На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 217 244.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-04-005537-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 червня, 12:53 |
Дата останніх змін | 30 червня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 217 244.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 16 086.22 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт внутрішніх інженерних систем (водопостачання, водовідведення, теплопостачання) лікарняного комплексу на 250 ліжок з поліклінікою на 600 відвідувань Комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня" за адресою: вул.Енергетиків, 23, м.Вараш, Рівненської області. Коригування1 робота Адреса поставки: 34403, Україна, Рівненська область, місто Вараш, вул.Енергетиків, 23 Строк: до 31.12.2025 12:53 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Тендерна документація містить такі вимоги: відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагалося, що: 2. Для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) учасником мають бути надані: 1) Підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами: - розмір кошторисної заробітної плати розраховується учасником самостійно відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу від 27.07.2018 № 196), виходячи з: - середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті під час виконання договору; - розмір кошторисної заробітної плати не може бути меншим від місячного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої згідно із законодавством на день подання тендерної пропозиції та не більше ніж 18 500 грн; - проведений учасником процедури закупівлі (підрядником) аналіз цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні; - загальновиробничі витрати учасника процедури закупівлі обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 18 Настанова з визначення вартості будівництва; - адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 Настанова з визначення вартості будівництва; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються також кошти, необхідні для забезпечення здійснення будівництва в цілому, зазначені в пунктах 5.20, 5.21, 5.26, 5.27 Настанова з визначення вартості будівництва; - у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15% від суми прямих і загальновиробничих витрат; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, невраховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: - надані у складі тендерної пропозиції учасника Підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів №02-01-05, №02-01-06, №02-01-02, №02-01-01, №02-01-03, №02-01-04, №02-01-08, №02-01-07, №06-01-01 (сторінки 9-12, 19-21 файлу «24.Договірна ціна Локальні кошториси_02-01-01_ _ 02-01-02.pdf», сторінка 8-15, 26-32 файлу «25.Локальні кошториси_02-01-03_ _ 02-01-04.pdf» сторінки 5-9, 18-23, 29-32 файлу «26.Локальні кошториси_02-01-07_ _02-01-08_ _06-01-01.pdf», сторінки 5-10, 21-27 файлу 27.Локальні кошториси_02-02-05_ _02-01-06.pdf» не відповідає відомості ресурсів, викладеній у Додатку 2 до тендерної документації. Зокрема у Підсумковій відомості ресурсів Учасника відсутній ряд будівельних машин і механізмів згідно відомості ресурсів Замовника, а саме: Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість ІІ. Будівельні машини і механізми КБМ212-202 Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] маш. год 0,646 КБМ212-907 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т маш. год 8,912 КБМ212-910 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т маш. год 0,188 КБМ212-2000 Асфальтоукладальники, продуктивність 100 т/год маш. год 1,02 КБМ225-2302 Тельфери електричні, вантажопідйомність 1 т маш. год 0,324 КБМ233-1681 Щітки дорожні навісні на базі трактора маш. год 0,12 Зазначені дії учасника, направлені на неврахування значної кількості ресурсів передбачених Відомістю ресурсів Замовника (Додаток 2 до тендерної документації), призвело до некоректного визначення цінової пропозиції, значного заниження її вартості та грубого порушення технологічних будівельних процесів. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Тендерна документація містить такі вимоги: відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагалося, що: 2. Для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) учасником мають бути надані: 1) Підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами: - розмір кошторисної заробітної плати розраховується учасником самостійно відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу від 27.07.2018 № 196), виходячи з: - середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті під час виконання договору; - розмір кошторисної заробітної плати не може бути меншим від місячного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої згідно із законодавством на день подання тендерної пропозиції та не більше ніж 18 500 грн; - проведений учасником процедури закупівлі (підрядником) аналіз цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні; - загальновиробничі витрати учасника процедури закупівлі обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 18 Настанова з визначення вартості будівництва; - адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 Настанова з визначення вартості будівництва; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються також кошти, необхідні для забезпечення здійснення будівництва в цілому, зазначені в пунктах 5.20, 5.21, 5.26, 5.27 Настанова з визначення вартості будівництва; - у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15% від суми прямих і загальновиробничих витрат; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, невраховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: - надані у складі тендерної пропозиції учасника Підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів №02-01-05, №02-01-06, №02-01-02, №02-01-01, №02-01-03, №02-01-04, №02-01-08, №02-01-07, №06-01-01 (сторінки 9-12, 19-21 файлу «24.Договірна ціна Локальні кошториси_02-01-01_ _ 02-01-02.pdf», сторінка 8-15, 26-32 файлу «25.Локальні кошториси_02-01-03_ _ 02-01-04.pdf» сторінки 5-9, 18-23, 29-32 файлу «26.Локальні кошториси_02-01-07_ _02-01-08_ _06-01-01.pdf», сторінки 5-10, 21-27 файлу 27.Локальні кошториси_02-02-05_ _02-01-06.pdf» не відповідає відомості ресурсів, викладеній у Додатку 2 до тендерної документації. Зокрема у Підсумковій відомості ресурсів Учасника відсутній ряд будівельних машин і механізмів згідно відомості ресурсів Замовника, а саме: Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість ІІ. Будівельні машини і механізми КБМ212-202 Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] маш. год 0,646 КБМ212-907 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т маш. год 8,912 КБМ212-910 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т маш. год 0,188 КБМ212-2000 Асфальтоукладальники, продуктивність 100 т/год маш. год 1,02 КБМ225-2302 Тельфери електричні, вантажопідйомність 1 т маш. год 0,324 КБМ233-1681 Щітки дорожні навісні на базі трактора маш. год 0,12 Зазначені дії учасника, направлені на неврахування значної кількості ресурсів передбачених Відомістю ресурсів Замовника (Додаток 2 до тендерної документації), призвело до некоректного визначення цінової пропозиції, значного заниження її вартості та грубого порушення технологічних будівельних процесів. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 44955322 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, вул.Залізнична, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ілюшин Вадим Анатолійович |
Телефон | +380672338731 |
Ел. пошта | uptr@online.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44402580 |
Поштова адреса | 34400, Україна, Рівненська область, Вараш, майдан Незалежності,1 |
Ім'я |
Колбун Оксана Василівна ( ) |
Телефон | +380685452381 |
Ел. пошта | kolbun@varashmtg.gov.ua |