На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
6 314 437.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-15-011457-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 червня, 09:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 314 437.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 30 травня, 12:17 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 31 572.19 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 31 500.00 UAH |
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі пожежного депо 25 державної пожежно-рятувальної частини 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Волинській області по вул. Звитяжна, 1 в м. Луцьк, Волинської області. (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)1 робота Адреса поставки: Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Звитяжна, 1 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 13347739 |
---|---|
Поштова адреса | 43017, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Кафедральна, 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Антипенков Олександр Олегович |
Телефон | +380332740073 |
Ел. пошта | pik.tender@ukr.net |
-
Час публікації: 2024-06-03 15:45:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-06-04 15:45:50
Опис
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі пожежного депо 25 державної пожежно-рятувальної частини 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Волинській області по вул. Звитяжна, 1 в м. Луцьк, Волинської області. (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-15-011457-a. На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен гарантувати, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства і включає усі необхідні витрати. В складі пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» не надано інформації про те, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства і включає усі необхідні витрати, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 2. Пунктом 9 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності системи управління якості, яка відповідає вимогам національного та міжнародного законодавства, Учасниками у складі пропозицій надаються, зокрема копію сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. В складі пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» надано копію сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий не уповноваженим органом з сертифікації системи управління, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 3. Пунктом 9 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності системи управління якості, яка відповідає вимогам національного та міжнародного законодавства, Учасниками у складі пропозицій надаються, зокрема копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. В складі пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» надано копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий не уповноваженим органом з сертифікації системи управління, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 4. Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера, або свідоцтва про реєстрацію будівельних машин, механізмів, транспортних засобів та/або інших документів, що посвідчують, згідно чинного законодавства, право власності. В складі пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» надано оборотно-сальдову відомість в якій відсутня інформація про марку пилки дискової електричної, апарату для газового зварювання і різання, шуруповерта, перфоратора електричного, дрилі електричної, що унеможливлює можливість визначення підтвердження наявності відповідного обладнання. Також в довідці про наявність обладнання вказано інформація про наявність двох дрилей електричних, а в оборотно-сальдовій відомості вказана інформація лише про одну дриль електричну, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 5. Пунктом 2.1. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати довідку за наданою формою про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору. В складі пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» надано довідку не за формою вказаною в тендерній документації, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 6. Пунктом 2.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що до довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником/субпідрядником (штатний розпис або трудовий договір або договір про надання послуг або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) або інший документ). В складі пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» не надано жодного із вищевказаних документів на працівника Блищик Олена Анатоліївна, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 7. Пунктом 3.1. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати довідку за наданою формою, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору) на вибір учасника. В складі пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» надано довідку в якій відсутня інформація про адреса, телефон та ПІБ керівника Замовника, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 8. Пунктом 3.1.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами та додатками). В складі пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» надано копію аналогічного договору № 35А330-9909-21 від 19 серпня 2021 року умовами якого передбачено, що невід’ємною частиною даного договору є Додаток 1 календарний план-графік виконання робіт. Також в складі пропозиції надано Додаткову угоду до даного договору, додатком до якої також є Додаток 1 календарний план-графік виконання робіт. В складі пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» не надано Додатку 1 ні до Договору ні до додаткової угоди. Також в довідці про виконання аналогічних договорів вказана інформація про строк виконання договору з 20.08.2021-30.06.2023, однак в складі пропозиції надана інформація про те, що договір має бути виконаний до 31.12.2022 року, таким чином в складі пропозиції на надано копію аналогічного договору з всіма додатками та додатковими угодами, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 9. Пунктом 3.8. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що під час виконання робіт неухильно дотримуватись будівельних норм і правил, у тому числі протипожежної безпеки, норм охорони праці, техніки безпеки, охорони навколишнього середовища. На підтвердження даних вимог Учасник надає гарантійний лист відповідного змісту. В складі пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» не надано гарантійного листа про те, що під час виконання робіт учасник буде неухильно дотримуватись будівельних норм і правил, у тому числі протипожежної безпеки, норм охорони праці, техніки безпеки, охорони навколишнього середовища, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 10. Пунктом 4.2. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що Учасник зобов’язаний надати довідку у довільній формі на підтвердження цієї вимоги. В складі пропозиції учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» не надано довідку про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» шляхом надання в складі пропозиції: 1. інформації про те, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства і включає усі необхідні витрати; 2. копії сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління; 3. копії сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. 4. оборотно-сальдової відомості за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера, або свідоцтва про реєстрацію будівельних машин, механізмів, транспортних засобів та/або інших документів, що посвідчують, згідно чинного законодавства, право власності на обладнання вказане в довідці про наявність обладнання; 5. довідки за наданою формою про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору; 6. документу на працівника Блищик Олена Анатоліївна який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником/субпідрядником (штатний розпис або трудовий договір або договір про надання послуг або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) або інший документ); 7. довідки за наданою формою, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору) на вибір учасника в якій міститься інформація про адресу, телефон та ПІБ керівника Замовника; 8. копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами та додатками); 9. гарантійного листа про те, що під час виконання робіт учасник буде неухильно дотримуватись будівельних норм і правил, у тому числі протипожежної безпеки, норм охорони праці, техніки безпеки, охорони навколишнього середовища 10. довідки про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30887436 |
---|---|
Поштова адреса | 45026, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Кравчука,17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гаврилюк Олена Степанівна |
Телефон | +380332282482 |
Ел. пошта | efekt999@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-06-07 11:14:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-06-08 11:14:45
Опис
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ПП «Ефект» (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі пожежного депо 25 державної пожежно-рятувальної частини 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Волинській області по вул. Звитяжна, 1 в м. Луцьк, Волинської області. (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-15-011457-a. На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Ефект» було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 2 Розділу 3 тендерної документації передбачені основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов'язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Підпунктом 9 пункту 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції передбачено, що гарантія повинна містити дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. В складі пропозиції учасника ПП «Ефект» надано банківську гарантію в якій відсутня дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 2. Пунктом 9 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності системи управління якості, яка відповідає вимогам національного та міжнародного законодавства, Учасниками у складі пропозицій надаються, зокрема копію сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. В складі пропозиції учасника ПП «Ефект» надано копію сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий не уповноваженим органом з сертифікації системи управління, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 3. Пунктом 9 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності системи управління якості, яка відповідає вимогам національного та міжнародного законодавства, Учасниками у складі пропозицій надаються, зокрема копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. В складі пропозиції учасника ПП «Ефект» надано копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий не уповноваженим органом з сертифікації системи управління, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 4. Пунктом 2.3. Додатку 1 до тендерної документації передбачена Обов’язкова наявність інженера з охорони праці або іншого працівника, який має відповідну підготовку у відповідності до Статті 15 Закону України «Про охорону праці». Надати копії посвідчень з проходження навчання: загальний курс з питань охорони праці (ст. 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII (Закон про охорону праці), норми якої поширюються на всіх юр- і фізосіб, які використовують працю найманих осіб). В складі пропозиції учасника ПП «Ефект» не надано копії посвідчень з проходження навчання: загальний курс з питань охорони праці (ст. 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII (Закон про охорону праці), норми якої поширюються на всіх юр- і фізосіб, які використовують працю найманих осіб), що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ПП «Ефект» шляхом надання в складі пропозиції: 1. банківську гарантію в якій наявна дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; 2. копії сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління; 3. копії сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. 4. копії посвідчень з проходження навчання: загальний курс з питань охорони праці (ст. 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII (Закон про охорону праці), норми якої поширюються на всіх юр- і фізосіб, які використовують працю найманих осіб); З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43748849 |
---|---|
Поштова адреса | 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, ПРОВУЛОК БРЮЛЛОВА, будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Самойленко |
Телефон | +380992959583 |
Ел. пошта | das_group@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41120491 |
---|---|
Поштова адреса | 44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, вул.Володимира Великого, будинок 48а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мазуркевич Олександр |
Телефон | 380501677868 |
Ел. пошта | rembudsm@ukr.net |
Приватне підприємство «ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП», код ЄДРПОУ 38901342
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 34572021 |
---|---|
Поштова адреса | 45607, Україна, Волинська область, Луцький район, село Гірка Полонка, ВУЛИЦЯ ГОРОХІВСЬКА, будинок 63А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Володимир Приходько |
Телефон | +380975473110 |
Ел. пошта | ukr.ingin@gmail.com |
Приватне підприємство "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" Україна, 43024, Волинська обл, місто Луцьк, пр.Соборності 25б/89 Поштова адреса: 43005 м.Луцьк, майдан Привокзальний,1 код ЄДРПОУ 38901342
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40614486 |
---|---|
Поштова адреса | 04201, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ДЕХТЯРЕНКА, будинок 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | В'ячеслав Демченко |
Телефон | +380982793379 |
Ел. пошта | matcberg@ukr.net |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 13993936 |
---|---|
Поштова адреса | 35701, Україна, Рівненська область, Здолбунів, вул. Лесі Українки, будинок 6-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дашкель Олександр Володимирович |
Телефон | 380976591003 |
Ел. пошта | kortakoz_bud@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38131220 |
Поштова адреса | 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Електроапаратна, 6 |
Ім'я |
Марія Стасюк |
Телефон | +380974244331 |
Ел. пошта | m.stasiuk@dsns.gov.ua |