На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
26 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-17-003164-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 26 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 130.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 780.00 UAH |
Поточний ремонт приміщень в будівлі Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м.Дніпро, вул. Космодромна, буд. 71 послуга Адреса поставки: 49126, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КОСМОДРОМНА, будинок 7 Строк: до 01.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Код ЄДРПОУ | 3019214627 |
---|---|
Поштова адреса | 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, б.Рубіновий, б. 12,кв. 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бачіна Ганна Олександрівна |
Телефон | +380665520678 |
Ел. пошта | fop090204@gmail.com |
1. Розрахунки здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 2. Оплата здійснюється на підставі належним чином оформлених документів: - акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в; - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3; - рахунок. 3. Оплата здійснюється у строк 120 (сто двадцять) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. 4. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десять) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ МИТНО-ПОДАТКОВОЇ СПРАВИ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ПРИ УНІВЕРСИТЕТІ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36574474 |
Поштова адреса | 49126, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космодромна, буд. 7 |
Ім'я |
Ірина Голованова |
Телефон | +380505000612 |
Ел. пошта | holovanovai@gmail.com |