На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 885 686.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-19-007136-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 вересня, 00:05 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 17:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 885 686.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 вересня, 16:07 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 428.43 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
«Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Запорізькому академічному ліцеї № 34 Запорізької міської ради, розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул. Богдана Завади,8». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.20211 робота Адреса поставки: 69120, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Богдана Завади,8 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 45302731 |
---|---|
Поштова адреса | 04082, Україна, м. Київ, вул.Вишгородська, будинок 28/1, офіс 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Литвин Володимир Ярославович |
Телефон | 380507037753,380986793019 |
Ел. пошта | formula2024@ukr.net |
не залучаються
Час публікації: 2024-09-20 18:56:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 18:56:45
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутні документи щодо підтвердження право власності або договір (и) оренди обладнання з документами, що свідчать про користування обладнанням (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2024) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання у відповідній довідці від 13.09.2024 №07 з пункту 22 по пункт 35. 2. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутній додаток до свідоцтва про визнання технічної компетентності яке підтверджує відповідність електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», який є не від’ємною частиною, що не підтверджує технічної компетентності лабораторії 3. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутній договір купівлі-продажу або ліцензії на право використання програмного забезпечення для здійснення розрахунків договірної ціни. 4. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надана відповідна довідка, в якій зазначені посади за сумісництвом, які не відповідають професіям зазначеним у наданих посвідченнях про кваліфікацію, також обов’язкова наявність працівника за професією «налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики)» 5. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації відсутні інформація щодо відповідальної особа з охорони праці та документів на неї відповідно до вимог п.2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації. 6. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації відсутні на працівників (як зазначено у довідці за сумісництвом) повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу /укладення гіг-контракту» саме за сумісництвом. 7. У складі тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору відсутні: - договір(и) відповідно до довідки; - «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого (их) договору (ів); - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника у поточному році). 8. У складі тендерної пропозиції учасника надана «Анкета учасника», в якій відсутня повне найменування юридичної особи та ідентифікаційний код юридичної особи (ЄДРПОУ) 9. У складі тендерної пропозиції наданий розрахунок договірної ціни, де сума без ПДВ не відповідає договірній ціні. 10. У складі тендерної пропозиції відповідно до вимоги п.2 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації відсутній наказ про призначення директора 11. У довідці про включення податків до ціни тендерної пропозиції відсутня інформація про включенні до ціни ПДВ або не включення ПДВ до ціни. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документи щодо підтвердження право власності або договір (и) оренди обладнання з документами, що свідчать про користування обладнанням (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2024) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання у відповідній довідці від 13.09.2024 №07 з пункту 22 по пункт 35; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання додатку до свідоцтва про визнання технічної компетентності яке підтверджує відповідність електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», який є не від’ємною частиною, що не підтверджує технічної компетентності лабораторії - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання договору купівлі-продажу або ліцензії на право використання програмного забезпечення для здійснення розрахунків договірної ціни. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно до посвідчення про кваліфікацію та вимог тендерної документації. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання розпорядчого документу, що підтверджують відповідні повноваження відповідальної особи з охорони праці та з метою підтвердження знань відповідальної особи з охорони праці надати документи, видані відповідним навчальним закладом (або центром), що підтверджують навчання посадової особи з питань охорони праці. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання на працівників повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу /укладення гіг-контракту» саме за сумісництвом, як це зазначено у відповідній довідці - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання договору відповідно до наданої довідки; «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого договору ; відгуку від замовника про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника у поточному році). - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої анкети учасника; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленого розрахунок договірної ціни. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання наказу про призначення директора - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації відповідно до п.2 додатку 8 до тендерної документації.
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 43193268 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Обломєй |
Телефон | +380507221209 |
Ел. пошта | systemybezpeky@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Код ЄДРПОУ | 42082117 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хрещатик, будинок 16, офіс 717 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Подоляк |
Телефон | +380976619363 |
Ел. пошта | topfire2022@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-04 18:27:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-05 18:27:53
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, де інформація щодо дати договору оренди транспортних засобів не відповідає наданому документу. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності матеріально-технічної бази відсутня інформація про тестер електричний універсальний саме моделі JTC 1227 JTC у відповідній довідці та видатковій накладній. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутній додаток до свідоцтва про визнання технічної компетентності яке підтверджує відповідність електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», який є невід’ємною частиною, що не підтверджує технічної компетентності лабораторії. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації відсутні документи про навчання з питань охорони праці саме посадових осіб на відповідальну особу з ОП Лащ Б.М. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надані документи про навчання з питань охорони праці працівників, зазначених у довідці: спеціальне навчання за курсом «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); спеціальне навчання за курсом «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), строк дії яких сплинув. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надана відповідна довідка, в якій не зазначено директора товариства Подоляк М., та інженера-проектувальника, а саме з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надана відповідна довідка, де повністю не зазначено ПІП контактної особи. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору наданий відгук від замовника датований минулим роком (25.08.2023року), що не відповідає вимогам пункту 3 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції надана Анкета учасника (вих. №125/17 від 13.09.2024), яка заповнена не в повному обсязі – не зазначено скорочену назву Товариства. У складі тендерної пропозиції Учасником надана довідка щодо ліцензії (вих.№125/21 від 13.09.2024), в якій посилання на номер декларації про провадження господарської діяльності (№011130/20 від 07.10.2022) не співпадає з номером наданої декларації (№014032/22 від 04.12.2022), а також різниться інформація щодо ліцензій, задекларованих як «Дозвільні документи». У складі тендерної пропозиції Учасником надана довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у передбаченої абз. 14 п. 47 Особливостей (вих №125/14 від 13.09.2024). Треба зазначити, Абзац чотирнадцятий пункту 47Особливостей виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024. У складі тендерної пропозиції учасника на вимогу пункту 5 додатку 8 до тендерної документації надана довідка, однак не в повному обсязі У складі тендерної пропозиції Учасника наданий незаповнений в повному обсязі Календарний графік, в якому не зазначено окремі періоди виконання кожних видів робіт. У складі тендерної пропозиції Учасником наданий Наказ від 26.08.2022 № 1 «По особовому складу», який являє собою кадровий наказ, а не наказ на призначення, як вимагається тендерною документацією. Окрім того, в складі пропозиції відсутній Протокол №26/08/22 від 26 серпня 2022 року Загальних Зборів Засновників (учасників) ТОВ «ТОП ФАЄР», який є підставою для вищезазначеного наказу. Натомість надано Рішення № 26/08/22 одноосібного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія «Симетрія» від 26.08.2022 року, в якому також відсутня інформація щодо призначення директором ТОВ «ТОП ФАЕР» Подоляк М.С. Отже, в складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та буде підписувати договір, укладений за результатами торгів, а саме протокол засновників/рішення власника (або виписка з протоколу/рішення) та наказ про призначення, також відсутнє повідомлення про прийняття його на роботу. У складі тендерної пропозиції Учасника наданий Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), що не відповідає стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT). У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявності матеріально-технічної бази; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформація про тестер електричний універсальний саме моделі JTC 1227 JTC у відповідній довідці та видатковій накладній; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання додатку до свідоцтва про визнання технічної компетентності яке підтверджує відповідність електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», який є невід’ємною частиною; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документу, виданим відповідним навчальним закладом, що підтверджує навчання саме посадової особи з питань охорони праці на відповідальну особу з охорони праці Лащ Б.М.; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів про навчання з питань охорони праці на працівників, зазначених у довідці: спеціальне навчання за курсом «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); спеціальне навчання за курсом «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), дійсних на момент подання; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації у довідці про працівників відповідної кваліфікації відповідно до вимог п.2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про досвід виконання аналогічного договору; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання відгуку від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (відгук надати на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника у поточному році); усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої анкети учасника; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки щодо ліцензії; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання довідки відповідно до пункту 3 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки відповідно до пункту 5 додатку 8 до тендерної документації; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання заповненого в повному обсязі календарного графіку; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання наказу на призначення директора ТОВ «ТОП ФАЕР» Подоляк М.С. та протокол та/або рішення про призначення директора ТОВ «ТОП ФАЕР» Подоляк М.С., повідомлення про прийняття його на роботу Подоляк М.С. або пояснення з посилання на законодавчі документи про його відсутність; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT).
Не відповідає вимогам тендерної документації. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Код ЄДРПОУ | 43184777 |
---|---|
Поштова адреса | 47755, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, село Ступки, вулиця Тернопільська, будинок 83 а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гупалюк Сергій |
Телефон | 380977471338 |
Ел. пошта | bildingprotekt@gmail.com |
роботи виконуватимуться без залучення субпідрядників/співвиконавців
Час публікації: 2024-10-11 18:16:00
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-12 18:16:00
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій: - у пункті 1.5 назва обладнання не відповідає надій видатковій накладній; - відсутня інформація щодо наявності орендованої електротехнічної лабораторії; - відсутня інформація щодо державного реєстраційного номера орендованого автомобіля DACIA DOKKER. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні договір оренди та документи щодо підтвердження права власності орендодавця на зазначений в довідці автомобіль DACIA DOKKER разом з документами, що свідчать про користування транспортним засобом (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2024). 3. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності матеріально-технічної бази Учасником не надано договір про надання послуг (виконання робіт тощо) укладений з електротехнічною лабораторією, яка має свідоцтво про визнання технічної компетентності яке підтверджує відповідність електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та не надано зазначене свідоцтво. Проте всупереч вимог тендерної документації наданий Договір оренди електротехнічної лабораторії від 03.01.2024 року № 1-24 між ТОВ «Роял Вест Сервіс» і ТОВ «Білдінг Проект», який підписаний однією особою за обидві сторони договору, що заборонено ЦКУ, та по факту предметом договору є обладнання, а не електротехнічна лабораторія, та Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 надано на електровимірювальну лабораторію: 4. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надана відповідна довідка, в якій не зазначено директора товариства Гупалюк С.В. 5. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасником не надано повідомлення про прийняття на роботу директора Гупалюк С.В. (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту». 6. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації відсутній договір ЦПХ на інженера-проектувальника Кривокульську А.В., натомість надано Договір про надання послуг № 5-І від 29.03.2024 (що засвідчується пунктом 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ). 7. У складі тендерної пропозиції надана Анкета учасника, яка заповнена не в повному обсязі – не зазначено скорочену назву Товариства. 8. У складі тендерної пропозиції учасника на вимогу пункту 3 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації надана довідка, однак не в повному обсязі. 9. У складі тендерної пропозиції учасником на вимогу пункту 2 додатку 8 до тендерної документації надана відповідна довідка, яка не містить інформації щодо включення або не включення податку на додану вартість до ціни. 10. У складі тендерної пропозиції учасником надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, проте ПІП контактної особи зазначено не повністю. 11. У складі тендерної пропозиції учасником наданий сертифікат відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника процедури закупівлі згідно вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT), який містить посилання на Додаток про перелік послуг, проте даний Додаток у складі тендерної пропозиції відсутній. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання договору оренди та документів щодо підтвердження права власності орендодавця на зазначений в довідці автомобіль DACIA DOKKER (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2024); - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання договору про надання послуг (виконання робіт тощо) укладений з електротехнічною лабораторією, яка має свідоцтво про визнання технічної компетентності яке підтверджує відповідність електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та надати зазначене свідоцтво; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання повідомлення про прийняття на роботу директора Гупалюк С.В. (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» або пояснення щодо його відсутності з посиланням на норми чинного законодавства. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання цивільно-правового договору на інженера-проектувальника Кривокульську А.В.; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої анкети учасника; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки відповідно до пункту 3 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки відповідно до пункту 2 додатку 8 до тендерної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання Додатку до сертифікату відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника процедури закупівлі згідно вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33986510 |
---|---|
Поштова адреса | 69006, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, пр. Металургів будинок 12А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ПП СІЧ-ЗАПОРІЖЖЯ |
Телефон | +380977285882 |
Ел. пошта | sichzp@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-20 17:47:02
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 17:47:02
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності необхідного програмного забезпечення для здійснення розрахунків договірної ціни учасником не наданий договір купівлі-продажу ПК АВК-5 або ліцензію на право користування програмним забезпеченням саме Учасника. 2. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана незасвідчена учасником копія Свідоцтва про визнання технічної компетентності на відповідність електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. 3. У складі тендерної пропозиції Учасника на зазначене обладнання та транспорті засоби у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутні документи щодо підтвердження право власності або договір (и) оренди з документами, що свідчать про користування (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2024) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця. 4. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надана довідка не за формою відповідно до пункту 2.1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, також некоректно зазначена інформація щодо Пальчик Д.В. 5. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору наданий Договір субпідряду с ТОВ «Інфра-Буд», сума якого згідно ДЦ складає 1056158,55 грн. в той час, як Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) надано на суму 43795,91 грн. та відсутні відповідні додаткові угоди. 6. У складі тендерної пропозиції учасника наданий наказ про призначення директора, в якому дати, посилання на протокол не відповідають. 7. У складі тендерної пропозиції учасника на вимогу пункту 3 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації надана довідка, однак не в повному обсязі. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунити невідповідність шляхом надання договору купівлі-продажу або ліцензії на право користування програмним забезпеченням для здійснення розрахунків договірної ціни; - усунути невідповідність шляхом надання засвідченої учасником копія Свідоцтва про визнання технічної компетентності на відповідність електротехнічної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005; - усунути невідповідність шляхом надання на зазначені у довідці обладнання та транспортні засоби, документів щодо підтвердження право власності або договір (и) оренди з документами, що свідчать про користування (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2024) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця; - усунути невідповідність шляхом надання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно до пункту 2.1 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації; - усунути невідповідність шляхом надання оновленої інформації щодо аналогічного договору; - усунути невідповідність шляхом надання оновленої інформації щодо повноважень директора. - усунути невідповідність шляхом надання оновленої довідки відповідно до пункту 3 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації.
За письмовим зверненням Підрядника може надаватися попередня оплата (аванс) відповідно до «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, у разі попереднього узгодження з Замовником на строк не більше трьох місяців у межах 30% від вартості річного обсягу робіт, яку Підрядник зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити використання попередньої оплати згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37573094 |
Поштова адреса | 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Ім'я |
Надія Шевцова |
Телефон | +380617086970 |
Ел. пошта | tender_uon@ukr.net |