На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
212 919 932.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: - Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-25-008063-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 14:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 212 919 932.50 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 серпня, 14:10 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 064 599.66 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 638 760.00 UAH |
Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Код ЄДРПОУ | 43638431 |
---|---|
Поштова адреса | 04060, Україна, Київська область, Київ, Берлінського Максима, будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ДМИТРО ПОВОРОЗНЮК |
Телефон | 380967472111 |
Ел. пошта | Arhimed-BK@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 45642434 |
---|---|
Поштова адреса | 02125, Україна, м. Київ, вул.Старосільська, будинок 1К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пустовий Дмитро |
Телефон | 0970151660 |
Ел. пошта | korkreator@gmail.com |
не залучається.
Час публікації: 2024-08-21 14:30:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-22 14:30:29
Опис
1.Учасником не надано -рішення (наказ, дозвіл тощо) вищого (загального) органу об’єднання (за наявності вищого органу) щодо його участі у відповідній процедурі закупівлі, зі зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, уповноваженої особи об’єднання, яка підписуватиме документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю тощо(Розділ ІІІ п.1 пп.10 ).Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:Інші документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): … рішення (наказ, дозвіл тощо) вищого (загального) органу об’єднання (за наявності вищого органу) щодо його участі у відповідній процедурі закупівлі, зі зазначенням назви процедури закупівлі, унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, уповноваженої особи об’єднання, яка підписуватиме документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю тощо; … 2.Учасником не надано - статут ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ» (Розділ ІІІ п.1 пп.10). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інші документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): … документ, що підтверджує створення кожного з учасників об’єднання відповідно до законодавства країни такого учасника (свідоцтво, сертифікат, витяг із торговельного або іншого реєстру, тощо); 3.Учасником не надано – гарантійний лист від кожного учасника об’єднання про те, що він не подавав заяву про вихід зі складу об’єднання (Розділ ІІІ п.1 пп.10).Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:Інші документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): … гарантійний лист від кожного учасника об’єднання про те, що він не подавав заяву про вихід зі складу об’єднання; 4.Надана Учасником, заповнена тендерна пропозиція (цінова), не містить інформації в частині зазначення строку гарантії на виконані роботи (Розділ ІІІ п.1 пп.5).Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:Тендерна пропозиція повинна складатися з: Заповненої тендерної пропозиції (цінова), оформленої згідно з Додатком 1 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою*. 5.Учасником не надано – Документ, що підтверджує трудові відносини інженера-кошторисника з Учасником та копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників (Розділ ІІІ п.5 пп.5.2).Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:5.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: …. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування), копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників, наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів), які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 6 цієї документації. 6.1.Учасником надано 2 договори як аналогічні предмету закупівлі, проте договір підряду від 30.10.2020 № 20/10-03, укладений ТОВ «БРОК БІЗНЕС» з ТОВ «ЛПГ РІТЕЙЛ» на виконання робіт з влаштування дорожніх корит на об’єкті» Будівництво складського приміщення за адресою м.Вінниця, вул.Чехова 7-Г не є аналогічним за предметом закупівлі, оскільки закупівля передбачає Капітальний ремонт приміщення головного лікувального корпусу (комплекс будівельних робіт). 2. Учасником не підтверджено виконання договору , укладеного між ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» КРЕАТОР» та ТОВ «КЕРХЕР» та не надано пояснення щодо невідповідності сум актів та договору. 3. Учасником не надано до листів – відгуків підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Також пояснення щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва(Розділ ІІІ п.5 пп.5.3).Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:5.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів: 5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . 5.3.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 7 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3. Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо. Також можуть бути окремо надані пояснення щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. 7.Учасником надано Копії звітів про рух грошових коштів у не визначеному Форматі тендерною документацією та без підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (Розділ ІІІ п.5 пп.5.4).Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника): … 5.4.3. Копії звітів про рух грошових коштів. … У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32414954 |
---|---|
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Байди Вишневецького, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вінокур Маріанна |
Телефон | 380472328189 |
Ел. пошта | vinokur@cmbud.com.ua |
не залучаються
Час публікації: 2024-09-18 14:29:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 14:29:27
Опис
Перелік виявлених невідповідностей:Учасником не надано – Підтверджуючих документів щодо використання орендованих транспортних засобів та інструментів при виконанні робіт протягом періоду будівництва, а саме до 31.12.2025 року. Учасником надано: 1.договір оренди автомобілів та механізмів № 06/23 від 20.03.2023 з ПП «АГРОПРОМ -1992» термін дії до 31.12.2024 2. договір оренди автомобілів та механізмів № 17/04 від 17.04.2023 з ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-центр» термін дії до 31.12.2024 3. договір оренди інструменту № 1611/23 від 16.11.2023 з ТОВ «ТЕПЛОСФЕРА АВТ» термін дії до 31.12.2024 Вказані договори містять умови продовження договору за умови якщо за 2 тижні до закінчення строку дії договору жодна із сторін письмово не заявить про своє бажання щодо припинення Договору. Зазначена умова не дає підтвердження дії договору до кінця виконання будівельних робіт ( до 31.12.2025).Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:Розділ ІІІ п.5 пп.5.1 .Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій : 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Також Учаснику потрібно надати документи або їх копії, що підтверджують право володіння, оренди, надання послуг або розпорядження обʼєктами обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні у нього станом на дату подання пропозиції. Для підтвердження наявності зазначених у довідці транспортних засобів необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на них. Для власних транспортних засобів - свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу. Для орендованого транспортного засобу - надати в складі пропозиції договір оренди транспортного засобу (з переліком орендованої техніки). Для транспортних засобів за договором надання послуг - надати в складі пропозиції договір надання послуг (з переліком техніки). 2.Перелік виявлених невідповідностей:Учасником не надано – Підтвердження інформації про виконання робіт протягом дії договору підряду до 31.12.2025 наступних працівників, з якими укладено договори ЦПХ терміном дії до 31.12.2024: Задорожного Л.В., Лещенко С.М., Чеберяка С.В., Солодовник Н.Г., Смотритель О.П. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:Розділ ІІІ п.5 пп.5.2.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:….. 5.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування), копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників, наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів), які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 6 цієї документації. ….. 3.Перелік виявлених невідповідностей:Учасником не надано – Підтверджуючих документів та інформації щодо наявності працівників за посадою головного інженера. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:Розділ ІІІ п.5 пп.5.2.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:….. 5.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. … До переліку обовʼязкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для проведення робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться: - Особа, що здійснює загальне керівництво будівництвом (директор або заступник директора тощо); - Головний інженер; - Виконавець робіт; - Інженер з проектно-кошторисної роботи; - Інженер з комплектації устаткування й матеріалів (або особа, яка виконує аналогічні функції).4.Перелік виявлених невідповідностей:Надана Учасником Тендерна (цінова) пропозиція (Додаток 1до тендерної документації) із зазначенням у п.5 інформації про загальний строк виконання робіт, не відповідає вимогам технічного завдання (п.4 додаток 3до тендерної документації).Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:Розділ ІІІ п.1 пп.5.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:Заповненої тендерної пропозиції (цінова), оформленої згідно з Додатком 1 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою*.5.Перелік виявлених невідповідностей:Учасником у наданій договірній ціні не зазначена інформація відповідно до якого нормативного документу визначена договірна ціна.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:Розділ ІІІ п.6.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:… Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; … Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями). …
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21650831 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Київська область, Вишгород, 07300, Київська обл., Вишгородський район, місто Вишгород, ВУЛИЦЯ ШЛЮЗОВА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Зарецька Тетяна |
Телефон | 0445792286 |
Ел. пошта | office@rmodul.com.ua |
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Фастівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04054926 |
Поштова адреса | 08500, Україна, Київська область, Фастів, пл. Соборна, будинок 1 |
Ім'я |
Кондратович Наталія |
Телефон | 380456564554 |
Ел. пошта | Sector_PZ_@ukr.net |