На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.11.2024 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При прийманні товару за кількістю і якістю сторони керуються Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6, та Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 та іншими нормативними документами. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості/некомплектність одиниці товару, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Претензія надсилається поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару. При виявленні Покупцем невідповідності якості або кількості/комплектності отриманого Товару відвантажувальним документам (накладним) або документам про якість Товару, який поставляється, Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості та якості. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38295925 |
---|---|
Поштова адреса | 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА, будинок 117 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Михалюк |
Телефон | +380734262626 |
Ел. пошта | op8@klyaksa.biz |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3386914714 |
---|---|
Поштова адреса | 21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ АНТОНОВА ОЛЕГА будинок 28 корпус 1 квартира 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олег Бонящук |
Телефон | +380985464006 |
Ел. пошта | oleg@bravopap.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-16-006780-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 49 910.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 22 травня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 25 травня, 11:48 |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 165%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий322 пачка Адреса поставки: Україна, Чернігівська область, Чернігів Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 165%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий |
|
Формат | A4 (210х297 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 80, г/м² |
Білизна CIE | 165 - 180, % |
Товщина | 105 - 110, мкм |
Непрозорість | 92 - 98, % |
Кількість аркушів | 500, шт |
Колір | білий |
Recycling (з вторинной сировини) |
Назва організації | Військова частина 2253 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321765 |
Поштова адреса | Україна, Чернігівська область, Чернігів |
Ім'я |
Поліщук Сергій Станіславович |
Телефон | 380462258032 |
Ел. пошта | SPolishchuk@dpsu.gov.ua |