На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 389 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-16-007326-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 червня, 12:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 389 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 24 травня, 14:35 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 945.00 UAH з ПДВ |
---|
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання1 послуга Адреса поставки: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 (Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку та його структурні підрозділи) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50730000-1, Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та, відповідно до пункту 43 Особливостей, 28.05.2024 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Учасником ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не завантажені на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-16-007326-a) наступні документи: 1. Листи-згоди на доступ та використання персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах згідно із Додатком № 5 до тендерної документації, які надаються працівниками, залученими до виконання договору за результатами закупівлі, які зазначені у довідці від 23.05.2024 №83. 2. Виправлена Форма «Відомості про учасника». 3. Гарантійний лист, підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо залучення для надання послуги працівників, які перебувають з учасником у трудових відносинах. 4. Документи, що підтверджують перебування зазначених у Довідці від 23.05.2024 №83 працівників у трудових відносинах з учасником, оформлені (отримані) згідно із чинним законодавством України. 5. Посвідчення щодо проходження працівниками (не менше трьох) учасника навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України. 6. Посвідчення щодо проходження навчання для виконання робіт при експлуатації обладнання, що працює під тиском, видані працівникам (не менше двох) учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України. 7. Виправлена довідка підписана учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором) за 2020-2023 роки. 8. Лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного у Довідці згідно із п.п. 3.1. пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та, відповідно до пункту 43 Особливостей, 28.05.2024 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Учасником ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не завантажені на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-16-007326-a) наступні документи: 1. Листи-згоди на доступ та використання персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах згідно із Додатком № 5 до тендерної документації, які надаються працівниками, залученими до виконання договору за результатами закупівлі, які зазначені у довідці від 23.05.2024 №83. 2. Виправлена Форма «Відомості про учасника». 3. Гарантійний лист, підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо залучення для надання послуги працівників, які перебувають з учасником у трудових відносинах. 4. Документи, що підтверджують перебування зазначених у Довідці від 23.05.2024 №83 працівників у трудових відносинах з учасником, оформлені (отримані) згідно із чинним законодавством України. 5. Посвідчення щодо проходження працівниками (не менше трьох) учасника навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України. 6. Посвідчення щодо проходження навчання для виконання робіт при експлуатації обладнання, що працює під тиском, видані працівникам (не менше двох) учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України. 7. Виправлена довідка підписана учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором) за 2020-2023 роки. 8. Лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного у Довідці згідно із п.п. 3.1. пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Код ЄДРПОУ | 3016912952 |
---|---|
Поштова адреса | 61036, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61036, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КОВТУНА, будинок 19, квартира 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Роман Луппов |
Телефон | 380508128420 |
Ел. пошта | rlyppov@gmail.com |
не планується
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44449435 |
---|---|
Поштова адреса | 61140, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Чугуївська, 80 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Малахатко Ірина Іванівна |
Телефон | +380504025253 |
Ел. пошта | jurist.malakhatko@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34468472 |
Поштова адреса | 61002, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Ім'я |
Ятленко Юлія Володимирівна |
Ел. пошта | mega_juliya@ukr.net |