На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: План закупівель Спрощена закупівля Дані опубліковано на ЦБД з КЕП Роботи з розроблення науково-проектної документації об’єкту «Ремонт (реставраційний) систем опалення, водопроводу та каналізації адміністративної будівлі Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ» (код ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з…Розгорнути Вартість закупівлі робіт є меншою за 1,5 млн грн, у зв’язку з чим замовником прийнято рішення здійснити закупівлю відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, шляхом використання електронної системи закупівель згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами)), затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-19-009759-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 липня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 5 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 5 серпня, 10:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 488 595.17 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 443.00 UAH з ПДВ |
---|
Розроблення науково-проектної документації об’єкту «Ремонт (реставраційний) систем опалення, водопроводу та каналізації адміністративної будівлі Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ»1 робота Адреса поставки: Україна, м. Київ, м. Київ Строк: до 25.11.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Оплата Робіт здійснюється на підставі Акту приймання-передачі виконаних робіт протягом 10 (десяти) робочих днів з дня його підписання Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна казначейська служба України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37567646 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Сергій Швець |
Телефон | +380442814979 |
Ел. пошта | zakupkaz49@gmail.com |