На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 743 373.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 13 червня, 16:28
Опис
При розробці та публікації конкурсної документації не було враховано вимоги Робочого проекту. Вимоги передбачені Робочим проектом є суттєвими для організації робіт з демонтажу
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-24-006688-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 31 травня, 14:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 5 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 червня, 16:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 18 743 373.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 червня, 13:03 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 93 716.87 UAH без ПДВ |
---|
45111300-1 Демонтажні роботи (Демонтажні роботи будівлі виробничого корпусу)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45111300-1, Демонтажні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 32373845 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Саболдаш Володимир |
Телефон | 380443906405 |
Ел. пошта | v.saboldash@gmail.com |
ТОВ "Мастер-буд"
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37588619 |
---|---|
Поштова адреса | 03148, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ КОСМОСУ, будинок 2 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Єрмохіна |
Телефон | +380975958000 |
Ел. пошта | bcuniversal2011@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40619018 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микита Завгородній |
Телефон | +380631630836 |
Ел. пошта | ntce_group_tender_office@ukr.net |
Передоплата 30 % від загальної ціни Робіт згідно з Договірною ціною для придбання матеріалів, здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів, починаючи з дати підписання Сторонами Договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Подальший розрахунок здійснюється за фактичний обсяг виконаних Робіт на підставі наданих Підрядником наступних документів: Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) та завірених належним чином копій видаткових накладних/відповідних актів, оформлених під час придбання матеріалів/обладнання тощо, необхідних для виконання Робіт за Договором. Остаточна оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником у національній валюті України на рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт та витрати (форма КБ-3), та Акта приймання-передачі проєктно-технологічної та виконавчої документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Група закупівель |
Телефон | 380954731679 |
Ел. пошта | tender015@ukroboronprom.com |