На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
230 156.16 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-09-011800-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 травня, 14:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 16:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 230 156.16 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 301.56 UAH з ПДВ |
---|
Монтаж кондиціонерів 7-12 Вт19 послуга Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, об'єкти ПАТ "Запоріжжяобленерго" Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45331220-4, Встановлення систем кондиціонування повітря |
Монтаж кондиціонерів 18 Вт10 послуга Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, об'єкти ПАТ "Запоріжжяобленерго" Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45331220-4, Встановлення систем кондиціонування повітря |
Монтаж кондиціонерів 18 Вт3 послуга Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, об'єкти ПАТ"запоріжжяобленерго Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45331220-4, Встановлення систем кондиціонування повітря |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3113600595 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Дніпропетровська область, Радіонівка |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ланчуковський Сергій Павлович |
Телефон | +380982953557 |
Ел. пошта | arichaka09@gmail.com |
не буде залучати
Час публікації: 2024-05-28 17:04:01
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-29 17:04:01
Опис
І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.п 2.1 п. 2 Розділу II «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку №1 тендерної документації, учасник надає: 2.1.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання досвід за формою наведеною нижче. 2) На виконання вимог пункту 4.1. Розділу ІV «Документи у разі залучення співвиконавців/субпідрядників» Додатку №1 тендерної документації Учасник надає довідку за формою, наведеною у Таблиці №2 Додатку №1. ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.п.2.1 п.2 Розділу ІІ Додатку № 1 тендерної документації Учасником надана Довідка № 3/05 від 20.05.2024р про наявність працівників відповідної кваліфікації. По працівникам Григор’єв М.Є. та Ланчуковський С.П у довідці у графі «кваліфікація/посада» зазначені посади «монтажник систем кондиціонування повітря», які не відповідають назвам посад, що вказані у первинних документах (наказах), а саме на Гигор’єва у наказі №6-К від 15.02.2024 р. вказана посада монтажник систем вентиляції, кондиціонування повітря, пневмотранспорту й аспірації, на Ланчуковського С.П. у наказі №2-К від 06.02.2020 р. вказана посада монтажник з вентиляції та кондиціонування повітря. На Мануйло А.П. у довідці у стовпці “кваліфікація/посада” вказано Монтажник систем кондиціонування повітря, у стовпці “Приналежність організації в якій працює персонал (учасник/співвиконавець)” вказано Учасник, у стовпці “Найменування (назва) організації в якій працює працівник” вказано ФОП Ланчуковський С.П. Однак, між ФОП Ланчуковський (Замовник) та фізичною особою Мануйло А.П. (Виконавець) укладено Цивільно-правовий договір №1 від 19.05.2024 згідно якого: Виконавець зобовязується надати Замовнику послуги.....Цей договір не містить умов трудового договору і на нього, відповідно, не поширюються норми трудового законодавства (п.1.3). Отже, це не є трудовим договором і Мануйло А.П. не є працівником ФОП Ланчуковський, а є співвиконавцем, відтак не має посади у ФОП Ланчуковський. Тобто, на Мануйло А.П. інформація вказана у довідці не є вірною та не узгоджується з наданим договором №1 від 19.05.2024. 2) На виконання вимог пункту 4.1. Розділу ІV Додатку №1 тендерної документації Учасником надано Довідку № 12/05 від 20.05.2024р., якою повідомляє, що не буде залучати субпідрядні організації/ співвиконавців для надання послуг. Поряд з цим Учасник надав Цивільно-правовий договір №1 від 19.05.2024 р. укладений між ФОП Ланчуковський (Замовник) та фізичною особою Мануйло А.П. (Виконавець) згідно якого: Виконавець зобовязується надати Замовнику послуги ........ Цей договір не містить умов трудового договору і на нього, відповідно, не поширюються норми трудового законодавства (п.1.3). Вказаний договір свідчить про залучення співвиконавця. Відтак, Учасник повинен був надати Довідку про залучення співвиконавців/субпідрядників за формою, наведеною у Таблиці №2 до Додатку №1. Учасником не надано довідку про залучення співвиконавців/субпідрядників за формою, наведеною у Таблиці №2 до Додатку №1. Отже, надана Учасником довідка № 12/05 від 20.05.2024, що учасник не залучатиме субпідрядні організації не відповідає іншим наданим документам. ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання досвід за формою наведеною в п.п. 2.1. Додатку №1тендерної документації у якій посади по працівникам Григор’єв М.Є. та Ланчуковський С.П. будуть вказані у відповідності до наказів. По Манйуло А.П. не буде вказано посаду, буде вказано що він є співвиконавцем 2. Довідку про залучення співвиконавців/субпідрядників за формою, наведеною у Таблиці №2 пункту 4.1. Розділу ІV Додатку № 1 у якій у якостиі співвиконавця буде вказано Мануйло А.П. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю УЧАСНИК має надати по кожному із співвиконавців підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до Додатку №2 Зразок №1 тендерної документації.
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги поводяться «Замовником» протягом 40 (сорока) календарних днів з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг, - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов Договору. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги поводяться «Замовником» протягом 40 (сорока) календарних днів з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого рахунку. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна |
Телефон | 380501005404 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |