На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-11-010545-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 червня, 21:00 |
Дата останніх змін | 24 липня, 11:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 104 216 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 липня, 13:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 521 080.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 521 000.00 UAH |
Капітальний ремонт проїзної частини та тротуарів з водовідведенням по вул. Центральній Садовій у Дніпровському районі м. Києва1 робота Адреса поставки: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Центральна Садова Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
на підставі абз. 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;), а саме: 1. Учасник у складі пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, зміст якої не відповідає вимогам Додатку 8 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації. 2. Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність парку машин та механізмів інформація в якій документально не підтверджена, що не відповідає вимогами пп. 1.2.1. п. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. 3. Інформація, зазначена Учасником у Довідці про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі* на деяких працівників не відповідає завантаженим підтверджуючим документам відповідно до пп. 1.2.3. п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. 4. Учасник у складі пропозиції надав довідку для підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору та скановану копію листа-відгука від замовника, інформація в яких не відповідає вимогам пп. 1.3.1. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
на підставі абз. 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;), а саме: 1. Учасник у складі пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, зміст якої не відповідає вимогам Додатку 8 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації. 2. Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність парку машин та механізмів інформація в якій документально не підтверджена, що не відповідає вимогами пп. 1.2.1. п. 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. 3. Інформація, зазначена Учасником у Довідці про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі* на деяких працівників не відповідає завантаженим підтверджуючим документам відповідно до пп. 1.2.3. п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. 4. Учасник у складі пропозиції надав довідку для підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору та скановану копію листа-відгука від замовника, інформація в яких не відповідає вимогам пп. 1.3.1. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 05408668 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олег Гончаренко |
Телефон | 380933503482 |
Ел. пошта | dsu50@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
на підставі абз. 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;), а саме: 1. Учасник у складі пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, зміст якої не відповідає вимогам Додатку 8 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати відкориговане забезпечення тендерної пропозиції згідно вимог вищезазначеного пункту тендерної документації. 2. На підтвердження вимоги абз. 6 пп. 1.1.5 «Вимоги щодо наявності лабораторії» п.1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації, Учасником у складі пропозиції не завантажено повторно документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України у повному обсязі, чим не дотримано вимогу абз. 4 п. 4 ч. 3.1 «Оформлення тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати зазначений документ згідно вимог вищезазначеного пункту тендерної документації. 3. Учасником в складі пропозиції завантажено Довідку згідно з формою Таблиці 2, інформація в якій відрізняється від завантажених підтверджуючих документів, а також не надано повторно гарантійний лист, що відповідає вимогам пп. 1.1.6 «Вимоги щодо наявності асфальтобетонного заводу» п.1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. 4. Надане Учасником документальне підтвердження аналогічного досвіду не відповідає вимогам Примітки пп. 1.3.1. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
на підставі абз. 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;), а саме: 1. Учасник у складі пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, зміст якої не відповідає вимогам Додатку 8 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати відкориговане забезпечення тендерної пропозиції згідно вимог вищезазначеного пункту тендерної документації. 2. На підтвердження вимоги абз. 6 пп. 1.1.5 «Вимоги щодо наявності лабораторії» п.1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації, Учасником у складі пропозиції не завантажено повторно документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України у повному обсязі, чим не дотримано вимогу абз. 4 п. 4 ч. 3.1 «Оформлення тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати зазначений документ згідно вимог вищезазначеного пункту тендерної документації. 3. Учасником в складі пропозиції завантажено Довідку згідно з формою Таблиці 2, інформація в якій відрізняється від завантажених підтверджуючих документів, а також не надано повторно гарантійний лист, що відповідає вимогам пп. 1.1.6 «Вимоги щодо наявності асфальтобетонного заводу» п.1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. 4. Надане Учасником документальне підтвердження аналогічного досвіду не відповідає вимогам Примітки пп. 1.3.1. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 42229523 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Рябчук Андрій Анатолійович |
Телефон | 380442990660 |
Ел. пошта | CTI.KYIV@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 33658865 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іович Олег Олександрович |
Телефон | 0487847530 |
Ел. пошта | MAIADUDU33@GMAIL.COM |
не залучається
Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359026 |
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Ім'я |
Бабенко Олександр Ігорович |
Телефон | 380442849214 |
Ел. пошта | market_kievavtodor@ukr.net |