На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Аварійно-відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №298 за адресою: м. Київ, бул.Миколи Міхновського, 29А) згідно документації. Необхідність в проведенні поточного ремонту груп «Ягідка», а саме в роздягальні, спальні, ігровій та туалетних кімнатах, виникла у зв’язку фізичним зносом інжерних мереж, підлоги, пошкодженням оздоблення стін та стелі. При проведенні поточних ремонтних робіт Виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-17-007421-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 травня, 09:00 |
Дата останніх змін | 29 травня, 08:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Аварійно-відновлювальний поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №298 за адресою: м. Київ, бул.Миколи Міхновського, 29А (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3604404599 |
---|---|
Поштова адреса | 02222, Україна, м. Київ, вулиця Закревського, будинок 27/2, квартира 601 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Мігашко Олександр |
Телефон | 380731541893 |
Ел. пошта | migashko07@gmail.com |
____
Час публікації: 2024-05-27 18:45:31
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-28 18:45:31
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей*, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору (не менше одного) із зазначенням предмета закупівлі, номера договору, дати договору, адреси об’єкта виконаних робіт, назви та адреси замовників, П.І.Б. та засіб зв’язку осіб цих замовників. 3.2.Копії договору/ів, зазначених у довідці (у повному обсязі). 3.3.Лист–відгук виконання аналогічного договору, який повинен бути належним чином оформлений з вихідним номером та датою видачі. 3.4. Копії актів наданих послуг щодо виконання предмету договору в повному обсязі, які зазначені у довідці. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії актів наданих послуг щодо виконання предмету договору в повному обсязі, які зазначені у довідці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії актів наданих послуг щодо виконання предмету договору в повному обсязі, які зазначені у довідці.
Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці України за рахунок коштів місцевого бюджету. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється 60 (шестидесяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, а строки, передбачені п. 3.1. Договору, вважаються дотриманими та грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Філіц Людмила Олегівна |
Телефон | 380442530086 |
Ел. пошта | tender.osvita@ukr.net |