На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8434.67 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-17-010628-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 червня, 10:00 |
Дата останніх змін | 1 липня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 434.67 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 42.17 UAH з ПДВ |
---|
Вікна енергозберігаючі2 штука Адреса поставки: 16512, Україна, Чернігівська область, м. Батурин, вул. Незалежності України, 33 Строк: до 30.08.2024 16:46 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Додаток 2 до тендерно документації містить таку вимогу: 4) Надати оригінал листа, в якому зазначити гарантійний термін (строк), запропонованого товару не менше 1 року після встановлення та введення в експлуатацію. На підтвердження надати лист-гарантію. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такий документ, як лист-гарантію із зазначеними гарантійними термінами (строками), запропонованого товару після встановлення та введення в експлуатацію. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Додаток 2 до тендерно документації містить таку вимогу: 4) Надати оригінал листа, в якому зазначити гарантійний термін (строк), запропонованого товару не менше 1 року після встановлення та введення в експлуатацію. На підтвердження надати лист-гарантію. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такий документ, як лист-гарантію із зазначеними гарантійними термінами (строками), запропонованого товару після встановлення та введення в експлуатацію. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 2712914768 |
---|---|
Поштова адреса | 42063, Україна, Сумська область, Роменський р-н. с. Коржі, вул. Глинська, буд. 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сухарь Н.А. |
Телефон | +380988806663 |
Ел. пошта | 2suhar2@ukr.net |
Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної, протягом 7/семи/ банківських днів з дня фактичного отримання Замовником Товару, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник проводить розрахунки за отриману партію Товару протягом 10-ти банківських днів з дати надходження коштів на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 4 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38189181 |
Поштова адреса | 16600, Україна, Чернігівська область, місто Ніжин, вул. Студентська,2 |
Ім'я |
Лобова Тетяна Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380682769343 |
Ел. пошта | 4dprz@cn.dsns.gov.ua |