На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 995 856.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
11 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 11 серпня, 00:00
Опис
Під час проведення Закупівлі встановлено наявність технічної помилки, а саме – не вказаний крок аукціону, через що статус електронний аукціон даної закупівлі автоматично відмінено і переведено в статус без аукціону (без можливості виправлення). Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-30-006827-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 11 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 995 856.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 0.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Поточний ремонт дороги загального користування державного значення, а саме: частина дороги на території Зноб-Новгородської селищної ради Т-19-08 Шостка - Зноб-Новгородське - Середина-Буда на ділянці км 41+600-км 51+100 (окремими ділянками) ДК 021 – 2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 — Ремонт доріг)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг Код UA-ROAD: T-19-08, Шостка - Зноб-Новгородське - Середина-Буда |
4.1. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості» (форма № КБ-2в (УПВ) і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику. 4.2. Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості» (форма № КБ-2в (УПВ) і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій казначейський рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24014538 |
Поштова адреса | 40002, Україна, Сумська область, Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Ім'я |
Мельник Анатолій Григорович |
Телефон | 380542700479 |
Ел. пошта | melnyk.ah@restoration.gov.ua |