На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
116 568.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-09-010288-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 травня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 21 травня, 09:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 17:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 116 568.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 травня, 15:20 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 582.84 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Папір газетний А4 45г/м2 (УКТ ЗЕД 4801000000)1200 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22990000-6, Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Відповідно до Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг від 06.06.2023 №106/102/1-2023 (із змінами), спрощені закупівлі проводяться шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно із статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’яснення, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі. Згідно із вимогами статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. 22 травня 2024 року за результатами проведеного аукціону щодо оголошеної замовником закупівлі, системою електронних закупівель визначено переможцем ФОП Дубовець Олену Миколаївну (ІПН 2209407620). 23 травня 2024 року після розкриття пропозицій Учаснику було направлено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду цінової пропозиції ФОП Дубовець Олени Миколаївни (ІПН 2209407620) в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю та надання відповідних документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Станом на 24.05.2024 (16:01 год), встановлено, що Учасником не було виправлено виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно із пп.6 п. 4.1 Розділу V тендерної документації закупівлі, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Разом із тим, відповідно до вимог статті 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, зокрема, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Зважаючи на викладене, цінова пропозиція та документи до неї учасника ФОП Дубовець Олени Миколаївни (ІПН 2209407620) щодо участі у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі – Папір газетний А4, за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдовий папір або картон для графічних, ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-010288-a, з урахуванням положень статті 14 Закону та пп. 6 п. 4.1. Розділу V документації закупівлі UA-2024-05-09-010288-a підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг від 06.06.2023 №106/102/1-2023 (із змінами), спрощені закупівлі проводяться шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно із статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’яснення, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі. Згідно із вимогами статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. 22 травня 2024 року за результатами проведеного аукціону щодо оголошеної замовником закупівлі, системою електронних закупівель визначено переможцем ФОП Дубовець Олену Миколаївну (ІПН 2209407620). 23 травня 2024 року після розкриття пропозицій Учаснику було направлено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду цінової пропозиції ФОП Дубовець Олени Миколаївни (ІПН 2209407620) в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю та надання відповідних документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Станом на 24.05.2024 (16:01 год), встановлено, що Учасником не було виправлено виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно із пп.6 п. 4.1 Розділу V тендерної документації закупівлі, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Разом із тим, відповідно до вимог статті 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, зокрема, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Зважаючи на викладене, цінова пропозиція та документи до неї учасника ФОП Дубовець Олени Миколаївни (ІПН 2209407620) щодо участі у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі – Папір газетний А4, за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдовий папір або картон для графічних, ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-010288-a, з урахуванням положень статті 14 Закону та пп. 6 п. 4.1. Розділу V документації закупівлі UA-2024-05-09-010288-a підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 2209407620 |
---|---|
Поштова адреса | 14021, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул.Богуна Івана будинок 45 квартира 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ольга Сущенко |
Телефон | +380948410950,+380948410950,+380948410950,+380948410950 |
Ел. пошта | ald-treid@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-23 16:01:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-24 16:01:11
Опис
Щодо розгляду, за результатами проведеного аукціону, цінової пропозиції та документів до неї учасника ФОП Дубовець Олени Миколаївни (ІПН 2209407620) (далі - Учасник) за умовами спрощеної закупівлі, предмет закупівлі – Папір газетний А4, за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдовий папір або картон для графічних, ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-010288-a (далі - закупівля): Відповідно до Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг від 06.06.2023 №106/102/1-2023 (із змінами), спрощені закупівлі проводяться шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно із статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’яснення, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі. Згідно із вимогами статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. 22 травня 2024 року за результатами проведеного аукціону щодо оголошеної замовником закупівлі, системою електронних закупівель визначено переможцем ФОП Дубовець Олену Миколаївну (ІПН 2209407620) за ціновою пропозицією, яка становить 84 084 грн. з ПДВ При цьому, за результатами проведеного аукціону, під час розгляду цінової пропозиції Учасника закупівлі та документів до неї, встановлено, що свою цінову пропозицію Учасник позиціонує, як вартість без ПДВ. Згідно із пунктом 1.4 Розділу V тендерної документації закупівлі, у разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі у закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%). При поданні пропозиції, такий учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ. Разом із тим, вказана вимога визначає, що у разі якщо учасник не платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено без урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учасника за результатами аукціону за мінусом ПДВ (20%). Враховуючи наведене, з метою укладання договору про закупівлю на умовах визначених в оголошеній закупівлі (тендерною документацією закупівлі), Учасник має з урахування положень документації закупівлі, привести цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону, за мінусом (ПДВ 20%), що визначається в кінцевому результаті ціною договору. Крім того, слід звернути увагу, що згідно із положеннями ч. 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частина 5 статті 23 Закону, визначає, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Разом із тим, Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (із змінами) надає наступні визначення: документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Відповідно до п. 4 додатку 2 документації закупівлі, учасник в складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлених замовником, надає, зокрема, документи про якість (сертифікати) товару із зазначенням відповідних технічних характеристик предмету закупівлі. В свою чергу, Учасник закупівлі у складі пропозиції надав паспорт продукції оформлений та завірений Учасником власноруч, тобто встановити чи запропонований товар, із зазначеними самим Учасником якісними характеристиками, відповідає вимогам до предмету закупівлі зазначеними замовником в тендерній документації не є можливим. Згідно із п.1.5 Розділу V тендерної документації закупівлі, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до п.1.6 Розділу V тендерної документації закупівлі, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається документацією закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається документацією закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене, прошу усунути невідповідності ФОП Дубовець Оленою Миколаївною (ІПН 2209407620) протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення в електронній системі закупівель, шляхом наданням наступних документів: 1) цінова пропозиція у відповідності до проведеного аукціону з урахуванням положень абзацу 6 п.1.4 Розділу V тендерної документації закупівлі UA-2024-05-09-010288-a. 2) документ про якість, сертифікат товару із зазначенням відповідних технічних характеристик предмету закупівлі.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | ok@ukrpap.com.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Хмельницька філія товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45346590 |
Поштова адреса | 29019, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, пр.Миру, будинок 41 |
Ім'я |
Тетяна Боднар |
Телефон | +380979765233 |
Ел. пошта | t.bodnar@khmn.naftogaz.com |