На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14211000-3 Пісок
Скасовано
30 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 30 листопада, 00:00
Опис
у зв’язку зі скороченням видатків на закупівлю товару Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі ID UA-2024-07-08-006924-a (надалі - Закупівля) надійшла службова записка заступника директора з економічних питань та планування Глущенко Інни Анатоліївни № 15 від «18» листопада 2024 р. про необхідність відмінити Закупівлю. Вирішив: керуючись пп. 3 п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відмінити відкриті торги на закупівлю: Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, у зв’язку з скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товару.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-08-006924-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 липня, 09:00 |
Дата останніх змін | 30 листопада, 00:00 |
Скасування неуспішне
4 жовтня, 00:00
Відміна лоту
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 23 вересня, 13:18
Опис
У зв’язку зі скороченням видатків на закупівлю товару Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі ID UA-2024-07-08-006924-a (надалі - Закупівля) надійшла службова записка заступника директора з економічних питань та планування Глущенко Інни Анатоліївни № 2 від « 23 » вересня 2024 р. про необхідність відмінити Закупівлю. Вирішив: керуючись пп. 3 п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відмінити відкриті торги на закупівлю: Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, у зв’язку з скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товару.
Причина відміни
У зв’язку зі скороченням видатків на закупівлю товару Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі ID UA-2024-07-08-006924-a (надалі - Закупівля) надійшла службова записка заступника директора з економічних питань та планування Глущенко Інни Анатоліївни № 2 від « 23 » вересня 2024 р. про необхідність відмінити Закупівлю. Вирішив: керуючись пп. 3 п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відмінити відкриті торги на закупівлю: Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, у зв’язку з скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товару.
Очікувана вартість закупівлі | 400 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 липня, 13:35 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14211000-3 Пісок)1000 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14210000-6, Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю: Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, надано тендерні пропозиції наступними учасниками: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Альянс будівельників України» – 396 000,00 грн. з ПДВ; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОБІ» - 300 000,00 грн. з ПДВ найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОБІ» виявлено, що тендерна пропозиція містить невідповідності в інформації та/або документах. 06.08.2024 о 08:33 Замовником через електронну систему закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Відповідно до п.п 3.4 п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником вимагається: Лист - відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору, також у відгуку має бути зазначено інформація про додаткові угоди до договору. У тендерній пропозиції учасником надано файл Лист відгук накладні Голосіївське договір 209.pdf який містить відсканований лист-відгук наданий комунальним підприємством Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м. Києва до аналогічного договору № 209 від 13.10.2022. Відповідно умов тендерної документації лист-відгук повинен містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору, також у відгуку має бути зазначено інформація про додаткові угоди до договору, але інформація щодо додаткових угод відсутня. Отже, учасник повинен: завантажити документ на виконання п.п 3.4 п. 3 Додатку № 1. Відповідно до п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах. Учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОБІ» у визначені строки не виправив виявлені невідповідності. Отже виходячи з вищевикладеного замовник, - ВИРІШИВ: Відхилити тендерну пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОБІ» по закупівлі UA-2024-07-08-006924-a на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей «..не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей…».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю: Пісок за ДК 021:2015 (CPV) 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, надано тендерні пропозиції наступними учасниками: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Альянс будівельників України» – 396 000,00 грн. з ПДВ; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОБІ» - 300 000,00 грн. з ПДВ найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОБІ» виявлено, що тендерна пропозиція містить невідповідності в інформації та/або документах. 06.08.2024 о 08:33 Замовником через електронну систему закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Відповідно до п.п 3.4 п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником вимагається: Лист - відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору, також у відгуку має бути зазначено інформація про додаткові угоди до договору. У тендерній пропозиції учасником надано файл Лист відгук накладні Голосіївське договір 209.pdf який містить відсканований лист-відгук наданий комунальним підприємством Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м. Києва до аналогічного договору № 209 від 13.10.2022. Відповідно умов тендерної документації лист-відгук повинен містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору, також у відгуку має бути зазначено інформація про додаткові угоди до договору, але інформація щодо додаткових угод відсутня. Отже, учасник повинен: завантажити документ на виконання п.п 3.4 п. 3 Додатку № 1. Відповідно до п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах. Учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОБІ» у визначені строки не виправив виявлені невідповідності. Отже виходячи з вищевикладеного замовник, - ВИРІШИВ: Відхилити тендерну пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОБІ» по закупівлі UA-2024-07-08-006924-a на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей «..не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей…».
Код ЄДРПОУ | 16476986 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЕЛЕКТРИКІВ, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Надеев Дмитрий |
Телефон | 380444830505 |
Ел. пошта | BODYA_VOLUYKO@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37354345 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кундзіч Володимир |
Телефон | 0667001273 |
Ел. пошта | I.FENIK@ABU.KIEV.UA |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39605452 |
Поштова адреса | 02217, Україна, Київська область, Київ, Закревського, 15 |
Ім'я |
Аміров Дмитро Ібрагімович |
Телефон | 380445159374 |
Ел. пошта | kkdesntender@ukr.net |