0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 389 000.00 UAH
Замовник
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 7 серп. 18:10
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1.Технічні вимоги, якісні, кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, що закуповується, визначено з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Деталізація технічного завдання до предмету закупівлі обумовлена багатофункціональністю та складністю будівель, специфікою діяльності структурних підрозділів Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради, а саме відділів надання адміністративних послуг, зокрема Регіонального відділу послуг, та великою кількістю відвідувачів (тільки в Регіональному відділі послуг щодня кількість відвідувачів складає до 3 тисяч осіб). Очікувана вартість закупівлі складається з суми вартості складових переліку послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання, обслуговування якого є предметом закупівлі, включаючи всі супутні витрати для забезпечення надання якісної послуги: в разі проведення поточного ремонту обладнання та/або його складових - демонтаж і монтаж обладнання, придбання комплектуючих, витратних матеріалів, запчастин, а також транспортні та інші послуги, необхідні під час надання послуги, що є предметом закупівлі. Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі методом порівняння ринкових цін відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) замовником було надіслано 5 письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг, що є предметом закупівлі (додається). Враховуючи отримання лише однієї цінової пропозиції та, відповідно відсутність масиву даних (щонайменше 3 цін), для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі був використаний метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. 2. Відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до ДК 021:2015 код 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання), UA-2024-05-16-007326-a. Публікація доступна за посиланням: https://ppr.kharkiv.ua/ua/UA-2024-05-16-007326-a
1.Технічні вимоги, якісні, кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, що закуповується, визначено з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Деталізація технічного завдання до предмету закупівлі обумовлена багатофункціональністю та складністю будівель, специфікою діяльності структурних підрозділів Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради, а саме відділів надання адміністративних послуг, зокрема Регіонального відділу послуг, та великою кількістю відвідувачів (тільки в Регіональному відділі послуг щодня кількість відвідувачів складає до 3 тисяч осіб). Очікувана вартість закупівлі складається з суми вартості складових переліку послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання, обслуговування якого є предметом закупівлі, включаючи всі супутні витрати для забезпечення надання якісної послуги: в разі проведення поточного ремонту обладнання та/або його складових - демонтаж і монтаж обладнання, придбання комплектуючих, витратних матеріалів, запчастин, а також транспортні та інші послуги, необхідні під час надання послуги, що є предметом закупівлі. Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі методом порівняння ринкових цін відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) замовником було надіслано 5 письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг, що є предметом закупівлі (додається). Враховуючи отримання лише однієї цінової пропозиції та, відповідно відсутність масиву даних (щонайменше 3 цін), для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі був використаний метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. 2. Відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до ДК 021:2015 код 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання), UA-2024-05-16-007326-a. Публікація доступна за посиланням: https://ppr.kharkiv.ua/ua/UA-2024-05-16-007326-a
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. На виконання вимог підпункту 2.5. Додатку №1 до тендерної документації учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» надані посвідчення трьох працівників, зазначених у довідці вих.№ 13 від 23.05.2024, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а саме: - посвідчення №1287-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Мухортову Сергію Володимировичy; - посвідчення №1288-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Коваленко Олександру Дмитровичу; - посвідчення №1289-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Рафальському Олександру Петровичу. Зазначені посвідчення оформлені відповідно до чинного законодавства та мають необхідні реквізити та інформацію в повному обсязі. Посвідчення оприлюднено ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі в електронних файлах під назвою: «Мухортов посвідчення.PDF, Коваленко посвідчення.PDF Рафальський посвідчення.PDF» в повному обсязі, що відповідає вимогам підпункту 2.5. Додатку №1 до тендерної документації. 2. На виконання вимог підпункту 2.6. Додатку №1 до тендерної документації учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» надані посвідчення двох працівників, зазначених у довідці вих. № 13 від 23.05.2024, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а саме: - посвідчення №1 287-24 про перевірку знань з питань охорони праці, видане ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт -20» Мухортову Сергію Володимировичy, в якому зазначено, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання за програмою, зокрема, навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.81-18; - посвідчення №1 288-24 про перевірку знань з питань охорони праці, видане ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт -20» Коваленко Олександру Дмитровичу, в якому зазначено, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання за програмою, зокрема, навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.81-18. НПАОП 0.00-1.81-18 це Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском. Зазначені посвідчення оформлені відповідно до чинного законодавства та мають необхідні реквізити та інформацію в повному обсязі. Посвідчення оприлюднено ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі в електронних файлах під назвою: «Мухортов посвідчення.PDF, Коваленко посвідчення.PDF» в повному обсязі, що відповідає вимогам підпункту 2.6. Додатку №1 до тендерної документації. Надані учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» документи є чинними на момент розкриття тендерних пропозицій, як це вимагалось тендерною документацією замовника.
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надати пояснення щодо оприлюдненого запиту не надається можливим у зв’язку з тим, що закупівля «Пально-мастильні матеріали (талони):дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-04-19-004927-a) Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради не здійснювалася.
1. На виконання вимог підпункту 2.5. Додатку №1 до тендерної документації учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» надані посвідчення трьох працівників, зазначених у довідці вих.№ 13 від 23.05.2024, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а саме: - посвідчення №1287-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Мухортову Сергію Володимировичy; - посвідчення №1288-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Коваленко Олександру Дмитровичу; - посвідчення №1289-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Рафальському Олександру Петровичу. Зазначені посвідчення оформлені відповідно до чинного законодавства та мають необхідні реквізити та інформацію в повному обсязі. Посвідчення оприлюднено ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі в електронних файлах під назвою: «Мухортов посвідчення.PDF, Коваленко посвідчення.PDF Рафальський посвідчення.PDF» в повному обсязі, що відповідає вимогам підпункту 2.5. Додатку №1 до тендерної документації. 2. На виконання вимог підпункту 2.6. Додатку №1 до тендерної документації учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» надані посвідчення двох працівників, зазначених у довідці вих. № 13 від 23.05.2024, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а саме: - посвідчення №1 287-24 про перевірку знань з питань охорони праці, видане ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт -20» Мухортову Сергію Володимировичy, в якому зазначено, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання за програмою, зокрема, навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.81-18; - посвідчення №1 288-24 про перевірку знань з питань охорони праці, видане ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт -20» Коваленко Олександру Дмитровичу, в якому зазначено, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання за програмою, зокрема, навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.81-18. НПАОП 0.00-1.81-18 це Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском. Зазначені посвідчення оформлені відповідно до чинного законодавства та мають необхідні реквізити та інформацію в повному обсязі. Посвідчення оприлюднено ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі в електронних файлах під назвою: «Мухортов посвідчення.PDF, Коваленко посвідчення.PDF» в повному обсязі, що відповідає вимогам підпункту 2.6. Додатку №1 до тендерної документації. Надані учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» документи є чинними на момент розкриття тендерних пропозицій, як це вимагалось тендерною документацією замовника.
Надати пояснення щодо оприлюдненого запиту не надається можливим у зв’язку з тим, що закупівля «Пально-мастильні матеріали (талони):дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-04-19-004927-a) Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради не здійснювалася.
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками-юридичними особами установчих документів, а саме: «статуту АБО іншого установчого документу в останній редакції (для юридичних осіб). У випадку, якщо учасник ДІЄ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ НЕОБХІДНО НАДАТИ РІШЕННЯ ПРО СТВОРЕННЯ УЧАСНИКА. У разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Зазначена вимога містить альтернативні ознаки в залежності від виду установчих документів, на підставі яких учасник закупівлю здійснює свою господарську діяльність. На виконання цієї вимоги тендерної документації, а саме п.1 розділу ІІІ тендерної документаці Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції НАДАНЕ рішення про створення Учасника, а саме рішення одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.10.2021 №1, в якому, зокрема, зазначено ,що Товариство ДІЄ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ у редакції, що відповідає такому цифровому коду, сформованому на порталі електронних сервісів:01000000000000000000000999000000011111990000000000009901119999999990000. Окрім того, зазначене рішення містить інформацію про засновника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ», а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАГЕРТ ГРУП», від імені якого діє директор Куровський Олег Ігорович та інформацію про обрання директором ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» Костіна Дмитра Костянтиновича. Рішення оприлюднене ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «Рішення 1 про створення.jpg». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» уповноваженою особою було встановлено розбіжності в інформації, що міститься в правовстановчих документах, наданих Учасником в складі його тендерної пропозиції та інформації, що міститься у відкритих джерелах. Так, відповідно до офіційної інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на теперішній час засновником та керівником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» є Мухортов Сергій Володимирович, що не відповідає інформації, зазначеній у рішенні про створення Учасника, а саме рішенні одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.10.2021 №1. З огляду на викладене, Замовником відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, в електронній системі закупівель була оприлюднена вимога про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження наступних документів: -Документу, який підтверджує призначення директором Мухортова Сергія Володимировича. -Документу, який підтверджує зміну засновника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ». -Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. На виконання зазначеної вимоги про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» протягом 24 годин були завантажені до електронної системи закупівель наступні документи: 1) Рішення єдиного учасника №2 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.01.2022, яке містить інформацію про призначення директором Мухортова Сергія Володимировича. Рішення оприлюднене ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «Рішення 2.PDF». 2) Копія Акту прийому-передачі частки статутному капіталі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.01.2022. Копія Акту оприлюднена ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі акупівель в електронному файлі під назвою: «Акт прийому-передачі частки.PDF». 3) ОПИС документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу" від 25.01.2022. Опис оприлюднений ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «ОПИС та виписка 25-01-2022.PDF». 4) ОПИС документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу" від 02.02.2022. Опис оприлюднений ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «ОПИС та виписка 26-01-2022.PDF». 2. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками документів, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, ЯКЩО ПІДПИСАНТОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Є НЕ КЕРІВНИК УЧАСНИКА. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» підписана удосконаленим електронним підписом КЕРІВНИКА (ДИРЕКТОРА) Мухортова Сергія Володимировича та документи, подані в складі тендерної пропозиції також підписані діючим директором ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» Мухортовим Сергієм Володимировичем (відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань). З огляду на вищевикладене та, враховуючи всебічний розгляд та аналіз тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» з використанням, в тому числі, відкритих офіційних джерел інформації, зокрема, відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, замовником не було розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» довідки щодо неподання документів та документів, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, оскільки Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» фактично дотримані вимоги тендерної документації в цій частині та подані затребувані документи.
1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками-юридичними особами установчих документів, а саме: «статуту АБО іншого установчого документу в останній редакції (для юридичних осіб). У випадку, якщо учасник ДІЄ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ НЕОБХІДНО НАДАТИ РІШЕННЯ ПРО СТВОРЕННЯ УЧАСНИКА. У разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Зазначена вимога містить альтернативні ознаки в залежності від виду установчих документів, на підставі яких учасник закупівлю здійснює свою господарську діяльність. На виконання цієї вимоги тендерної документації, а саме п.1 розділу ІІІ тендерної документаці Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції НАДАНЕ рішення про створення Учасника, а саме рішення одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.10.2021 №1, в якому, зокрема, зазначено ,що Товариство ДІЄ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ у редакції, що відповідає такому цифровому коду, сформованому на порталі електронних сервісів:01000000000000000000000999000000011111990000000000009901119999999990000. Окрім того, зазначене рішення містить інформацію про засновника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ», а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАГЕРТ ГРУП», від імені якого діє директор Куровський Олег Ігорович та інформацію про обрання директором ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» Костіна Дмитра Костянтиновича. Рішення оприлюднене ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «Рішення 1 про створення.jpg». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» уповноваженою особою було встановлено розбіжності в інформації, що міститься в правовстановчих документах, наданих Учасником в складі його тендерної пропозиції та інформації, що міститься у відкритих джерелах. Так, відповідно до офіційної інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на теперішній час засновником та керівником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» є Мухортов Сергій Володимирович, що не відповідає інформації, зазначеній у рішенні про створення Учасника, а саме рішенні одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.10.2021 №1. З огляду на викладене, Замовником відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, в електронній системі закупівель була оприлюднена вимога про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження наступних документів: -Документу, який підтверджує призначення директором Мухортова Сергія Володимировича. -Документу, який підтверджує зміну засновника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ». -Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. На виконання зазначеної вимоги про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» протягом 24 годин були завантажені до електронної системи закупівель наступні документи: 1) Рішення єдиного учасника №2 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.01.2022, яке містить інформацію про призначення директором Мухортова Сергія Володимировича. Рішення оприлюднене ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «Рішення 2.PDF». 2) Копія Акту прийому-передачі частки статутному капіталі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.01.2022. Копія Акту оприлюднена ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі акупівель в електронному файлі під назвою: «Акт прийому-передачі частки.PDF». 3) ОПИС документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу" від 25.01.2022. Опис оприлюднений ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «ОПИС та виписка 25-01-2022.PDF». 4) ОПИС документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу" від 02.02.2022. Опис оприлюднений ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «ОПИС та виписка 26-01-2022.PDF». 2. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками документів, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, ЯКЩО ПІДПИСАНТОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Є НЕ КЕРІВНИК УЧАСНИКА. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» підписана удосконаленим електронним підписом КЕРІВНИКА (ДИРЕКТОРА) Мухортова Сергія Володимировича та документи, подані в складі тендерної пропозиції також підписані діючим директором ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» Мухортовим Сергієм Володимировичем (відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань). З огляду на вищевикладене та, враховуючи всебічний розгляд та аналіз тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» з використанням, в тому числі, відкритих офіційних джерел інформації, зокрема, відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, замовником не було розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» довідки щодо неподання документів та документів, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, оскільки Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» фактично дотримані вимоги тендерної документації в цій частині та подані затребувані документи.
На виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-05-16-007326-a, затвердженого та оприлюдненого в електронній системі закупівель 30.08.2024 повідомляємо, що Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради (далі-Департамент) вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме, проведена роз’яснювальна робота з уповноваженими особами Департаменту щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів для недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та надане доручення щодо проходження додаткового навчання.