На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
374 981.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: «Інженерні та будівельні роботи» код ДК 021-2015: 45220000-5
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-31-006137-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 червня, 15:00 |
Дата останніх змін | 25 червня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 374 981.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 874.91 UAH з ПДВ |
---|
Роботи з виготовлення та монтажу воріт промислових металевих по об’єкту: «Реконструкція будівлі району контактної мережі ЕЧК-24 Павлоград, яка розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Шосейна»1 робота Адреса поставки: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 Строк: до 23.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Керуючись пунктом 1 підпунктом 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів «UA-2024-05-31-006137-a» - ТОВ "СТРОМ ІНДАСТРІ".
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Керуючись пунктом 1 підпунктом 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів «UA-2024-05-31-006137-a» - ТОВ "СТРОМ ІНДАСТРІ".
Код ЄДРПОУ | 44631615 |
---|---|
Поштова адреса | 61070, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Шевченка, Будинок 327, офіс 107 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євгеній Руденко |
Телефон | +380933817720 |
Ел. пошта | strom.indastry@gmail.com |
Розрахунки між Сторонами проводяться наступним чином: -80% від суми закупівлі - передплата; - остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання ЗАМОВНИКОМ Актів приймання виконаних робіт (за формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних робіт та витрат (за формою № КБ-3), за умови реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку.* (*застосовується, якщо ВИКОНАВЕЦЬ є платником податку на додану вартість). або -80% від суми закупівлі - передплата; - остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання ЗАМОВНИКОМ Актів приймання виконаних робіт (за формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних робіт та витрат (за формою № КБ-3), ** (**застосовується, якщо ВИКОНАВЕЦЬ не є платником податку на додану вартість або ВИКОНАВЕЦЬ застосовує касовий метод податкового обліку ПДВ).
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 80.00%
Розрахунки між Сторонами проводяться наступним чином: -80% від суми закупівлі - передплата; - остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання ЗАМОВНИКОМ Актів приймання виконаних робіт (за формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних робіт та витрат (за формою № КБ-3), за умови реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку.* (*застосовується, якщо ВИКОНАВЕЦЬ є платником податку на додану вартість). або -80% від суми закупівлі - передплата; - остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання ЗАМОВНИКОМ Актів приймання виконаних робіт (за формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних робіт та витрат (за формою № КБ-3), ** (**застосовується, якщо ВИКОНАВЕЦЬ не є платником податку на додану вартість або ВИКОНАВЕЦЬ застосовує касовий метод податкового обліку ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Жуков Сергій Вікторович |
Телефон | 380444652255 |
Ел. пошта | szhukovsv@sw.uz.gov.ua |