На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Строк виконання робіт: до 30 жовтня 2024 року. Більш детально викладено у файлах «45440000-6 - Тендерна документація _ ЗДО Калинка _ 2024 _ КОРИГУВАННЯ.pdf.p7s.zip» та «45440000-6 - Проєкт договору про закупівлю _ ЗДО Калинка _ 2024 _ КОРИГУВАННЯ.pdf.p7s.zip». Предмет закупівлі передбачає попередньо невиконані будівельні роботи та додаткові роботи за результатами коригування проектно-кошторисної документації згідно обсягів, визначених у Додатку №2 до Тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-29-009439-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 720 148.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 18 600.74 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 18 600.74 UAH |
Капітальний ремонт (утеплення фасадів) Гіркополонківського закладу дошкільної освіти №2 «Калинка» на вул. Горохівській, 63Г у с. Гірка Полонка Луцького району Волинської області (КОРИГУВАННЯ) (45443000-4)1 робота Адреса поставки: 45606, Україна, Волинська область, Луцький район, с. Гірка Полонка, вул. Горохівська, 63Г Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45440000-3, Фарбування та скління |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи, подані учасником ПП «КОНСТАНТА-М» (код ЄДРПОУ 31820131) у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності якісним, технічним та кількісним характеристикам, не містять деяких відомостей та інформації, подання яких передбачено Замовником у Тендерній документації, а також виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема: - Локальні кошториси, обов’язковість щодо подання яких учасником передбачено підпунктом 6.4 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, надана учасником за формою згідно із Настановами з визначення вартості будівництва та Настановами з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, не відповідає мінімально визначеним Замовником у Додатку №2 до тендерної документації технічним характеристикам предмета закупівлі. Так, підпунктом 6.2 пункту 6 Розділу 3 тендерної документації визначено, що Учасник повинен гарантувати, що в ціну його тендерної пропозиції включено повний обсяг робіт, які передбачені у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації). Однак, наданий учасником Локальний кошторис 02-01-02 на Утеплення фасаду (файл «Локальні кошториси ГП.pdf») не містить істотну кількість будівельних матеріалів, ресурсів і виробів, перерахованих Замовником у технічному завданні (Додаток №2 до тендерної документації) та використання яких при виконанні робіт, що становлять предмет закупівлі, передбачено розробленою проектно-кошторисною документацією, зокрема, у Розділі 2 цього кошторису «Утеплення будівлі вище цоколя» відсутні позиція № 218 технічного завдання Замовника (Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв'язуючому FRONT ROCK 30 - 80,3 м2) та позиція №222 технічного завдання Замовника (Профіль віконний примикаючий ПВХ - 296,63 м2). Крім того, поданий учасником Локальний кошторис 02-01-03 на Утеплення та підсилення котельні (див. зазначений вище файл) містить невідповідність в обсягах робіт, а саме: позиція №8 цього кошторису під назвою «Улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів мастикою» учасником запропонована в обсязі 105м2, у той час, як згідно пункту №247 технічного завдання Замовника (Додаток №2 до Тендерної документації) улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів мастикою проектним рішенням передбачено у розмірі 200 м2. Таким чином, подана учасником у складі тендерної пропозиції кошторисна документація не дає абсолютного та безумовного розуміння готовності виконання ПП «КОНСТАНТА-М» та включення до ціни тендерної пропозиції повного обсягу робіт, які передбачені у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Документи, подані учасником ПП «КОНСТАНТА-М» (код ЄДРПОУ 31820131) у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності якісним, технічним та кількісним характеристикам, не містять деяких відомостей та інформації, подання яких передбачено Замовником у Тендерній документації, а також виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема: - Локальні кошториси, обов’язковість щодо подання яких учасником передбачено підпунктом 6.4 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, надана учасником за формою згідно із Настановами з визначення вартості будівництва та Настановами з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, не відповідає мінімально визначеним Замовником у Додатку №2 до тендерної документації технічним характеристикам предмета закупівлі. Так, підпунктом 6.2 пункту 6 Розділу 3 тендерної документації визначено, що Учасник повинен гарантувати, що в ціну його тендерної пропозиції включено повний обсяг робіт, які передбачені у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації). Однак, наданий учасником Локальний кошторис 02-01-02 на Утеплення фасаду (файл «Локальні кошториси ГП.pdf») не містить істотну кількість будівельних матеріалів, ресурсів і виробів, перерахованих Замовником у технічному завданні (Додаток №2 до тендерної документації) та використання яких при виконанні робіт, що становлять предмет закупівлі, передбачено розробленою проектно-кошторисною документацією, зокрема, у Розділі 2 цього кошторису «Утеплення будівлі вище цоколя» відсутні позиція № 218 технічного завдання Замовника (Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв'язуючому FRONT ROCK 30 - 80,3 м2) та позиція №222 технічного завдання Замовника (Профіль віконний примикаючий ПВХ - 296,63 м2). Крім того, поданий учасником Локальний кошторис 02-01-03 на Утеплення та підсилення котельні (див. зазначений вище файл) містить невідповідність в обсягах робіт, а саме: позиція №8 цього кошторису під назвою «Улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів мастикою» учасником запропонована в обсязі 105м2, у той час, як згідно пункту №247 технічного завдання Замовника (Додаток №2 до Тендерної документації) улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів мастикою проектним рішенням передбачено у розмірі 200 м2. Таким чином, подана учасником у складі тендерної пропозиції кошторисна документація не дає абсолютного та безумовного розуміння готовності виконання ПП «КОНСТАНТА-М» та включення до ціни тендерної пропозиції повного обсягу робіт, які передбачені у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації).
Код ЄДРПОУ | 31820131 |
---|---|
Поштова адреса | 44500, Україна, Волинська область, Камінь-Каширський, 1 Грудня,9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Костянтин |
Телефон | +380960257747 |
Ел. пошта | konstanta1m@gmail.com |
Замовник здійснює оплату фактично виконаних робіт на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до Договору). Більш детально – у проекті договору про закупівлю.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04332207 |
Поштова адреса | 45605, Україна, Волинська область, Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
Ім'я |
Олена Василівна Савчук |
Телефон | +380968171767 |
Ел. пошта | boratyn.rada04@gmail.com |