На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-02-007840-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 серпня, 14:00 |
Дата останніх змін | 10 вересня, 08:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 502 539.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 35 025.39 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 105 000.00 UAH |
Ремонт АПО газу КЦ №4 ДКС Більче-Волиця (45320000-6)1 послуга Адреса поставки: Україна, Львівська область, с. П'ятничани Строк: до 01.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45320000-6, Ізоляційні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41921002 |
---|---|
Поштова адреса | 77352, Україна, Івано-Франківська область, Калуський р-,село Підмихайля,вул. Скородинського,103А, вул. Скородинського,103А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Роман Сенич |
Телефон | +380677862667 |
Ел. пошта | kr-group@ukr.net |
Час публікації: 2024-08-15 15:11:56
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-16 15:11:56
Опис
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання вимог підпунктів 2.1.1. та 2.1.2. пункту 2.1. Розділу I Додатку ІІ до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надані сканована копія договору № 03/10-1 від 03.10.2023 на виконання робіт за предметом «Ремонт ізоляції трубопроводу на території ВКФ «Силует» за адресою: вул. Рильського, 16, смт. Рожнятів» (файл_ Аналогічний договір ізоляція труби.pdf), та сканована копія Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт (файл_КБ-2.pdf). Даний договір не відповідає визначенню аналогічного за предметом закупівлі, оскільки в Акті №1 приймання виконаних будівельних робіт зазначений ремонт лакофарбового покриття трубопроводів та ремонт переходів трубопроводів «земля-повітря», проте не зазначений ремонт з застосуванням технологій газового різання і електродугового зварювання. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 2.1. пункту 2. Додатку ІІ до тендерної документації: «2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї акту/-ів приймання виконаних робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої/-их копії/-й акту/-ів приймання виконаних робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг до усіх договорів, який/-і надано/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. * під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір/-и**, який/-які в своєму складі передбачає/-ють виконання/надання наступного комплексу робіт та/або послуг: - ремонт лакофарбового покриття трубопроводів або технологічного обладнання; - ремонт ізоляційного покриття ділянок магістральних трубопроводів або переходів трубопроводів «земля-повітря»; - ремонт з застосуванням технологій газового різання і електродугового зварювання. Належним виконанням підпункту 2.1.1. є підтвердження досвіду виконання/надання усіх зазначених робіт та/або послуг в складі одного або декількох договорів. ** такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2. Додатку ІІ до тендерної документації та приміток до нього. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання вимог підпункту 3.5. пункту 3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надана сканована копія документа дозвільного характеру та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що підтверджує наявність права в Учасника виконувати роботи з підвищеної небезпеки, а саме: - газонебезпечні роботи. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 3.5. пункту 3. Додатку ІІ до тендерної документації: «3.5. Сканована копія/-ї документа/-ів дозвільного характеру, виданого/-их Учаснику дозвільним органом****, та/або декларації/-й***** відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що підтверджує/-ють наявність права в Учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки, відповідно до видів робіт, зазначених у Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, чинного/-их на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, які дозволяють (мінімально, але не виключно) виконувати роботи, в складі яких є: - газонебезпечні роботи; - роботи в шурфах або земляні роботи, що виконуються в зоні розташування підземних комунікацій; - роботи на висоті; - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); - зварювальні, газополум’яні роботи. Формулювання назв видів робіт у пунктах дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у підпункті 3.5. даного додатку тендерної документації, залежно від часу видачі зазначених документів. **** Термін «дозвільний орган» використовується у розумінні Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». ***** Декларація/-ї відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці надається Учасником за будь-який період, в т.ч. з урахуванням постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 № 1107 та «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» від 24.03.2022 № 357.». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати інформацію відповідно до вимог підпункту 3.5. пункту 3. Додатку ІІ до тендерної документації та приміток до нього. 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: На виконання вимог підпункту 3.1. пункту 3. Додатку ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано Опитувальник контрагента – юридичної особи (файл «Опитувальник»), не за формою, яку встановлено у Додатку V-a до тендерної документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 3.1. пункту 3. Додатку ІІ до тендерної документації: «3.1. Опитувальник контрагента: - учасник - юридична особа подає таку інформацію за формою, яку наведено у Додатку V-а до тендерної документації (схематичне зображення структури власності Контрагента надається у випадках, що визначені в п. 8.3 даного Додатку V-а до тендерної документації); - учасник торгів - фізична особа подає таку інформацію за формою, яку наведено у Додатку V-б до тендерної документації. Для уникнення непорозумінь, просимо Вас давати повні відповіді на поставлені питання, уникати прочерків, пропусків питань чи відповідей типу "інформація/дані/відомості/ відсутні (невідомі)", в питаннях, які передбачають варіанти відповідей необхідно поставити відмітку в пустому полі проти відповіді, яка найбільш повно відображає фактичний стан речей. Водночас, ненадання в Опитувальнику контрагента інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, наданої у складі тендерної пропозиції такого учасника не буде підставою для відхилення пропозиції учасника. При цьому, у разі надання в Опитувальнику контрагента некоректної інформації, що міститься у пунктах 1, 2, 3, 6, 7, 8.1, 8.2, 11 Опитувальника Контрагента − юридичної особи та у пунктах 1, 2, 3, 5 Опитувальника Контрагента − фізичної особи, Замовником буде врахована інформація, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, наданої у складі тендерної пропозиції такого учасника, не буде підставою для відхилення пропозиції учасника.». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3. Додатку ІІ до тендерної документації.
Замовник протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів, але не раніше ніж через 35 (тридцять п’ять) календарних днів з моменту прийняття робіт, що підтверджується актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), перераховує на рахунок Підрядника, зазначений у розділі 16 цього Договору, суму вартості прийнятих робіт (за виключенням 10 (десяти) відсотків вартості прийнятих робіт).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 90.00%
Остаточний розрахунок у розмірі 10 (десяти) відсотків вартості прийнятих робіт проводиться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів, але не раніше ніж через 35 (тридцять п’ять) календарних днів, з моменту підписання Сторонами останнього акта приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та за умови наявності підписаних всіх актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) за цим Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 10.00%
Назва організації | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019801 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ |
Ім'я |
Барсен Ігор Михайлович |
Телефон | 0444612373 |
Ел. пошта | barsen-im@utg.ua |