На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3626.93 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, відповідно до пункту 11 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-24-005656-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 626.93 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 24 липня, 13:31 |
---|
Папір офісний А4Cristal Pro 80 500fhr/А415 штука Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Файли A4 + ВМ.3805-у Buromax 40мкн (п. 100шт.)3 штука Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ручка шарикова «CORVINA» синя (п. 50шт.)40 штука Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ручка гель 05мм чорна МС-126612 штука Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Біндер 32мм Buromax 5303 (п. 12шт.)10 штука Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папка-кутик А4 ВМ. 3855 пастель Buromax5 штука Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ручка гелева DG 2042, червона12 штука Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скріпки нікельовані ВМ.5010 28мм (п. 100шт.)10 штука Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Коректор стрічк. ВМ. 1079 5мм*6м2 штука Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер Centropen 2846 Permanent 1мм, чорний (п. 10шт.)2 штука Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер Centropen 2686/11 Permanent White 1/2мм, белый (п. 10шт.)2 штука Адреса поставки: 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата продукції (товару) здійснюється Покупцем по факту поставки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03328635 |
Поштова адреса | 73036, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12 |
Ім'я |
Ірина Гіль (IRYNA HIL) |
Телефон | +380552326105 |
Ел. пошта | gil-ira@ukr.net |