На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Скасовано
1 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 1 вересня, 00:00
Опис
Технічне завдання, яке було включене до тендерної документації, не відповідає чинній проєктно-кошторисній документації. Це може призвести до невідповідності між запланованими роботами та фактичними вимогами до виконання проєкту, що, в свою чергу, може вплинути на якість, строки виконання робіт та до порушення вимог чинного законодавства. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-19-006500-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 28 192 396.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 серпня, 12:17 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 140 961.98 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 84 577.20 UAH |
«Будівництво "Дія ЦЕНТР" по вул. Миру б/н в смт. Ясіня, Рахівського району, Закарпатської області». Коригування1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.10.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 22346348 |
---|---|
Поштова адреса | 81500, Україна, Львівська область, місто Городок, ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, будинок 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Парканій |
Телефон | +380975464834,+380673220150,+380952200585 |
Ел. пошта | parkaniy@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41640213 |
---|---|
Поштова адреса | 90600, Україна, Закарпатська область, м Рахів, вулиця Лесі Українки 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | БЕРДАР ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ |
Телефон | +380978636463 |
Ел. пошта | kvadrobud-bpv@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41906026 |
---|---|
Поштова адреса | 90430, Україна, Закарпатська область, Хустський район, село Горінчово, ВУЛИЦЯ МАЛА, будинок 29-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Павло Паліюк |
Телефон | +380686576845 |
Ел. пошта | karpat.grup.ltd@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 33330969 |
---|---|
Поштова адреса | 87539, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, проспект Металургів, 73/28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сапьолкіна Наталя Василівна |
Телефон | +380687830271 |
Ел. пошта | sana0629@ukr.net |
не має
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від 12 березня 2024 року №13110-05/78
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Ясінянська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04351452 |
Поштова адреса | 90630, Україна, Закарпатська область, ЯСІНЯ, вул. Борканюка, 7 |
Ім'я |
Дувіряк Іванна Іванівна |
Телефон | 0961661656 |
Ел. пошта | jasinjaradazakypki@ukr.net |