На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 45 календарних днів з дати надання заявки від Замовника, протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 500 000,00 грн. без ПДВ / 600 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.08.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Поетапна оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: - протягом 20 календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту здавання-приймання наданих послуг; - протягом 15 календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг наданих послуг (якщо Виконавець є платником ПДВ). Оплата за наданні послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (якщо Виконавець не є платником ПДВ). . 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-30-003471-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 серпня, 12:00 |
Дата останніх змін | 5 вересня, 14:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 500 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 500.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162)1 послуга Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вулиця Берегова, будинок 11 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38352354 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Київська область, Київ, 03036, м.Київ, МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "КИЇВ" (ЖУЛЯНИ), ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 92 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кутас Віталій |
Телефон | 380677727689 |
Ел. пошта | VITALYKUTAS@GMAIL.COM |
Поетапна оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: - протягом 20 календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту здавання-приймання наданих послуг; - протягом 15 календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг наданих послуг (якщо Виконавець є платником ПДВ). Оплата за наданні послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (якщо Виконавець не є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Лозовий Костянтин Костянтинович |
Телефон | 380487381710 |
Ел. пошта | Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |