На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями. Послуги придбаваються згідно коштів, виділених на природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-20-010765-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 липня, 16:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з переобладнання майданчиків для ТПВ в місті Нововолинськ Волинської області1 послуга Адреса поставки: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Кобзаря 29 Строк: до 31.08.2024 16:47 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42899874 |
---|---|
Поштова адреса | 45400, Україна, Волинська область, Нововолинськ, Нововолинська, 39/4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Миронюк Володимир Олександрович |
Телефон | +380673326957 |
Ел. пошта | SMB-M@ukr.net |
субпідрядники відсутні
Час публікації: 2024-07-03 16:39:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-07-04 16:39:39
Опис
Перелік виявлених невідповідностей з Посиланням на вимоги тендерної документації, щодо виявлених невідповідностей та Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей по закупівлі: Послуги з переобладнання майданчиків для ТПВ в місті Нововолинськ Волинської області за кодом ДК 021:2015:45220000-8 – Інженерні та будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-20-010765-a. 1. ЗАМОВНИКОМ у Тендерній документації в Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» пп.1.1 та в Додатку №1 «Тендерна пропозиція» абз.4 було зазначено наступні вимоги: 1.1. «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: 1.1.1. «Тендерна пропозиція» - складена і заповнена в електронному варіанті та долучається за формою, що наведена у Додатку №1 до Тендерної документації; В Додатку №1 в адз.4 зазначено: Учасник долучає разом з тендерною пропозицією: Договірну ціну, Локальний кошторис та Підсумкову відомість ресурсів. 1.2. Учасником було надано Підсумкову відомість ресурсів в складі документа: 1.1.5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf. Тип документу: Технічний опис предмету закупівлі. Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.06.2024 14:10. Проте в завантаженій Підсумковій відомості ресурсів відсутня сторінка 4 з відповідними даними. 1.3. Учаснику необхідно надати Підсумкову відомість ресурсів зі всіма сторінками та з відповідними даними, згідно вимог Замовника. 2. ЗАМОВНИКОМ у Тендерній документації в Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» пп.1.1 та в Додатку №4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» пп.2.1 було зазначено наступні вимоги: 2.1. «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: … 1.1.4. «Кваліфікаційні критерії» - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно статті 16 Закону (Додаток №4 до Тендерної документації); Додаток №4 п. 2.1. Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідність установленому Замовником кваліфікаційному критерію має бути підтверджена наступними документами у складі тендерної пропозиції учасника: 2.1.1. довідка довільної форми, в якій зазначається наступна інформація про техніку, необхідну для надання послуг по предмету закупівлі: найменування обладнання/ матеріально-технічна база/технології (транспортні засоби, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), кількість одиниць, право володіння/користування – власне або орендоване, тощо. Зразок таблиці: № з/п найменування обладнання/ матеріально-технічна база/технології кількість право володіння/користування власне, орендоване, тощо 1 2.1.2. копії технічних паспортів/тимчасових реєстраційних талонів/свідоцтво про реєстрацію, інше, що підтверджують право власності/володіння/користування технікою. 2.2. Учасником було надано документ: 1.1.4.1 Довідка про наявність матер. технічної бази.pdf. Тип документу: Документи, що підтверджують відповідність. Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.06.2024 14:10. Проте відсутні в Учасника копії технічних паспортів/тимчасових реєстраційних талонів/свідоцтво про реєстрацію, інше, що підтверджують право власності/володіння/користування технікою. Також в Довідці не зазначені всі інструменти, які Учасник планує використовувати, згідно наданої Підсумкової відомості ресурсів. 2.3. Учаснику необхідно надати копії технічних паспортів/тимчасових реєстраційних талонів/свідоцтво про реєстрацію, інше, що підтверджують право власності/володіння/користування технікою, згідно наданої довідки про наявність матеріально-технічної бази, а також надати оновлену Довідку про наявність матер. технічної бази із зазначенням інформації про техніку, необхідну для надання послуг по предмету закупівлі: обладнання/ матеріально-технічна база/технології (транспортні засоби, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, згідно вимог Замовника. 3. ЗАМОВНИКОМ у Тендерній документації в Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» пп.1.1. було зазначено наступні вимоги: 3.1. «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: … 1.1.10.1. копія дозволу, виданого Головним управлінням / управлінням Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки або копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ №357 від 24.03.2022 року, необхідних для виконання робіт/надання послуг згідно технічного завдання по предмету закупівлі, в т.ч. вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів. У разі відсутності підстав для отримання вищевказаного Дозволу/Декларації – Учасник може надати довідку в довільній форми, в якій зазначити причини відсутності документа дозвільного характеру. 3.2. Учасником було надано документ: 1.1.10.1 Декларація відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.pdf. Тип документу: Документи, що підтверджують відповідність. Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.06.2024 14:10. Проте, в зазначеній Декларації в її переліку відсутні вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів. В документах, які були надані на підтвердження ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна, Локальний кошторис та Підсумкова відомість ресурсів), не зазначено вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів при наданні послуг за предметом закупівлі. 3.3. Учаснику необхідно надати Довідку в довільній форми, в якій зазначити причини відсутності документа дозвільного характеру – у разі відсутності підстав для отримання вищевказаного Дозволу, згідно вимог Замовника.
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі належним чином оформлених актів приймання-передачі наданих послуг (в тому числі проміжних), підписаних уповноважених представниками Сторін протягом 10 робочих днів від дати підписання актів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03339331 |
Поштова адреса | 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, адреса прихована, згідно розпорядження/листа виконавчого комітету Нововолинської міської ради |
Ім'я |
Хижук Ліна (Khyzhuk Lina Yakivna) |
Телефон | +380679862961 |
Ел. пошта | vukg@nov-rada.gov.ua |