На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
77 896 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Здійснення моніторингу
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-02-011161-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 серпня, 17:26 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 09:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 77 896 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 серпня, 11:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 778 960.00 UAH з ПДВ |
---|
Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП).7000 комплект Адреса поставки: Україна, Сумська область Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44310000-6, Вироби з дроту |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 45078386 |
---|---|
Поштова адреса | 03187, Україна, м. Київ, вул.Заболотного Академіка, будинок 112, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | sasha Sasha |
Телефон | 380972879436 |
Ел. пошта | granitprestij@ukr.net |
-
Час публікації: 2024-08-14 18:34:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-08-15 18:34:29
Опис
Повідомлення про усунення невідповідностей Зміст Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Граніт Престиж ВІП" (далі Учасник) в процедурі закупівлі UA-2024-08-02-011161-a, відкриті торги з Особливостями за предметом закупівлі: «Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (код ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту) виявлено наступні невідповідності: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно Додатку № 1 до тендерної Документації «Технічні вимоги на закупівлю матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту) на підтвердження відповідності товару вимогам, зазначеним у цьому додатку, з переліку документів, які підтверджують якість товару від Учасників вимагалося надати: сертифікат на систему управління якістю стосовно розробки, виготовлення виробів з дроту; сертифікат відповідності продукції, виданий уповноваженим органом з сертифікації; ТУ на виготовлення виробу; формуляр з відміткою ВТК ( за наявності) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при постачанні товару. - Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності товару щодо закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) вимогам, зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації, Учасник надав Технічні Умови: ТУ У 25.9-08680075-002:2018 «МАЛОПОМІТНА ПЕРЕШКОДА З ДРОТУ ТИПУ «МПП». Згідно Технічних умов на товар «Малопомітна перешкода з дроту типу «МПП» позначення перешкоди при замовленні: «Перешкода малопомітна з дроту типу «МПП» 10x5x1,4 ТУ У 25.9-08680075-002:2018», що не дає можливість встановлення відповідності малопомітної перешкоди вимогам товару, зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації, що підлягає закупівлі. Також, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник не надав сертифікату на систему управління якістю стосовно розробки, виготовлення виробів з дроту; сертифікату відповідності продукції, виданого уповноваженим органом з сертифікації; формуляру з відміткою ВТК ( за наявності) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при постачанні товару. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати Технічні Умови, які відповідають вимогам товару «Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (код ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту), зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації; сертифікат на систему управління якістю стосовно розробки, виготовлення виробів з дроту; сертифікат відповідності продукції, виданий уповноваженим органом з сертифікації та формуляр з відміткою ВТК (за наявності) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при постачанні товару. 1.2. Відповідно до вимог Додатка № 3 до тендерної Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та кваліфікаційним вимогам згідно із чинним законодавством України» на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник мав надати: довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (виконаних у 2022-2024 році в повному обсязі); копії документів на підтвердження виконання не менше ніж 3 договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме акти прийому-передачі, ТТН тощо (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору; - Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасником було надано копію договору за № 4 від 26.04.2023 року про надання послуг, предметом якого є виконання робіт «Виготовлення виробів з дроту – перешкоди «захист від диких тварин»», що не відповідає предмету договору щодо закупівлі «Матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП). Тобто даний договір не є аналогічним, а тому не відповідає вимогам зазначених в тендерній Документації Замовника. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання саме аналогічних договорів (виконаних у 2022-2024 році в повному обсязі); копії документів на підтвердження виконання не менше ніж 3 договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме акти прийому-передачі, ТТН тощо (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору; 1.3. Відповідно до вимог Додатка № 6 до тендерної Документації «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник мав надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів Учасника, у тому числі якщо засновником Учасника є інша юридична особа; Крім того, від Учасника вимагалась довідка, складена в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції, а при наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління Учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надати копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право Учаснику на підписання договору на суму наданої пропозиції; Також, довідка, що містить відомості про Учасника (Додаток 5 до тендерної Документації); - Перелік виявлених невідповідностей. Учасником було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датою від 03.08.2023 року, що суперечить вимогам встановлених Замовником і передбачених додатком № 6 до тендерної Документації. Також, Учасник не надав довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Відсутня довідка, що містить інформацію про Учасника за формою, передбаченою Додатком № 5 до тендерної Документації. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати довідку, складену в довільній формі, про відсутність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції або копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або інший документ згідно законодавства України, який дає право уповноваженій особі Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів Учасника, у тому числі якщо засновником Учасника є інша юридична особа. Також надати довідку, що містить інформацію про Учасника за формою, передбаченою Додатком № 5 до тендерної Документації. 1.4. Відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної Документації, документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Також, згідно з Додатком № 1 до тендерної Документації, оригінали документів, видані іноземними органами державної влади, які надаються разом із комерційною пропозицією, повинні бути легалізовані або засвідчені апостилем відповідно до вимог законодавства країни походження документу, а також бути офіційно переведені на українську мову (такий переклад повинен бути відповідним чином завірений). - Перелік виявлених невідповідностей. Учасником було надано сертифікат на скобу оцинковану з недотриманням вимог, зазначених в тендерній документації. Сертифікат на дріт сталевий канатний (DIN 2078, EN 10264-2/ ГОСТ 7372-79) відсутній. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати всі необхідні сертифікати, що підтверджують якість продукції та відповідають вимогам Замовника, у відповідності до вимог тендерної Документації та норм законодавства України. 1.5. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної Документації, якщо тендерна пропозиція Учасника містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. - Перелік виявлених невідповідностей. В тендерній пропозиції Учасника наявні і скановані, і електронні документи за наявністю накладеного КЕП/УЕП на тендерну документацію в цілому та без накладення КЕП/УЕП на кожний електронний документ тендерної пропозиції окремо. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Департаментом капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (Код ЄДРПОУ:04014045) було прийнято рішення про скасувавання рішення про визначення ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№55)" (код ЄДРПОУ: 08680075) переможцем процедури закупівлі — "Закупівля матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженернотехнічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024- 08-02-011161-a за результатом розгляду скарги АМКУ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Департаментом капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (Код ЄДРПОУ:04014045) було прийнято рішення про скасувавання рішення про визначення ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№55)" (код ЄДРПОУ: 08680075) переможцем процедури закупівлі — "Закупівля матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженернотехнічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024- 08-02-011161-a за результатом розгляду скарги АМКУ.
Код ЄДРПОУ | 08680075 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бондаренко Яна |
Телефон | 380661605588 |
Ел. пошта | MARKETSVK55@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37941143 |
---|---|
Поштова адреса | 69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, бул.Вінтера, 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Суббота Валентин Анатолійович |
Телефон | 380612280777 |
Ел. пошта | TENDER_UGSTAL@UKR.NET |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар, після підписання Сторонами накладної та акту прийому-передачі Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04014045 |
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ШИШКАРІВСЬКА, будинок 9 |
Ім'я |
Світлана Нехрюк |
Телефон | +380506342229 |
Ел. пошта | sineokaya.svetlana.08.01@gmail.com |