На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
29 692 513.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-14-011108-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 20:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 29 692 513.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 148 462.57 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 148 460.00 UAH |
«Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м.Рівне» (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)1 робота Адреса поставки: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2 Строк: до 30.09.2024 16:30 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 13993936 |
---|---|
Поштова адреса | 35701, Україна, Рівненська область, Здолбунів, вул. Лесі Українки, будинок 6-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дашкель Олександр Володимирович |
Телефон | 380976591003 |
Ел. пошта | kortakoz_bud@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-30 20:18:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-31 20:18:46
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник в складі тендерної пропозиції надав документ у формі таблиці 1 № 634 від 22.05.2024 року “Довідка про наявність основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі” (файл: 13.техніка.pdf), в якій не вказав такі види машин, механізмів та обладнання, які використав при розрахунку договірної ціни (Підсумкова відомість ресурсів, файл: U_35_ДЦ_ПВР.pdf): - крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т; - крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 50-63 т; - установки з гнучким індикатором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц; - електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С; - комплекти устаткування шнекового буріння на базі автомобіля, глибина буріння до 50 м, початковий діаметр свердловин до 198 мм, кінцевий діаметр до 151 мм; - розчинонасос, продуктивність 1 м3/год.; - віброзаглиблювачі низькочастотні для заглиблювання паль-оболонок; - прес кривошипний простої дії; - агрегат електронасосний. 2) Учасник в складі тендерної пропозиції надав згоду субпідрядних організацій, яких планує залучати до виконання робіт, ТОВ “А Р К Т У Р”, лист № 13 від 22.05.2024 року “ЛИСТ-ЗГОДА” (файл: АРКТУР. rar, Лист-зода.pdf) та ТОВ “АРМ-ЕКО”, лист № 211 від 22.05.2024 року “ЛИСТ-ЗГОДА” (файл: АРМ-ЕКО. rar, Лист-зода АРМ-ЕКО.pdf), в яких не вірно вказаний замовник закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) В підпункті 2 пункту 1 “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” Додатку 3 до тендерної документації вказано, що учасником надається: “2) довідка у формі таблиці 1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт. До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті закупівлі та при розрахунку договірної ціни. 2) В пункті 8 “Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної пропозиції зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника. Учасник повинен надати інформацію щодо видів робіт, до яких буде залучатись субпідрядник, та вартість цих робіт у відсотках по відношенню до вартості договору. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду субпідрядника на виконання вказаних робіт. 3. Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен надати документ у формі таблиці 1 “Довідка про наявність основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі”, в якій вказати такі види машин, механізмів та обладнання: - крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т; - крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 50-63 т; - установки з гнучким індикатором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц; - електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С; - комплекти устаткування шнекового буріння на базі автомобіля, глибина буріння до 50 м, початковий діаметр свердловин до 198 мм, кінцевий діаметр до 151 мм; - розчинонасос, продуктивність 1 м3/год.; - віброзаглиблювачі низькочастотні для заглиблювання паль-оболонок; - прес кривошипний простої дії; - агрегат електронасосний. Із зазначеного переліку, учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності на машини та механізми, які підлягають реєстрації, які є у власності учасника. Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає договори, що підтверджують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін., акти приймання-передачі учаснику таких машин, механізмів, техніки та обладнання. Якщо учасник користується послугами, надати договір про надання послуг машинами, механізмами, обладнанням та оригінал гарантійного листа від надавача послуг адресований учаснику про можливість надання послуг в необхідних обсягах та строках за предметом закупівлі (в гарантійному листі обов’язково зазначається номер, дата договору та номер оголошення про проведення закупівлі оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу в системі Prozorro). Такі договори оренди, суборенди, про надання послуг та ін. мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. 2) Учасник повинен надати згоду на виконання робіт субпідрядних організацій ТОВ “А Р К Т У Р” та ТОВ “АРМ-ЕКО”, в якій правильно вказати замовника закупівлі.
Розрахунки за Договором здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника в наступному порядку: Замовник, на власний розсуд, приймає рішення про надання Підряднику авансу на строк не більше трьох місяців в розмірі до 30% від ціни договору протягом поточного бюджетного періоду та перераховує його на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Підрядник використовує аванс згідно на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів відповідно до Постанови КМУ №1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс протягом 3-х місяців після одержання авансу. По закінченню зазначеного терміну невикористана сума авансу повертається на розрахунковий рахунок Замовника. Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних зобов’язань Підрядником. В подальшому розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми №КБ-2в та форми №КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02739212 |
Поштова адреса | 33000, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова,2 |
Ім'я |
Конончук Ярина Григорівна ( ) |
Телефон | +380679095262 |
Ел. пошта | rivne.der@gmail.com |