На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
158 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-10-007717-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 15:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 158 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 травня, 12:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 790.00 UAH з ПДВ |
---|
Щебінь фракції 20-40 мм.180 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.06.2024 14:24 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14210000-6, Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42253006 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 81340, Львівська обл., Мостиський район, місто Судова Вишня, ВУЛИЦЯ ЛІСОЗАВОДСЬКА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бабець Олександр |
Телефон | 380676739010 |
Ел. пошта | LTD.NM.TRADE@GMAIL.COM |
ТзОВ "Вишнянський бетон"
Час публікації: 2024-05-23 16:48:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-24 16:48:32
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.2. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю/купівлю/поставку товару за предметом закупівлі. 1.1.3. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.1.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. -Розділом 4 Додатку 2 до тендерної документації визначено Вимоги до учасника, зокрема пункт 4.3. передбачає, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати чинний договір або інший документ, що засвідчує факт взаємовідносин між Учасником та видобувачем/виробником товару (у разі, якщо Учасник не є видобувачем/виробником Товару); Гарантійний лист, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, документи якого надано ним у пропозиції. 2) Перелік виявлених невідповідностей: -Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання підпункту 1.1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації було надано довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). У вищезазначеній довідці Учасник зазначив, що термін виконання Договору, який Учасник надає на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) становить 14.08.2023р-31.08.2023р. Поряд з тим, згідно пункту 5.2. Розділу V Договору №88 від 14.08.2023р строк (термін) поставки (передачі) товару – до 31.08.2023р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Враховуючи також той факт, що Учасником були подані копії видаткових накладних № 245 від 31 серпня 2023 р., № 292 від 29 вересня 2023 р., № 349 від 31 жовтня 2023 р., № 241 від 28 листопада 2023 р., інформацію, надану Учасником в довідці щодо терміну виконання Договору, слід вважати недостовірною, оскільки не відбулося повного виконання сторонами договірних зобов’язань у термін до 31.08.2023р.. Вимога підпункту 1.1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації не виконана, так як виявлено розбіжності між даними в Договорі №88 від 14.08.2023р і даними у довідці. - У складі тендерної пропозиції на виконання підпункту 1.1.3. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником було надано копію Договору № 88 від 14.08.2024 року, предметом якого є товар: Щебінь, відсів, пісок (Код ДК 021-2015 - 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі), зокрема (згідно видаткових накладних до Договору № 88 від 14.08.2024 року) постачався наступний товар: Щебінь гранітний 2-5мм, Щебінь гранітний 5-20 мм, Відсів 0-5 мм, Пісок білий. Згідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону “Про публічні закупівлі” предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно умов підпункту 1.1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації аналогічним вважається договір на закупівлю/купівлю/поставку товару за предметом закупівлі. Отже, Договір, наданий Учасником у складі тендерної пропозиції, не може вважатися аналогічним, так як предметом закупівлі є «Щебінь фракції 20-40 мм.» (Код ДК 021-2015 (CPV) 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу 1 Тендерної документації. - Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання підпункту 1.1. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації було надано довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Згідно підпункту 1.1.3. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати не менше 1 копії договору, ЗАЗНАЧЕНОГО В ДОВІДЦІ, в повному обсязі. У Довідці Учасник зазначив Договір №288 від 14.08.2023р., а у складі тендерної пропозиції надав копію Договору № 88 від 14.08.2024 року. Таким чином, вимога підпункту 1.1.3. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації не може вважатися виконаною належним чином. - На виконання підпункту 1.1.4. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником було надано копії видаткових накладних № 245 від 31 серпня 2023 р., № 292 від 29 вересня 2023 р., № 349 від 31 жовтня 2023 р. та № 241 від 28 листопада 2023 р. на загальну суму 310 501,00 грн (Триста десять тисяч п’ятсот одна гривня 00 копійок). Поряд з тим, Учасником було надано копію Договору № 88 від 14.08.2024 року на загальну суму 310 500,00 грн (Триста десять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). Укладення вищезазначеного Договору відбулося шляхом використання електронної системи закупівель через процедуру відкритих торгів з особливостями (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-20-003045-a). Загальна сума, вказана в Договорі, і сума, зазначена в документах, які підтверджують його виконання, відрізняється. При цьому, Учасником не було надано у складі тендерної пропозиції копій документів, які б підтверджували внесення змін до істотних умов Договору, а також не було оприлюднено таких документів в електронній системі закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-20-003045-a). Окрім цього, згідно Розділу XII Договору № 88 від 14.08.2024 року невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 (специфікація). Натомість, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Додаток №1 до ПРОЕКТУ Договору без зазначення номера і дати укладення. Вимога підпункту 1.1.3. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником не виконана, так як виходячи із вищенаведеної інформації, надана копія Договору не в повному обсязі. - Учасником на виконання вимоги пункту 4.3. Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації було надано Гарантійний лист, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, документи якого надано ним у пропозиції. Проте, у вищезазначеному Гарантійному листі Учасник звертається до уповноваженої особи Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області Сич Т. А. та вказав наступну інформацію: Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-05-009364-a «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебінь фракція 20-40мм) (14210000-6) (ДК 021-2015)». Таким чином, в Гарантійному листі, який подав Учасник йдеться не про тендерну пропозицію, яку було подано в межах закупівлі «Щебінь фракції 20-40 мм. (Код ДК 021-2015 (CPV) 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-10-007717-a), де Замовником виступає Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області, а про іншу, що суперечить вимозі пункту 4.3. Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи вищенаведене, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; - Гарантійний лист, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, документи якого надано ним у пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 33909682 |
---|---|
Поштова адреса | 81553, Україна, Львівська область, село Черлянське Передмістя, вул. Угрівська, 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дудник Марія Степанівна |
Телефон | +380673357021 |
Ел. пошта | tmk05@ukr.net |
немає
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44932504 |
---|---|
Поштова адреса | 81137, Україна, Львівська область, Львівський р-н, село Пасіки-Зубрицькі, вул.Захара Беркута, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТзОВ РТГ |
Телефон | 380935660781 |
Ел. пошта | r.t.g.tzov@gmail.com |
відсутні
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 19328967 |
---|---|
Поштова адреса | 80300, Україна, Львівська область, місто Жовква, вулиця Дорошенка,15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Савіцький Михайло Олегович |
Телефон | +380978590686 |
Ел. пошта | keramikzhovkva@gmail.com |
Не плануємо залучати субпідрядника
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу належно оформленої видаткової накладної, в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04373057 |
Поштова адреса | 81555, Україна, Львівська область, Великий Любінь, вул. Львівська, 74 |
Ім'я |
Качур Марія-Ярина Орестівна ( ) |
Телефон | +380987256117 |
Ел. пошта | lubin_velyky@ukr.net |