На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-17-006010-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 13:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12.00 UAH з ПДВ |
---|
Пломбіратор під пластилін (ф20)20 штука Адреса поставки: 79014, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107 Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192151-4, Пломбіратори |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2217712467 |
---|---|
Поштова адреса | 03068, Україна, Київ, Київ, вул. Урлівська, буд. 34, кв. 402 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ФОП Чехоня Нелля Олександрівна |
Телефон | +380974570325 |
Ел. пошта | alievanata@ukr.net |
Час публікації: 2024-05-27 13:17:56
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-28 13:17:56
Опис
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЧЕХОНЯ НЕЛЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до пункту 1 Додатку № 1 “Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям до тендерної документації» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати документ (документи), що підтверджує виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у формі довільної довідки та/або копію оригіналу виконаного договору з документами, що підтверджують його повне виконання та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав файл під назвою « Довідка аналогічних договорів.pdf » у якому підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів , проте в даній довідці не вказано повної інформації, а саме: які саме договори (Номер, дата договору) та з ким були укладені аналогічні договори. Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо Учасника відповідно до пункту 1 Загальних вимог Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надати документ (документи), що підтверджує виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у формі довільної довідки (з повною інформацією щодо укладення такого договору/договорів) та/або копію оригіналу виконаного договору з документами, що підтверджують його повне виконання та/або лист відгук про його повне виконання.
Замовник проводить оплату після отримання Товару в національній валюті України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки протягом 10 (десяти) робочих днів та пред’явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений Товар та після підписання Сторонами накладної (акту приймання-передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321771 |
Поштова адреса | 79014, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107 |
Ім'я |
Томашівська Людмила Олексіївна |
Телефон | 380963405964 |
Ел. пошта | LTomashivska@dpsu.gov.ua |