0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
77 896 000.00 UAH
Замовник
Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 20 вер. 16:52
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-011161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме: 1. Плану закупівель (з посиланням на електронну систему закупівель), інформацію про джерело фінансування та обґрунтування закупівлі. 2. Інформації та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-011161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме: 1. Плану закупівель (з посиланням на електронну систему закупівель), інформацію про джерело фінансування та обґрунтування закупівлі. 2. Інформації та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Про надання пояснення у закупівлі UA-2024-08-02-011161-а На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Закупівля матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-011161-а). На виконання запиту, повідомляємо: 1. Закупівля матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) є оборонною закупівлею. Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості) такі закупівлі не включаються до річного плану закупівель. Згідно з пунктом 6 Особливостей для планування оборонних закупівель та звітування про їх здійснення відповідно до цих особливостей рішеннями державних замовників, що здійснюють такі закупівлі, визначаються переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони. Так, наказом Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації від 01.08.2024 № 53-ОД визначено перелік та обсяг закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (копія наказу додається). У Департамента капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації є власний Web-сайт http://www.kap-bud.sm.gov.ua, де на Головній сторінці в розділі «Річний план закупівель» (під реквізитами та розпорядком роботи Департаменту), в підрозділі «2024 рік», є «Інформація щодо процедур закупівель», в якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, джерело фінансування відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланням http://www.kap-bud.sm.gov.ua/index.php/uk/2013-04-18-21-50-35 (копія інформації додається). 2. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до пункту 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), методом порівняння ринкових цін, а саме: на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін: - комерційна пропозиція ТОВ «Енрон», ЄДРПОУ 43539983 – 11000,00 грн; - комерційна пропозиція ТОВ «Інтекс Стіл», ЄДРПОУ 44477834 – 12600,00 грн; - комерційна пропозиція ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 55)», ЄДРПОУ 08680075 – 8700,00 грн; - комерційна пропозиція ТОВ «Буд стандарт 2016», ЄДРПОУ 40991440 – 12500,00 грн; - комерційна пропозиція ТОВ «Шинкар Агро», ЄДРПОУ 35784883 – 10840,00 грн; Визначаємо очікувану ціну за одиницю товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних: Цод = (Ц1 + … + Цк)/К де: Цод – очікувана ціна за одиницю товару; Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації; К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації. (11000 + 12600 + 8700 + 12500 + 10840) : 5 = 11128 грн. Очікувану вартість предмету закупівлі визначаємо, як добуток очікуваної ціни за одиницю товару на кількість товару за такою формулою: ОВмрц = Цод × V де: ОВмрц – очікувана вартість за методом ринкових цін; Цод – очікувана ціна за одиницю товару; V – кількість (обсяг) товару, що закуповується. 11128 * 7000 = 77896000 грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару. Всі технічні вимоги предмета закупівлі викладені в Додатку 1 до Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 02.08.2024 № 247. Додатки: 1. Копія наказу від 01.08.2024 № 53-ОД на 2 арк. в 1 прим. 2. Копія інформації щодо процедур закупівель на 2 арк. в 1 прим. 3. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Енрон» від 21.06.2024 № 2106/24 на 1 арк. в 1 прим. 4. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Інтекс Стіл» від 18.06.2024 б/н на 1 арк. в 1 прим. 5. Копія комерційної пропозиції ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 55)» від 17.06.2024 № 7/8-1027 на 2 арк. в 1 прим. 6. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Буд стандарт 2016» від 20.06.2024 б/н на 1 арк. в 1 прим. 7. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Шинкар Агро» від 14.06.2024 № 14.06.24.1 на 1 арк. в 1 прим.
Про надання пояснення у закупівлі UA-2024-08-02-011161-а На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Закупівля матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-011161-а). На виконання запиту, повідомляємо: 1. Закупівля матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) є оборонною закупівлею. Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості) такі закупівлі не включаються до річного плану закупівель. Згідно з пунктом 6 Особливостей для планування оборонних закупівель та звітування про їх здійснення відповідно до цих особливостей рішеннями державних замовників, що здійснюють такі закупівлі, визначаються переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони. Так, наказом Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації від 01.08.2024 № 53-ОД визначено перелік та обсяг закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (копія наказу додається). У Департамента капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації є власний Web-сайт http://www.kap-bud.sm.gov.ua, де на Головній сторінці в розділі «Річний план закупівель» (під реквізитами та розпорядком роботи Департаменту), в підрозділі «2024 рік», є «Інформація щодо процедур закупівель», в якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, джерело фінансування відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланням http://www.kap-bud.sm.gov.ua/index.php/uk/2013-04-18-21-50-35 (копія інформації додається). 2. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до пункту 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), методом порівняння ринкових цін, а саме: на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін: - комерційна пропозиція ТОВ «Енрон», ЄДРПОУ 43539983 – 11000,00 грн; - комерційна пропозиція ТОВ «Інтекс Стіл», ЄДРПОУ 44477834 – 12600,00 грн; - комерційна пропозиція ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 55)», ЄДРПОУ 08680075 – 8700,00 грн; - комерційна пропозиція ТОВ «Буд стандарт 2016», ЄДРПОУ 40991440 – 12500,00 грн; - комерційна пропозиція ТОВ «Шинкар Агро», ЄДРПОУ 35784883 – 10840,00 грн; Визначаємо очікувану ціну за одиницю товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних: Цод = (Ц1 + … + Цк)/К де: Цод – очікувана ціна за одиницю товару; Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації; К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації. (11000 + 12600 + 8700 + 12500 + 10840) : 5 = 11128 грн. Очікувану вартість предмету закупівлі визначаємо, як добуток очікуваної ціни за одиницю товару на кількість товару за такою формулою: ОВмрц = Цод × V де: ОВмрц – очікувана вартість за методом ринкових цін; Цод – очікувана ціна за одиницю товару; V – кількість (обсяг) товару, що закуповується. 11128 * 7000 = 77896000 грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару. Всі технічні вимоги предмета закупівлі викладені в Додатку 1 до Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 02.08.2024 № 247. Додатки: 1. Копія наказу від 01.08.2024 № 53-ОД на 2 арк. в 1 прим. 2. Копія інформації щодо процедур закупівель на 2 арк. в 1 прим. 3. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Енрон» від 21.06.2024 № 2106/24 на 1 арк. в 1 прим. 4. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Інтекс Стіл» від 18.06.2024 б/н на 1 арк. в 1 прим. 5. Копія комерційної пропозиції ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 55)» від 17.06.2024 № 7/8-1027 на 2 арк. в 1 прим. 6. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Буд стандарт 2016» від 20.06.2024 б/н на 1 арк. в 1 прим. 7. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Шинкар Агро» від 14.06.2024 № 14.06.24.1 на 1 арк. в 1 прим.