На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
50 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 4.2. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 10 липня, 21:44
Опис
технічна помилка
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-10-006327-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 50 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 липня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 10 липня, 21:45 |
Папір для плотера ширина від 900 мм, довжина від 50 м, щільність від 80 г/м², діаметр втулки від 50 мм, 1 рулон10 рулон Адреса поставки: 03038 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФЕДОРОВА, будинок 39 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Папір для плотера ширина від 900 мм, довжина від 50 м, щільність від 80 г/м², діаметр втулки від 50 мм, 1 рулон |
|
Вид | папір |
---|---|
Призначення | для інженерних систем, для широкоформатних принтерів (плотерів) |
Щільність паперу | 80 - 400, г/м² |
Діаметр втулки | 50 - 80, мм |
Довжина | 50 - 200, м |
Ширина | 900 - 1500, мм |
Перфорація |
Назва організації | ФІЛІЯ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123423 |
Поштова адреса | 03038 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФЕДОРОВА, будинок 39 |
Ім'я |
Трухим Марина Олександрівна |
Телефон | 380973762799 |
Ел. пошта | trukhim@gmail.com |