На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 218 421.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Тендерні пропозиції готуються та подаються українською мовою. Детальна інформація міститься у тендерній документації
Скасовано
6 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 6 вересня, 00:00
Опис
В зв’язку з скороченням обсягу видатків на здійснення даної закупівлі наявна підстава для відміни на підставі підпункту 3 пункту 50 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вирішила: Відмінити закупівлю № UA-2024-07-19-009339-a за ДК 021:2015 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі "Склад" Південноукраїнського відділення філії «ВП «Складське господарство»), з очікуваною вартістю закупівлі 11 218 421,00 грн. без ПДВ на підставі підпункту 3 пункту 50 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-19-009339-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 липня, 09:00 |
Дата останніх змін | 6 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 218 421.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 112 184.21 UAH без ПДВ |
---|
Поточний ремонт покрівлі будівлі "Склад" Південноукраїнського відділення філії «ВП «Складське господарство»1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45260000-7, Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи |
Замовник проводить оплату отриманих від Виконавця послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» примірної форми КБ-2в та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» примірної форми КБ-3, за умови реєстрації у ЄРПН оформленої у відповідності до вимог податкового законодавства податкової накладної та відсутності факту призупинення реєстрації чи блокування реєстрації такої податкової накладної у ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення вищевказаних актів. Виконавець погоджується з тим, що Замовник має право сплатити суму Договору без урахування ПДВ у випадку, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію, неправильно або несвоєчасно зареєструє податкову накладну, або відбудеться зупинення реєстрації податкової накладної та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум ПДВ, що відноситься до податкового кредиту. Сума в розмірі ПДВ буде оплачена Замовником після реєстрації оформленої податкової накладної належним чином.** ** абзац стосується контрагентів – платників ПДВ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «СКЛАДСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36217282 |
Поштова адреса | 34400, Україна, Рівненська область, Вараш, місто Вараш |
Ім'я |
Хомич Ольга Анатоліївна |
Телефон | 380363661421 |
Ел. пошта | HomOA@rnpp.atom.gov.ua |