На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-02-009490-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 15:36 |
Очікувана вартість закупівлі | 10 223 019.08 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 28 серпня, 12:49 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 102 230.19 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 51 000.00 UAH |
Реконструкція кабельної лінії (КЛ) 6 кВ від ТП 1217 до КТП 4904 інв. № 069957, електрообладнання ТП 1217 (інв. № 069684) та електрообладнання КТП 4904 (інв. № 069686) ОФ ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1.».1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
В порушення вимог абзацу 5 пп. 1 п. 44 Особливостей учасником не виправлені виявлені замовником невідповідності та не розміщені в електронній системі закупівель протягом 24 годин. Підстава: абзац 5 пп. 1 п. 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
В порушення вимог абзацу 5 пп. 1 п. 44 Особливостей учасником не виправлені виявлені замовником невідповідності та не розміщені в електронній системі закупівель протягом 24 годин. Підстава: абзац 5 пп. 1 п. 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Код ЄДРПОУ | 34892518 |
---|---|
Поштова адреса | 04210 , Україна, Київська область, Київ, 04210, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 12-Г, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Скобченко Є.В. |
Телефон | 380445372838 |
Ел. пошта | SAF-INMED@UKR.NET |
немає
Час публікації: 2024-09-17 11:14:31
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-18 11:14:31
Опис
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником ТОВ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" надано Довідку про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, № 11 від 23.08.2024 р., в якій виявлені наступні невідповідності: -- всупереч вимогам тендерної документації, що передбачають наявність в Учасника не менше 1-ї одиниці крана на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т. або більше, Учасником зазначається ЗИЛ модель 431412, спеціальний вантажний автокран до 10 т. - С, р/н АА84470К, вантажопідйомність якого до 6800 т., згідно даним відкритих джерел інформації; -- Довідка не містить жодних відомостей про марку/модель молотка відбійного. 1.2. Згідно вимог пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, №12 від 23.08.2024р., за формою згідно Додатку 1.2.1. В даній Довідці виявлені такі невідповідності з тендерною документацією: -- в недодержання вимог Додатку 1.2.1 до тендерної документації, прізвище, ім’я та по-батькові у вищевказаній Довідці вказані скорочено; -- у Довідці зазначається працівник учасника – начальник дільниці/майстер дільниці Дода А.Е. Всупереч вимогам пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником не надано документів щодо підтвердження відповідної кваліфікації (посвідчення, сертифікат тощо) даного працівника. Так, згідно Посвідчення № 4-24/3 від 17.05.2024р. ТОВ «НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «БАЗІС», посада Доди Тараса Елемировича - монтажник технологічних трубопроводів/слюсар-монтажник технологічних трубопроводів, та згідно Посвідчення №169-18-2024 від 24.05.2024р. ТОВ «КЦ «Практика», даний працівник обіймає посаду водія автотранспортних засобів. При цьому, жоден із вказаних документів не є підтвердженням кваліфікації відповідно до вимог пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації. Між тим, за Наказом ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» від 03 березня 2021р. № 03-К, Дода Андрій Елемирович прийнятий на посаду начальника дільниці з 04 березня 2021р. Втім, Наказом від 23 серпня 2024р. № 08-03п на нього покладено обов’язки майстра дільниці - у зв’язку з виробничою необхідністю,- з 23.08.2024 до 31.12.2024р. При цьому, документів відповідної кваліфікації (посвідчення, сертифікат тощо) на вищезазначеного працівника тендерна пропозиція Учасника не містить. Виходячи з наведеного, зазначений працівник Дода А.Е. не відповідає вимогам, передбаченим пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, з огляду на не підтвердження належної кваліфікації для виконання робіт згідно предмета закупівлі. Крім того, неможливо визначити ім’я даного працівника, оскільки у Наказах ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» він Андрій Елемирович, а у долучених до пропозиції Посвідченнях - Тарас Елемирович; -- у Довідці вказані працівники – електромонтажники силових мереж та електроустаткування/електромонтажники-налагоджувальники Миненко А.І. та Мулик В.І.; електромонтажники з освітлення та освітлювальних мереж/електромонтажники-налагоджувальники Меленевський В.П. та Городний І.С.; електромонтажник будівельний 3р./електромонтажник-налагоджувальник Золотов В.П.; інженер з охорони праці/електрозварник ручного зварювання Андерсон І.В. Дані працівники не відповідають вимогам пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з огляду на наступне. Учасником не було надано документів щодо підтвердження відповідної кваліфікації на посадах електромонтажник-налагоджувальник та електрозварник ручного зварювання. Так, Учасником до пропозиції долучені надані Накази ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» про переведення та про прийняття на роботу даних працівників, а також Посвідчення ТОВ «НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «БАЗІС» та ТОВ «КЦ «Практика», які не є підтвердженням кваліфікації відповідно до вимог пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації. При цьому, Учасником надано Наказ від 23 серпня 2024р. № 08-03п, за яким, у зв'язку з виробничою необхiднiстю, на даних працівників покладено обов'язки електромонтажників-налагоджувальників та електрозварника ручного зварювання відповідно, на строк з 23.08.2024 до 31.12.2024, тобто на строк дії Договору. Крім того, тендерна пропозиція не містить жодних документів щодо наявності у зазначених працівників необхідних груп з електробезпеки на напругу до та вище 1000 В. Таким чином, Миненко А.І., Мулик В.І., Меленевський В.П., Городний І.С., Золотов В.П. та Андерсон І.В. не відповідають вимогам, передбаченим пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, з огляду на не підтвердження належної кваліфікації для виконання робіт згідно предмета закупівлі. 1.3. Наданий Учасником ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» договір щодо досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) не є аналогічним згідно вимог тендерної документації. Учасником надано Договір No11/01.23-«Т» від 27.01.2023р. «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ - Чоп (на м.Будапешт через м.Львів, Мукачево i Ужгород) на ділянці км 200+000 - км 205+000, Житомирська область. Перевлаштування лінії електропередач» з Акціонерним товариством «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО». Локальний кошторис на будівельні роботи №03-01-02 даного договору містить роботи з прокладання кабелю 10 кВ в частині перевлаштування лінії електропередач. Але, зважаючи на те, що роботи за предметом закупівлі виконуються відповідно до Закону України від 17.02.2011 № 3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності», визначення «перевлаштування» в даному Законі відсутнє, тобто не є тотожним в частині реконструкції та будівництва. Таким чином, всупереч пп.1.3 п.1 Додатку 1 до тендерної документації в Учасника відсутній досвід виконання робіт з будівництва або реконструкції кабельної лінії (не менше 6 кВ) та трансформаторної підстанції (ТП) (не менше 6 кВ). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп.1.1. п.1 Додаток 1 Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язково зазначити про наявність: 1.Не менше 1-ї одиниці автомобіля бортового, вантажопідйомністтю 5 т. або більше*; 2. Не менше 1-ї одиниці крана на автомобільному ходу вантажопідйомністтю 10 т. або більше *; 3. Не менше 1-ї одиниці установки для зварювання ручного дугового; 4. Не менше 1-ї одиниці молотка відбійного; * учасником у довідці самостійно зазначається вантажопідйомність обладнання та відомості про марку/модель. 5. Власної електротехнічної лабораторії, чи договору з електротехнічною лабораторією на проведення іспитів. У якості підтвердження зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази, до довідки надається: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на таку техніку (транспортні засоби, машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - договір (и) дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів або гарантійний лист учасника про передачу та отримання техніки; - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів. 1.1.2. До довідки додаються діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору копії Дозволів або декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані учаснику, власнику або іншому суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника/співвиконавця, необхідних для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі** на обладнання, яке зазначено у довідці: - кран на автомобiльному ходу; У разі надання на підставі договору оренди чи інших договорів у тимчасове користування обладнання за умови збереження виду діяльності і стану цього обладнання від орендаря або іншого користувача не вимагається отримання документа дозвільного характеру на їх використання (експлуатацію), крім потенційно небезпечних об'єктів та в разі експлуатації машин, механізмів, устаткування (далі - устаткування) підвищеної небезпеки, якщо інше не встановлено законом 2.2. пп.1.2. п.1 Додаток 1 Довідка за формою згідно Додатку 1.2.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт. Обов’язково зазначити про наявність працівників з групою допуску з електробезпеки на напругу до та вище 1000 В, згідно Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4 та Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 р. № 258, а саме: 1. Майстер дільниці не менше V група з електробезпеки (1 особа або більше). 2. Електромонтажник-налагоджувальник, група з електробезпеки не менше IV (2 особи або більше). 3. Електромонтажник-налагоджувальник, група з електробезпеки не менше ІІІ (3 особи або більше). 2. Електрозварник ручного зварювання або зварник (1 особа або більше). До Довідки мають бути надані: - копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору ; - трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; У разі залучення для підтвердження своє відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей субпідрядника/співвиконавця вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. 2.3. пп.1.2. п.1 Додаток 1 Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним договором за цією закупівлею буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва або реконструкції кабельної лінії (не менше 6 кВ) та трансформаторної підстанції (ТП) (не менше 6 кВ.) Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Довідку за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, привести у відповідність з вимогами пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації: 3.1.1. Підтвердити наявність крана на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т. або більше; 3.1.2. Вказати марку/модель молотка відбійного. 3.2. Довідку за формою згідно Додатку 1.2.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, привести у відповідність з вимогами пп.1.2. п.1 Додатку 1 до тендерної документації: 3.2.1. Прізвище, ім’я та по-батькові працівників вказати повністю; 3.2.2. Надати копії відповідної кваліфікації (посвідчення, сертифікат тощо) на майстра дільниці Доду А.Е. - Надати документи на майстра дільниці Доду А.Е. з визначенням вірного ім’я, Або: зазначити про наявність майстра дільниці не менше V групи з електробезпеки; 3.2.3. Надати копії відповідної кваліфікації (посвідчення, сертифікат тощо) та групи з електробезпеки відповідно, на наступних працівників: - електромонтажники силових мереж та електроустаткування/електромонтажники-налагоджувальники Миненко А.І. та Мулик В.І.; - електромонтажники з освітлення та освітлювальних мереж/електромонтажники-налагоджувальники Меленевський В.П. та Городний І.С.; - електромонтажник будівельний 3р./електромонтажник-налагоджувальник Золотов В.П.; - інженер з охорони праці/електрозварник ручного зварювання Андерсон І.В., Або: - зазначити про наявність наступних працівників: електромонтажник-налагоджувальник, група з електробезпеки не менше IV (2 особи або більше); електромонтажник-налагоджувальник, група з електробезпеки не менше ІІІ (3 особи або більше); електрозварник ручного зварювання або зварник (1 особа або більше). До Довідки мають бути надані: - копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору ; - трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; У разі залучення для підтвердження своє відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей субпідрядника/співвиконавця вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. 3.3. Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним договором за цією закупівлею буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва або реконструкції кабельної лінії (не менше 6 кВ) та трансформаторної підстанції (ТП) (не менше 6 кВ.) Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору. Вирішено: Розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до вимог пункту 40 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 01295813 |
---|---|
Поштова адреса | 65114, Україна, Одеська область, місто Одеса, ЛЮСТДОРФСЬКА ДОРОГА, будинок 140-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентин Володимирович Лазарчук |
Телефон | +380482348083 |
Ел. пошта | kk_tender@ksimex.ua |
Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1. цього Договору (зазначається Переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи відповідно до п. 4.8 Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 4.1. цього Договору, після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем Роботи, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Карабанов Святослав Олександрович |
Телефон | 380487293064 |
Ел. пошта | ksa@ods.uspa.gov.ua |