На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-15-012533-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 серпня, 15:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 19 851 400.00 EUR без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 198 514.00 EUR без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 99 257.00 EUR |
ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні) (DK 021-2015: 45200000-9 Works related to objects of completed or unfinished construction and objects of civil construction (construction of a section for passenger vehicles and buses at the crossing point for road traffic "Krakivets" and restoration of the infrastructure of the Ukrainian part of the existing checkpoint "Krakivets" on the Ukrainian-Polish border)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2027 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45200000-9, Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 0000231271 |
---|---|
Поштова адреса | 17100, Республіка Польща, Польща, Bielsk Podlaski, ul. 3 Maja 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Петровский |
Телефон | +380734222407 |
Ел. пошта | olptolpt@gmail.com |
Час публікації: 2024-07-29 16:05:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-07-30 16:05:16
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачено тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Замовник установлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників таким критеріям вказані у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 11.2 пункту 11. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження їх виконання надати позитивні листи-відгуки (не менш ніж 2 листа-відгука) від контрагентів/замовників щодо виконання учасником аналогічних робіт, із обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, терміну дії договору та підтвердженням, що роботи виконані в визначені договором терміни, якісно і відповідно проектної документації. Так у складі тендерної пропозиції Учасника надано листи-відгуки, а саме: - від 25 вересня 2021 б/н – ТОВ «ТРЦ НІКОЛЬСЬКИЙ» щодо виконання договору генерального підряду від 30.10.2019 № 1/10/2019; - від 17.09.2020 № 1729 – ТОВ «МАРТІН», щодо виконання договору генерального підряду від 30.10.2018 № 30/10-18. Слід зазначити, що у вказаних листах-відгуках зокрема відсутня інформація, яку необхідно було надати відповідно до підпункту 11.2. пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: інформацію щодо терміну дії договору та підтвердження, що роботи виконані відповідно проектної документації. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - інформацію та/або документи у відповідності до вимог підпункту 11.2. пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації
Джерело фінансування 100% кредитних коштів, отриманих відповідно до Договору між Урядом України та Урядом Республіка Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги від 09.09.2015 (далі – Кредит). Платежі сплачуються Урядом Республіки Польща, через банківську установу, уповноважену обслуговувати Кредит – Bank Gospodarstwa Krajowego (далі – Банк), відповідно до частини 1 статті 10 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги від 09.09.2015, з Державного бюджету Республіки Польща у польських злотих. Усі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін та ціна Договору, виражаються в EURО. Можливий аванс до 25%. (Funding source 100% loan funds, received in accordance with Agreement between the Government of Ukraine and the Government Republic of Poland about providing credit on terms related assistance from 09.09.2015 (hereinafter referred to as Credit). Payments are made The Government of the Republic of Poland, through a banking institution, authorized to serve Credit - Bank Gospodarstwa Krajowego (hereinafter – the Bank), in accordance with part 1 Article 10 of the Agreement between The Government of Ukraine and the Government Republic of Poland about providing credit on terms related assistance from 09.09.2015, from the State budget of the Republic of Poland in Polish zlotys. All prices, established in accordance with world market prices and the price of the Contract are expressed in EURO. An advance payment is possible up to 25%)
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 25.00%
Джерело фінансування 100% кредитних коштів, отриманих відповідно до Договору між Урядом України та Урядом Республіка Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги від 09.09.2015 (далі – Кредит). Платежі сплачуються Урядом Республіки Польща, через банківську установу, уповноважену обслуговувати Кредит – Bank Gospodarstwa Krajowego (далі – Банк), відповідно до частини 1 статті 10 Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги від 09.09.2015, з Державного бюджету Республіки Польща у польських злотих. Усі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін та ціна Договору, виражаються в EURО. У разі надання авансу у розмірі до 25%. (Funding source 100% loan funds, received in accordance with Agreement between the Government of Ukraine and the Government Republic of Poland about providing credit on terms related assistance from 09.09.2015 (hereinafter referred to as Credit). Payments are made The Government of the Republic of Poland, through a banking institution, authorized to serve Credit - Bank Gospodarstwa Krajowego (hereinafter – the Bank), in accordance with part 1 Article 10 of the Agreement between The Government of Ukraine and the Government of the Republic of Poland on granting a loan on terms related assistance from 09.09.2015, from the State budget of the Republic of Poland in Polish zlotys. All prices, established in accordance with world market prices and the price of the Contract are expressed in EURO. In case of provision advance payment of up to 25%)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 75.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43115923 |
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г |
Ім'я |
Каліновський Віталій |
Телефон | 0444811875 |
Ел. пошта | kalinavv@customs.gov.ua |