На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-10-010898-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 травня, 00:01 |
Дата останніх змін | 24 травня, 15:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 16 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 165.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,1760 га за адресою: вул. Шевченка, 28-В, м. Харків1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 05.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71250000-5, Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43852910 |
---|---|
Поштова адреса | 62303, Україна, Харківська область, Дергачівський р-н, місто Дергачі(з), вул.Сумський шлях, будинок 19В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслана Пушко |
Телефон | +380675450969 |
Ел. пошта | zemliap@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-22 15:55:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-23 15:55:08
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА СЛОБОЖАНЩИНИ". - учасником не надано Документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору: а/ для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами закупівлі) – долучаються копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи: копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо, що вимагалося відповідно до підпункту 1.1.7. пункта 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА СЛОБОЖАНЩИНИ" потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - Документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору: а/ для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами закупівлі) – долучаються копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи: копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо. Також учасники повинні долучити копію установчого документу (статут, засновницький договір, рішення про створення учасника (якщо учасник діє на підставі модельного статуту)), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи учасника;
Оплата буде здійснюватися протягом 10 (десяти) календарних днів за рахунок бюджетних коштів на підставі Акту прийняття-передачі наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент патрульної поліції |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108646 |
Поштова адреса | 03048, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
Ім'я |
Євген Сорочинський |
Телефон | +380676391456 |
Ел. пошта | e.sorochynsky@patrol.police.gov.ua |