На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 253 880.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-05-31-007419-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 червня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 253 880.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 82 538.80 UAH з ПДВ |
---|
Реконструкція приміщення по вул. Родини Янових (Шишкіна), 12 в м. Суми1 робота Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Родини Янових (Шишкіна), 12 Строк: до 30.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника в процедурі відкритих торгів з Особливостями ТОВ "РУДНІКС" на закупівлю реконструкції приміщення по вул. Родини Янових (Шишкіна), 12 в м. Суми встановлена невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога до Учасників процедури закупівлі щодо надання ними гарантійного листа, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт, визначеного підпунктом 2 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 20 відсотків, а також повинен містити інформацію про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар (зазначити найменування товару, назву виробника, із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель). В складі документів тендерної пропозиції ТОВ "РУДНІКС" наявний Гарантійний лист від 14.06.2024 №19, в якому відсутня інформація про включення насосу відцентрованого з електродвигуном, маса агрегату до 0,1 т, який Замовник набуває у власність при виконанні робіт, до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар (не зазначене найменування товару, назва виробника, із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель). Проведеним під час перевірки аналізом документів тендерної пропозиції ТОВ "РУДНІКС" встановлена відсутність договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат на суму фінансування робіт у 2024 р., які розраховані в програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, що діє на даний момент у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 зі змінами, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином, з огляду на вищезазначене, відсутність інформації в тендерній пропозиції ТОВ "РУДНІКС" щодо включення товару, який замовник набуває у власність при виконанні робіт у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (20 і більше відсотків) та договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат на суму фінансування робіт у 2024 р. розцінюється Замовником, як відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника в процедурі відкритих торгів з Особливостями ТОВ "РУДНІКС" на закупівлю реконструкції приміщення по вул. Родини Янових (Шишкіна), 12 в м. Суми встановлена невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога до Учасників процедури закупівлі щодо надання ними гарантійного листа, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт, визначеного підпунктом 2 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 20 відсотків, а також повинен містити інформацію про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар (зазначити найменування товару, назву виробника, із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель). В складі документів тендерної пропозиції ТОВ "РУДНІКС" наявний Гарантійний лист від 14.06.2024 №19, в якому відсутня інформація про включення насосу відцентрованого з електродвигуном, маса агрегату до 0,1 т, який Замовник набуває у власність при виконанні робіт, до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар (не зазначене найменування товару, назва виробника, із посиланням (ID) про включення такого товару до Переліку, який присвоєно електронною системою закупівель). Проведеним під час перевірки аналізом документів тендерної пропозиції ТОВ "РУДНІКС" встановлена відсутність договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат на суму фінансування робіт у 2024 р., які розраховані в програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, що діє на даний момент у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 зі змінами, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином, з огляду на вищезазначене, відсутність інформації в тендерній пропозиції ТОВ "РУДНІКС" щодо включення товару, який замовник набуває у власність при виконанні робіт у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (20 і більше відсотків) та договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат на суму фінансування робіт у 2024 р. розцінюється Замовником, як відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45150633 |
---|---|
Поштова адреса | 40035, Україна, Сумська область, місто Суми, вул.Харківська, будинок 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентина Литовченко |
Телефон | +380662640610 |
Ел. пошта | rudniks_tov@ukr.net |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Форма розрахунків: за фактом виконання робіт Замовник оплачує виконані за цим Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на відповідний бюджетний рік. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Виконання робіт Підрядником проводиться без авансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Британська, буд.21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |