На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
42 149 443.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-29-009326-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 вересня, 14:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 42 149 443.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 210 747.21 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 210 747.22 UAH |
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) в Охтирській ЗОШ I-III ступенів № 2 за адресою: Сумська область, місто Охтирка, провулок Сумський, 35 (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)1 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, Охтирка, провулок Сумський, 35 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 21123379 |
---|---|
Поштова адреса | 40035, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ЗАЛИВНА, будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Плохута |
Телефон | +380957726460 |
Ел. пошта | magma_sumy@ukr.net |
До залучення робіт за предметом закупівлі планується залучити субпідрядників ТОВ «СБК ІНТЕКО» та Сумське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт
Оплата за роботи відбувається шляхом поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних «Акту приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3) та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами (форми № КБ-2в), КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику в паперовому і електронному вигляді (в машинозчитувальному форматі) документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на використані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.). Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника до 10 (десяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник має право здійснювати попередню оплату щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду відповідно до постанови КМУ від 04.12.19 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. При цьому періодичність перерахування попередньої оплати може бути не частіше один раз на місяць при відсутності непогашеної дебіторської заборгованості у Підрядника. Використана попередня оплата погашається на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми № КБ-2в)», підписаних уповноваженими представниками сторін. Попередня оплата здійснюється на строк не більше трьох місяців з дати перерахування коштів на рахунок Підрядника в межах поточного бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, виходячи з лімітів за КЕКВ 3210, але у будь-якому разі попередня оплата повертається/відпрацьовується не пізніше 25 грудня поточного бюджетного року.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Державна установа "Інфрастуктура Сумщини" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42524164 |
Поштова адреса | 40009, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, БУДИНОК 97 |
Ім'я |
Нищета Павло Сергійович |
Телефон | 380508516198 |
Ел. пошта | pnischeta@gmail.com |