На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
320 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: З урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-07-007729-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 червня, 14:31 |
Дата останніх змін | 27 червня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 320 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 червня, 12:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 600.00 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт приміщень пологового будинку комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня" за адресою: вул.Енергетиків, 23, м.Вараш, Вараський район, Рівненської області1 послуга Адреса поставки: 34400, Україна, Рівненська область, місто Вараш, вул.Енергетиків, 23 Строк: до 31.12.2024 14:31 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Тендерна документація містить такі вимоги: відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагалося, що: 2. Для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) учасником мають бути надані: 1) Підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами: - розмір кошторисної заробітної плати розраховується учасником самостійно відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу від 27.07.2018 № 196), виходячи з: - середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті під час виконання договору; - розмір кошторисної заробітної плати не може бути меншим від місячного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої згідно із законодавством на день подання тендерної пропозиції та не більше ніж 18 500 грн; - проведений учасником процедури закупівлі (підрядником) аналіз цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні (з найменуванням виробника товару); - загальновиробничі витрати учасника процедури закупівлі обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 18 Настанова з визначення вартості будівництва; - адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 Настанова з визначення вартості будівництва; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються також кошти, необхідні для забезпечення здійснення будівництва в цілому, зазначені в пунктах 5.20, 5.21, 5.26, 5.27 Настанова з визначення вартості будівництва; - у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15% від суми прямих і загальновиробничих витрат; - у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, невраховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: - надана у складі тендерної пропозиції Учасника Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 файлу «8-11 Підсумкова відомість ресурсів.pdf» не відповідає відомості ресурсів, викладеній у Додатку 2 до тендерної документації. Зокрема у Підсумковій відомості ресурсів Учасника відсутній ряд будівельних машин і механізмів та Будiвельних машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат згідно відомості ресурсів Замовника, а саме: Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість Будівельні машини і механізми КБМ201-12 Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т маш. год 0,07038 КБМ203-851 Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т маш. год 0,07894 КБМ205-101 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв маш. год 1,04742 КБМ233-803 Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій маш. год 1,04742 Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат КБМ270-90 Пилка дискова електрична маш. год 5,55733728 КБМ270-115 Дрилі електричні маш. год 5,4630411 КБМ270-116 Вібратори поверхневі маш. год 1,5097632 КБМ270-119 Шуруповерти маш. год 1,10280258 КБМ270-126 Фарборозпилювачі ручні маш. год 2,9328 КБМ270-135 Перфоратори електричні маш. год 3,88220034 КБМ270-250 Станок для різання керамічної плитки маш. год 16,56041676 КБМ270-251 Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт маш. год 0,099 Зазначені дії Учасника, направлені на неврахування значної кількості ресурсів передбачених Відомістю ресурсів Замовника (Додаток 2 до тендерної документації), призвело до некоректного визначення цінової пропозиції, значного заниження її вартості та грубого порушення технологічних будівельних процесів. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Тендерна документація містить такі вимоги: відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагалося, що: 2. Для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) учасником мають бути надані: 1) Підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами: - розмір кошторисної заробітної плати розраховується учасником самостійно відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу від 27.07.2018 № 196), виходячи з: - середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті під час виконання договору; - розмір кошторисної заробітної плати не може бути меншим від місячного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої згідно із законодавством на день подання тендерної пропозиції та не більше ніж 18 500 грн; - проведений учасником процедури закупівлі (підрядником) аналіз цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні (з найменуванням виробника товару); - загальновиробничі витрати учасника процедури закупівлі обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 18 Настанова з визначення вартості будівництва; - адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 Настанова з визначення вартості будівництва; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються також кошти, необхідні для забезпечення здійснення будівництва в цілому, зазначені в пунктах 5.20, 5.21, 5.26, 5.27 Настанова з визначення вартості будівництва; - у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15% від суми прямих і загальновиробничих витрат; - у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, невраховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: - надана у складі тендерної пропозиції Учасника Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 файлу «8-11 Підсумкова відомість ресурсів.pdf» не відповідає відомості ресурсів, викладеній у Додатку 2 до тендерної документації. Зокрема у Підсумковій відомості ресурсів Учасника відсутній ряд будівельних машин і механізмів та Будiвельних машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат згідно відомості ресурсів Замовника, а саме: Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість Будівельні машини і механізми КБМ201-12 Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т маш. год 0,07038 КБМ203-851 Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т маш. год 0,07894 КБМ205-101 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв маш. год 1,04742 КБМ233-803 Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій маш. год 1,04742 Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат КБМ270-90 Пилка дискова електрична маш. год 5,55733728 КБМ270-115 Дрилі електричні маш. год 5,4630411 КБМ270-116 Вібратори поверхневі маш. год 1,5097632 КБМ270-119 Шуруповерти маш. год 1,10280258 КБМ270-126 Фарборозпилювачі ручні маш. год 2,9328 КБМ270-135 Перфоратори електричні маш. год 3,88220034 КБМ270-250 Станок для різання керамічної плитки маш. год 16,56041676 КБМ270-251 Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт маш. год 0,099 Зазначені дії Учасника, направлені на неврахування значної кількості ресурсів передбачених Відомістю ресурсів Замовника (Додаток 2 до тендерної документації), призвело до некоректного визначення цінової пропозиції, значного заниження її вартості та грубого порушення технологічних будівельних процесів. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 44314547 |
---|---|
Поштова адреса | 34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, мікрорайон Вараш, будинок 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сергій Холондович |
Телефон | +380673832943 |
Ел. пошта | varash_rb@ukr.net |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Тендерна документація містить такі вимоги: відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагалося, що: 2. Для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) учасником мають бути надані: 1) Підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами: - розмір кошторисної заробітної плати розраховується учасником самостійно відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу від 27.07.2018 № 196), виходячи з: - середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті під час виконання договору; - розмір кошторисної заробітної плати не може бути меншим від місячного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої згідно із законодавством на день подання тендерної пропозиції та не більше ніж 18 500 грн; - проведений учасником процедури закупівлі (підрядником) аналіз цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні (з найменуванням виробника товару); - загальновиробничі витрати учасника процедури закупівлі обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 18 Настанова з визначення вартості будівництва; - адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 Настанова з визначення вартості будівництва; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються також кошти, необхідні для забезпечення здійснення будівництва в цілому, зазначені в пунктах 5.20, 5.21, 5.26, 5.27 Настанова з визначення вартості будівництва; - у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15% від суми прямих і загальновиробничих витрат; - у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, невраховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: - надана у складі тендерної пропозиції Учасника Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 (сторінки 15 – 19 файлу «25.Підтверджуючі розрахунки.pdf») не відповідає відомості ресурсів, викладеній у Додатку 2 до тендерної документації. Зокрема у Підсумковій відомості ресурсів Учасника наявний ряд будівельних матеріалів, виробів і комплектів непередбачених згідно відомості ресурсів Замовника, а саме: № Ч.ч. Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти 28 С111-388-1 Фарба земляна густотерта олійна, мумія, сурик залізний т 0,000026 29 С111-587 Масло індустрійне И-20А т 0,000002 32 С111-1480 Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 3,5 мм, довжина 35 мм т 0,000014 34 С111-1608 Дрантя кг 0,68241 40 С111-1756 Грати вентиляційні для підлог 150х200 мм шт 2 У Підсумковій відомості ресурсів Учасника кількість матеріалів Відомості ресурсів Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) не відповідають кількості відповідних матеріалів по пунктах 25, 53 та 71 Підсумкової відомості ресурсів Учасника, а саме: Зміст Відомості ресурсів Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість С111-219 Гіпсові в’яжучі Г-3 т 0,003917 +С123-382 варіант 8 Дошки підвіконні пластикові (400 мм) м 3,519 +С1550-38 варіант 2 Монтажна піна 750 мл балон 3,12 Зміст Підсумкової відомості ресурсів Учасника: № Ч.ч. Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість 25 С111-219 Гіпсові в’яжучі Г-3 т 0,004527 53 +С123-382 варіант 8 Дошки підвіконні пластикові (400 мм) м 3,45 71 + С1550-38 варіант 2 Монтажна піна 750 мл балон 2,768 Зазначені дії Учасника, призвели до некоректного визначення цінової пропозиції та грубого порушення технологічних будівельних процесів. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Тендерна документація містить такі вимоги: відповідно до пункту 2 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагалося, що: 2. Для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) учасником мають бути надані: 1) Підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами: - розмір кошторисної заробітної плати розраховується учасником самостійно відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу від 27.07.2018 № 196), виходячи з: - середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті під час виконання договору; - розмір кошторисної заробітної плати не може бути меншим від місячного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої згідно із законодавством на день подання тендерної пропозиції та не більше ніж 18 500 грн; - проведений учасником процедури закупівлі (підрядником) аналіз цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні (з найменуванням виробника товару); - загальновиробничі витрати учасника процедури закупівлі обчислюються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 18 Настанова з визначення вартості будівництва; - адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 Настанова з визначення вартості будівництва; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються також кошти, необхідні для забезпечення здійснення будівництва в цілому, зазначені в пунктах 5.20, 5.21, 5.26, 5.27 Настанова з визначення вартості будівництва; - у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15% від суми прямих і загальновиробничих витрат; - у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва; - до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, невраховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: - надана у складі тендерної пропозиції Учасника Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 (сторінки 15 – 19 файлу «25.Підтверджуючі розрахунки.pdf») не відповідає відомості ресурсів, викладеній у Додатку 2 до тендерної документації. Зокрема у Підсумковій відомості ресурсів Учасника наявний ряд будівельних матеріалів, виробів і комплектів непередбачених згідно відомості ресурсів Замовника, а саме: № Ч.ч. Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти 28 С111-388-1 Фарба земляна густотерта олійна, мумія, сурик залізний т 0,000026 29 С111-587 Масло індустрійне И-20А т 0,000002 32 С111-1480 Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 3,5 мм, довжина 35 мм т 0,000014 34 С111-1608 Дрантя кг 0,68241 40 С111-1756 Грати вентиляційні для підлог 150х200 мм шт 2 У Підсумковій відомості ресурсів Учасника кількість матеріалів Відомості ресурсів Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) не відповідають кількості відповідних матеріалів по пунктах 25, 53 та 71 Підсумкової відомості ресурсів Учасника, а саме: Зміст Відомості ресурсів Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість С111-219 Гіпсові в’яжучі Г-3 т 0,003917 +С123-382 варіант 8 Дошки підвіконні пластикові (400 мм) м 3,519 +С1550-38 варіант 2 Монтажна піна 750 мл балон 3,12 Зміст Підсумкової відомості ресурсів Учасника: № Ч.ч. Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість 25 С111-219 Гіпсові в’яжучі Г-3 т 0,004527 53 +С123-382 варіант 8 Дошки підвіконні пластикові (400 мм) м 3,45 71 + С1550-38 варіант 2 Монтажна піна 750 мл балон 2,768 Зазначені дії Учасника, призвели до некоректного визначення цінової пропозиції та грубого порушення технологічних будівельних процесів. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 44955322 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, вул.Залізнична, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ілюшин Вадим Анатолійович |
Телефон | +380672338731 |
Ел. пошта | uptr@online.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44402580 |
Поштова адреса | 34400, Україна, Рівненська область, Вараш, майдан Незалежності,1 |
Ім'я |
Колбун Оксана Василівна ( ) |
Телефон | +380685452381 |
Ел. пошта | kolbun@varashmtg.gov.ua |