На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 035 282.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Скасування неуспішне
30 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-24-008346-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 15:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 035 282.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 серпня, 12:19 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20 176.41 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області1 робота Адреса поставки: 07443, Україна, Київська область, селище Калинівка, вул. Травнева, 10 Строк: до 25.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44668048 |
---|---|
Поштова адреса | 02099, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Ялтинська, будинок 5 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Лихіцький |
Телефон | +380937281882 |
Ел. пошта | tender.tepkepital@gmail.com |
Час публікації: 2024-08-16 16:18:57
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-17 16:18:57
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі UA-2024-07-24-008346-a було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції. 1) умовами тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист Учасника або власника лабораторії (у разі залучення) про те, щзо під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. (підпункт 1.5. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації). У складі тендерної пропозиції відсутній вищевказаний гарантійний лист. 2) Умовами тендерної документації визначено, що учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, з у формі, викладеній у Таблиці 1 на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту, транспорту, що планує використовувати учасник під час проведення робіт, адресу офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника (пп. 2.1. п. 2 Додатку 3 до тендерної документації). У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. № 11-008346 від 06.08.2024), наданій Учасником у складі тендерної пропозиції, не вказано контактний телефон офісу учасника. 3) Умовами тендерної документації визначено: «Обов’язкова наявність в Учасника автомобілю для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, техпаспорт або договір оренди чи надання транспортних послуг» (пп. 2.2. п. 2 Додатку 3 до тендерної документації). У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. № 11-008346 від 06.08.2024), наданій Учасником у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про наявність в Учасника автомобілю для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Також, відсутні документи, що підтверджують наявність такого транспорту. 4) Умовами тендерної документації визначено, що учасник повинен надати підтверджуючі бухгалтерські документи на власне обладнання, зазначене в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. (пп. 2.4. п. 2 Додатку 3 до тендерної документації) У складі тендерної пропозиції надало оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 на 31 січня 2024 року, що є бухгалтерським регістром. Регістри бухгалтерського обліку- це спеціальні таблиці певного формату та будови, які призначені для систематизації та групування інформації про документально оформлені господарські операції. Регістри бухгалтерського обліку є аналітичною інформацією, що має ґрунтуватися на первинних (бухгалтерських) документах (порядок документального оформлення господарських операцій та вимоги щодо складення документів регламентуються статтею 9 "Первинні облікові документи та реєстри бухгалтерського обліку" Закону України "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні" від 16 липня 1999 року № 996-ХІ). При цьому, бухгалтерський документ - письмове свідоцтво певної форми і змісту, яке містить відомості про господарську операцію і є доказом її здійснення. Отже, Учасник надає регістри бухгалтерського обліку, що містять вартість певного обладнання/машин (ТМЦ), що імовірно правомірно чи ні внесена туди бухгалтером підприємства, при цьому бухгалтерських документів, що могли б бути підставою для відповідних записів у бухгалтерському обліку та виконанням вимог тендерної документації в частині надання підтверджуючих бухгалтерських документів на власне обладнання не надано, чим не виконано вимогу пп. 2.4. п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. 5) Умовами тендерної документації визначено, що учасник повинен надати документи, що підтверджують проходження навчання з пожежної безпеки зазначеними працівниками робітничих професій, а саме посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) відповідно до вимог чинного законодавства. ( абз. 6 пп. 2.11. п. 2 Додатку 3 до тендерної документації) У складі тендерної пропозиції відсутні документи на Мовчун В.І. У посвідченні та витязі з протоколу від 03.05.2024 № 2-0305-24, виданих на ім’я Артеменка Д.Б., зазначено посаду муляр, а не маляр. У посвідченні та витязі з протоколу від 31.05.2024 № 2-3105-24, виданих на ім’я Чорношкур Л.І., зазначено посаду муляр, а не штукатур. 6) Умовами тендерної документації визначено, що учасник повинен надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (оригінали посвідчень чи свідоцтв та протоколів (витягів з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії) (пп. 2.12. п. 2 Додатку 3 до тендерної документації). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують отримання кваліфікації Артеменка Д.Б. 7) Умовами тендерної документації визначено, що учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у формі, викладеній у Таблиці 3, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (пп. 2.18. п. 2 Додатку 3 до тендерної документації). У довідці про досвід виконання аналогічних договорів (Вих. № 25-008346 від 06.08.2024), не зазначена адреса Замовника. 8) Умовами тендерної документації визначено, що учасник повинен надати чинний Дозвіл Держпраці та/або Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки») (зі змінами) за виконання робіт: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтівок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. (пп. 3.15. п. 3 Додатку 3 до тендерної документації) У складі тендерної пропозиції Учасника надано Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам охорони праці, видану 24.03.2024. Проте у даній Декларації відсутня інформація про вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. У зв’язку з цим, повідомляємо про необхідність усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44984840 |
---|---|
Поштова адреса | 08148, Україна, Київська область, Бучанський р-н, село Софіївська Борщагівка, вул.Соборна, будинок 103/10, НЕЖИТЛОВЕ ПРИМІЩЕННЯ 316 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Нагорний |
Телефон | +380993490904 |
Ел. пошта | abk_ukrbud@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43459903 |
Поштова адреса | 07443, Україна, Київська область, Броварський р-н, селище міського типу Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
Ім'я |
Катерина Мельниченко |
Телефон | +380673183439 |
Ел. пошта | kalynivskaotg_tender@ukr.net |