На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
88 735.70 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-14-012773-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 травня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 12:18 |
Очікувана вартість закупівлі | 88 735.70 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 травня, 13:34 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 443.68 UAH з ПДВ |
---|
Папір офсетний формату А3, 80г/м211 пачка Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папір офсетний формату А4, 80г/м2490 пачка Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скотч 48мм пакувальний20 рулон Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скотч 12мм канцелярський20 рулон Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Файли формату А450 пачка Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Файли формату А310 пачка Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер текстовий НАБІР різнокольоровий 4шт20 пачка Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер для фліпчарту чорний10 штука Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Губка для дошки10 штука Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скріпки канцелярські, 25мм20 пачка Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скріпки канцелярські, 50 мм20 пачка Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стікери з клейовим шаром2 штука Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Біндер 51мм10 пачка Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, Сумська 77/79 Строк: до 20.06.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Неможливість виправлення невідповідностей, які полягають в ненаданні таблиці відповідності згідно вимог додатку 3 “Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі” до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Неможливість виправлення невідповідностей, які полягають в ненаданні таблиці відповідності згідно вимог додатку 3 “Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі” до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція
Код ЄДРПОУ | 3074522505 |
---|---|
Поштова адреса | 61195, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61195, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ УЖВІЙ НАТАЛІЇ, будинок 92, квартира 199 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лілія Петрова |
Телефон | 380508514151 |
Ел. пошта | 0508514151@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41136522 |
---|---|
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Полігонна, 10Б, примішення 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Жмурко Світлана Миколаївна |
Телефон | 380960497182 |
Ел. пошта | tender1@do-service.com.ua |
не залучається
Час публікації: 2024-05-29 12:48:38
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-30 12:48:38
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: Під час перевірки відповідності пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом Офсетний папір, канцелярські товари за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 - “Офісне устаткування та приладдя різне” (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-14-012773-a), у складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" встановлено невідповідність умовам Додатку № 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Додаток 2). У Додатку 2 зазначено вимогу надати довідку, складену Учасником у довільній формі, про досвід виконання аналогічного договору (не менше одного) (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній документації) за останні 3 роки, що повинна містити наступну інформацію: найменування, адреса та робочій телефон замовника, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів, номер та дату договору (договорів), строк поставки товару). Замовником виявлено, що у наданій довідці є наступні невідповідності: 1. В зазначеній адресі є помилка в назві вулиці замовника. 2. Необхідно вказати «ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів», мається на увазі вказати прізвище, ім’я та по батькові (повністю) замовника. 3. Не відповідає назва предмета закупівлі, яка вказана у дужках у довідці, назві предмета закупівлі наданого аналогічного договору. Замовник вважає доцільним витребувати від учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС", пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити виправлену довідку про досвід виконання аналогічного договору. Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) замовником встановлюється вимога щодо усунення вказаних невідповідностей, виявлених у пропозиції, у термін 24 години з моменту публікації даної вимоги в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 31939411 |
---|---|
Поштова адреса | 61037, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Балашовська, буд. 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іващенко Олег Валерійович |
Телефон | 380577840529 |
Ел. пошта | dmd-service@ukr.net |
-
Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати поставленого та належним чином прийнятого товару при наявності фінансування протягом 15 календарних днів після надання Постачальником Замовнику в установленому порядку наступних документів: - видаткових накладних – 1 прим.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24980799 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Олена Білодід |
Телефон | +380972329730 |
Ел. пошта | uo_hnups@ukr.net |