На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 900 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-07-31-006423-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 900 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 29 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Ліквідаційний тампонаж експлуатаційних свердловин КП «Міськводоканал» Сумської міської ради в м. Суми (Реконструкція)1 робота Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Лепехівська ділянка, свердловина № 8а, Лепехівська ділянка, свердловина № 14 Строк: до 25.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 76530000-7, Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з Особливостями на закупівлю ліквідаційного тампонажу експлуатаційних свердловин КП «Міськводоканал» Сумської міської ради в м. Суми (Реконструкція) ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ" встановлена невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме. Вимогою п.1 Розділу ІІІ встановлено завантаження учасниками необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, зокрема: п.п.2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасники для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників повинні надати документи на КОЖНУ ОСОБУ, ЗАЗНАЧЕНУ в Формі 2: для штатних працівників - сканкопії наказів про призначення на посаду та сканкопії трудових книжок (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також дипломи або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом. В складі документів тендерної пропозиції ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ" надана Довідка про наявність працівників від 14.08.2024 №2, в якій учасник зазначив 11 штатних працівників. Проте сканкопії трудових книжок (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування на цих працівників в складі документів тендерної пропозиції відсутні. Також відсутні дипломи або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом, видані Харчук Т. Л., Огановій І. А., Лінкевичу П. М., Роману С. С., Дахненко М. М. На вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин, ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ" не надало сканкопії трудових книжок (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування на працівників та дипломи або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом, видані Харчук Т. Л., Огановій І. А., Лінкевичу П. М., Роману С. С., Дахненко М. М., тим самим не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідність в документах, що подані ним у складі його тендерної пропозиції. З огляду на вищезазначене ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі з процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором № UA-2024-07-31-006423-a ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ" відповідно до пп.1 п.44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з Особливостями на закупівлю ліквідаційного тампонажу експлуатаційних свердловин КП «Міськводоканал» Сумської міської ради в м. Суми (Реконструкція) ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ" встановлена невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме. Вимогою п.1 Розділу ІІІ встановлено завантаження учасниками необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, зокрема: п.п.2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасники для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників повинні надати документи на КОЖНУ ОСОБУ, ЗАЗНАЧЕНУ в Формі 2: для штатних працівників - сканкопії наказів про призначення на посаду та сканкопії трудових книжок (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також дипломи або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом. В складі документів тендерної пропозиції ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ" надана Довідка про наявність працівників від 14.08.2024 №2, в якій учасник зазначив 11 штатних працівників. Проте сканкопії трудових книжок (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування на цих працівників в складі документів тендерної пропозиції відсутні. Також відсутні дипломи або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом, видані Харчук Т. Л., Огановій І. А., Лінкевичу П. М., Роману С. С., Дахненко М. М. На вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин, ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ" не надало сканкопії трудових книжок (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування на працівників та дипломи або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або посвідчення про право виконання робіт за фахом, видані Харчук Т. Л., Огановій І. А., Лінкевичу П. М., Роману С. С., Дахненко М. М., тим самим не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідність в документах, що подані ним у складі його тендерної пропозиції. З огляду на вищезазначене ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі з процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором № UA-2024-07-31-006423-a ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ" відповідно до пп.1 п.44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами.
Код ЄДРПОУ | 21476818 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Олексія Терьохіна, буд. 8А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Харчук Тетяна Леонідівна |
Телефон | +380500673405 |
Ел. пошта | 505399086@ukr.net |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Форма розрахунків: за фактом виконання робіт Замовник оплачує виконані за цим Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на відповідний бюджетний рік. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Виконання робіт Підрядником проводиться без авансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Британська, буд.21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |