На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 819 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
26 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 26 серпня, 00:00
Опис
Відповідно до п.50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі, коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили, та у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. 02.08.2024р. Замовником оголошено закупівлю №UA-2024-08-02-005171-a за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі їдальні Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Втім, 15.08.2024р. приміщення за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96, де мав бути проведений капітальний ремонт, було зруйнуване. Причини руйнувань встановлюються. Таким чином, проведення капітального ремонту стало неможливим. Враховуючи вищезазначене, ВИРІШИЛА: 1. Відмінити закупівлю №UA-2024-08-02-005171-a за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі їдальні Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 96», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація на підставі пп.4 п.50 Особливосьтей. 2. Протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Уповноважена особа
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-02-005171-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 819 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 39 097.50 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт будівлі їдальні Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 961 робота Адреса поставки: 40002, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Роменська, буд. 96 Строк: до 01.12.2024 12:01 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання документів, вказаних в п. 4.1 проєкту договору, що є додатком 6 до цієї тендерної документації
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДНЗ "Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02547286 |
Поштова адреса | 40002, Україна, Сумська область, Суми, Вул. Роменська, буд. 96 |
Ім'я |
Бойко Світлана Євгенівна ( ) |
Телефон | +380662407119 |
Ел. пошта | tenderbuh@splxtt.ukr.education |