На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
585 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-05-15-006700-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0191_ВО) ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб миючий для унітазів 5 л) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 585 000,00 грн без ПДВ ( п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.05.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 17 550,00 грн ( сімнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень нуль копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-16-006679-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 травня, 18:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 17:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 585 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 27 травня, 13:42 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 850.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 17 550.00 UAH |
Засіб миючий для унітазів 5 л18000 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39830000-9, Продукція для чищення |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-05-27 13:42:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-29 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 41426106 |
---|---|
Поштова адреса | 21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, 21034, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. А. Іванова, буд. 8, кв. 85, |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Смірнов Петро Іванович |
Телефон | +380675052150 |
Ел. пошта | smirnoff0529@gmail.com |
Час публікації: 2024-05-28 12:07:54
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-29 12:07:54
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 28.05.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2024-05-16-006679-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ «ЕКОВІН ТМ» Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ «ЕКОВІН ТМ», а саме: 1) На вимогу пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку з відомостями про учасника окремим файлом у форматіWord з накладеним КЕП / УЕП. 2) На вимогу Додатку 5 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано цінову пропозицію, яка не містить інформації стосовно Коду УКТЗЕД. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пункт 3 Додатку 3 до тендерної документації: Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП. Учасник Правовий статус Наприклад: Юридична особа/ Фізична особа-підприємець Повна назва Скорочена назва Код ЄДРПОУ Місцезнаходження (юридична адреса) Поштовий індекс Країна Область або регіон Населений пункт Адреса Поштова адреса Поштовий індекс Країна Область або регіон Населений пункт Адреса Телефон (телефакс) E-mail Податкові реквізити Статус платника податку на прибуток Статус платника ПДВ Індивідуальний податковий номер Банківські реквізити Код банку Найменування банку IBAN Валюта Керівник Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Підписант договору Посада Прізвище Ім'я По батькові Діє на підставі Наприклад: Статуту/ довіреності № ___ від __.__.202_ р./ виписки (витягу) з ЄДРПОУ від __.__.20__р. тел. +380 Контактна особу по договору Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Підписант тендерної пропозиції Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Статус учасника (виробник, посередник, дистриб’ютор тощо) На учасника не розповсюджуються норми Закону України від 14.08.2014 № 1644-VII «Про санкції» та відповідних чинних указів Президента України, введених в дію відповідно до законодавства України, згідно з яким заборонено здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). Учасник не має прямого чи опосередкованого зв’язку з країною-агресором. ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника прізвище, ініціали Додатку 5 до тендерної документації: ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ узагальнена назва предмету закупівлі Вивчивши тендерну документацію (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії та інші вимоги замовника), ми, _________________________________________ (назва Учасника процедури закупівлі), уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції за такими цінами: № з / п Код ЄЗС ДК Код УКТЗЕД Найменування товару Рік/дата*¹ виготовлення, виробник та країна походження Умовний номер виробника *² Технічні характеристики (стандарти, технічні умови тощо) за якими виготовляється товар, креслення, марка, ГОСТ, ДСТУ, ТУ, ТУ У тощо) Гарантійний строк експлуатації (місяці)*1 Гарантійний строк зберігання або гарантійний строк придатності, (місяці/дні)*1 Документи, що підтверджують якість та відповідність товару Од. виміру Кіль-кість Ціна за одиницю, без ПДВ, грн Ціна за одиницю, з ПДВ, грн* Сума, без ПДВ, грн 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 1 Всього без ПДВ ПДВ ___ %* Разом з ПДВ* *застосовується, якщо учасник є платником ПДВ відповідно до Податкового кодексу України *¹ заповнюється залежно від предмета закупівлі *² тільки для товару, щодо виробника, якого умовами тендерної документації передбачено обов’язкову наявність умовного номеру (при формуванні тендерної документації *¹,*² та примітка до них не відображаються) 1. До визначення нашої компанії переможцем, Ваша тендерна документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша компанія буде визначена переможцем, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором. 2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Цією заявкою-пропозицією ми погоджуємося з основними умовами договору, викладеними в тендерній документації. 3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені в прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. 4. Якщо наша пропозиція буде визнана переможною, ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу намір укласти договір, але не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. 5. Якщо наша пропозиція буде визнана переможною, беремо на себе зобов’язання у строк, що не перевищує 4 (чотири) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір, надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту47Особливостей відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. __________________________________ _____________________ _____________________ (посада уповноваженої особи Учасника) (підпис та печатка) (прізвище та ініціали) «___» ___________ 20___ р. ……………………………………………………………………………………………………………… УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП. Порядковий номер найменування товару в ціновій пропозиції повинен відповідати порядковому номеру найменування товару в технічній специфікації наведеній в Додатку 1 до тендерної документації. У ціновій пропозиції ціни вказуються за кожну одиницю продукції, яка пропонується і остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції згідно з цим Додатком до тендерної документації. Вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Цінова пропозиція за результатом проведеного електронного аукціону (у разі проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону) не повинна містити арифметичних помилок, зокрема, не допускається розходжень між ціною за одиницю та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції: У колонці 4 зазначається повне найменування товару (назва, тип, вид тощо) відповідно до нормативно-технічної документації. У колонці 5 зазначається рік/дата* виготовлення товару або рік/дата*, не раніше якого(якої) виготовлений товар. У будь-якому випадку товар повинен бути виготовлений не раніше року оголошення цієї процедури закупівлі (якщо інша дата не зазначена у Додатку 1 до тендерної документації), а гарантійний строк зберігання товару повинен бути дотриманий на момент його поставки. * обирається залежно від предмета закупівлі Якщо в колонці 5 кілька виробників, вказуються їх назви та присвоюються порядкові номери, ці номери застосовуються в наступних колонках (наприклад для зазначення в колонці 7 технічних характеристик щодо конкретного виробника). Зазначається країна походження товару. У колонці 7 вказуються позначення (номери та індекси) нормативно-технічної документації (стандартів, технічних умов, креслень тощо) за якими виготовляється товар. У разі якщо технічними вимогами не визначено гарантійні строки: у колонці 8 вказується гарантійний строк експлуатації товару, який обчислюється від дня введення товару в експлуатацію; у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару, але не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України). Гарантійні строки експлуатації та зберігання товару не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар. У разі якщо стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якими виготовляється товар, або виробником не передбачено гарантійних строків на товар, учасник повинен вказати: у колонці 8 вказується гарантійний строк експлуатації товару не менше 2 років від дня отримання товару кінцевим споживачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України); у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України). У разі якщо технічними вимогами визначено гарантійні строки: у колонці 8 вказується гарантійний строк експлуатації товару відповідно до вимог цієї тендерної документації; у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару відповідно до вимог цієї тендерної документації. Гарантійні строки експлуатації та зберігання не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар. У разі якщо технічними вимогами не визначено гарантійних строків на товар, який за своїм призначенням відноситься до категорії одноразового використання (зварювальні електроди, цемент, паливо, миючі засоби, тощо), для якого гарантійні строки експлуатації не передбачаються: у колонці 8 гарантійний строк експлуатації рекомендовано заповнювати «х» або «-»; у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару не менше 1 року з дня її отримання кінцевим споживачем до моменту введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України). Гарантійні строки зберігання товару не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар. У разі якщо стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється товар, або виробником не передбачено гарантійних строків на товар, учасник повинен вказати: у колонці 8 гарантійні строки експлуатації рекомендовано заповнювати «х» або «-»; у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України). У разі якщо технічними вимогами визначено гарантійні строки на товар, який за своїм призначенням відноситься до категорії одноразового використання (зварювальні електроди, цемент, паливо, миючі засоби тощо), для якого гарантійні строки експлуатації не передбачаються: у колонці 8 гарантійні строки експлуатації рекомендовано заповнювати «х» або «-»; у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару відповідно до вимог цієї тендерної документації. Гарантійні строки зберігання не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар. У колонці 10 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів) та що надаються при поставці товару. Перелічені документи повинні відповідати документам, що вимагаються Додатком 1 до тендерної документації. 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Олексій ЧОРНИЙ
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44812423 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, 02094, м. Київ, пр. Каденюка Леоніда, буд. 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрій Ельцов |
Телефон | 380665752725 |
Ел. пошта | el0665752725@gmail.com |
не залучено
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38279934 |
---|---|
Поштова адреса | 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Данилевського, будинок 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Філоненко |
Телефон | +380504909181 |
Ел. пошта | m5.primaterra@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр |
Телефон | 380673873633,380671633630 |
Ел. пошта | tender2@ukrpap.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36325596 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Роман Хащук |
Телефон | 380503742159 |
Ел. пошта | cleanteamcv@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 43527454 |
---|---|
Поштова адреса | 07320, Україна, Київська область, Сухолуччя, 07320, Київська обл., Вишгородський район, село Сухолуччя, ВУЛИЦЯ ТРАВНЕВА, будинок 1-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пономаренко Катерина |
Телефон | 380675014400 |
Ел. пошта | GREENNVP@UKR.NET |
залучення субпідрядника не передбачено
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42818313 |
---|---|
Поштова адреса | 021, Україна, Київська область, Київ, Проспект Визволителів, будинок 3-А, офіс 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Степанець Олег |
Телефон | 380509853483 |
Ел. пошта | SANAHIM@UKR.NET |
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | Київ, Україна, Київська область, Київ, Київ |
Ім'я |
Чорний Олексій Сергійович |
Телефон | 380443097511 |
Ел. пошта | pk_chornyi@uz.gov.ua |