На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 704 110.01 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-12-009432-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 18 липня, 13:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 липня, 12:00 |
Дата останніх змін | 30 липня, 12:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 704 110.01 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 24 липня, 14:44 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 520.55 UAH без ПДВ |
---|
Промислові секційні ворота12 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44752752 |
---|---|
Поштова адреса | 04116, Україна, м. Київ, Київ, м. Київ, вул. Кирило-Мефодіївська, будинок 2, кв. (офіс) нежитлове приміщення 406 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гостюк Дмитро Васильович |
Телефон | +380632580945 |
Ел. пошта | d.gostyuk@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-07-29 15:34:43
Кінцевий строк для усунення: 2024-07-30 15:34:43
Опис
Шановний учаснику, ТОВ «Футура Гейт» За результатами конкурсу № UA-2024-07-12-009432-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-07-12-009432-а у складі поданих учасником документів: «Промислові секційні ворота» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження статусу учасника Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 пункт 3: «Сканована копія діючого на момент проведення конкурсу сертифікату партнера або дистриб’ютора та/або авторизаційний лист та/або лист про представництво інтересів виробника та/або інший документ, що підтверджує наявність партнерських відносин з виробником торгової марки, що пропонується або його представником.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати скановану копію діючого на момент проведення конкурсу сертифікату партнера або дистриб’ютора та/або авторизаційний лист та/або лист про представництво інтересів виробника та/або інший документ, що підтверджує наявність партнерських відносин з виробником торгової марки, що пропонується або його представником. 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності локального кошторису Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 14: «Кошторис в довільній формі, приведений до результатів аукціону» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати кошторис в довільній формі, приведений до результатів аукціону з переліком робіт. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38777931 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04080, м.Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 82, офіс 256 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Королевич Олег Петрович |
Телефон | 380674651818 |
Ел. пошта | MAIL@COMFORTLINE.KIEV.UA |
Передоплата 50% загальної суми Договору Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури,
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
30% загальної суми Договору на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 банківських днів з моменту отримання повідомлення від Постачальника про готовність відвантаження Товару
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
20% загальної суми Договору на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 банківських днів після отримання Товару та підписання сторонами видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Марина Володимирівна |
Телефон | 380952500291 |
Ел. пошта | tender133.1@ukroboronprom.com |