На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Поставка Товару від Постачальника до Покупця здійснюється партіями, за заявкою Покупця транспортом Постачальника в строк не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки на поставку від Покупця. Поставка Товару має проходити у робочий час Покупця. Завантаження, розвантаження Товару здійснюється представниками Постачальника та за його рахунок
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 23 травня, 15:38
Опис
Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що замовник може відмінити запиті ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю. Враховуючи те, що під час проведення запиту ціни пропозицій щодо закупівлі Папір для друку формату А4 (ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) (UA-2024-05-22-009526-a) уповноваженою особою було виявлено технічну (механічну) помилку в частині технічних вимог до паперу для друку формату А4 (Технічні характеристики предмета закупівлі помилково зазначено: Папір для друку, А5, 80 г/м², СIE 150%, 104 мкм, 91%, 500 арк., білий), потрібно прийняти рішення про відміну запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-22-009526-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 777 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 27 травня, 15:20 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 травня, 15:41 |
Папір для друку, А5, 80 г/м², СIE 150%, 104 мкм, 91%, 500 арк., білий4444 пачка Адреса поставки: Україна, Одеська область, за адресою замовника Строк: до 31.12.2024 15:20 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Папір для друку, А5, 80 г/м², СIE 150%, 104 мкм, 91%, 500 арк., білий |
|
Формат | A5 (148х210 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 80 - 80, г/м² |
Білизна CIE | 150 - 160, % |
Товщина | 104 - 106, мкм |
Непрозорість | 91 - 93, % |
Кількість аркушів | 500 - 500, шт |
Колір | білий |
Назва організації | Херсонська обласна прокуратура |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04851120 |
Поштова адреса | 73025, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Михайлівська, 33 |
Ім'я |
Самойленко Федір Миколайович ( ) |
Телефон | +380956536127 |
Ел. пошта | mtz@kherson.gp.gov.ua |