На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
248 557.57 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-15-002267-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 248 557.57 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 242.79 UAH з ПДВ |
---|
Захисні ролети за код ДК 021:2015 -44110000-4 Конструкційні матеріали5 штука Адреса поставки: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Коцюбинського,33, вул. Грушевського,97 Строк: до 30.10.2024 10:37 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено наступні невідповідності: 1. Вимога про усунення невідповідностей: У таблиці №1 додатку № 1 до тендерної документації міститься вимога підтвердити аналогічний досвід, надати довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ві) * (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (ів), учасник має надати не менше 1 копій договору, який має бути підтверджений: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. - копі(ї) аналогічн(их) договорів разом із копіями документів, що підтверджують факт повного виконання договору (ів). ). **У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Проте, учасником в складі тендерної пропозиції не надано документів що підтверджують досвід виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). 2. Відповідно до Додатку 2 пункту 4 до тендерної документації міститься вимога: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору Учасник надає Лист у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’єкту Замовника для уточнення замірів захисних ролетів, які вказані у тендерній пропозиції Учасника для подальшого встановлення згідно технічних характеристик товару та об’єму робіт. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати лист з відміткою відповідальної особи Замовника. Однак на підтвердження вище зазначеної вимоги учасником не надано лист у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’єкту Замовника для уточнення замірів захисних ролетів, які вказані у тендерній пропозиції Учасника для подальшого встановлення згідно технічних характеристик товару та об’єму робіт. Також на підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник не надав лист з відміткою відповідальної особи Замовника. 3. Відповідно до Додатку 2 пункту 9 до тендерної документації міститься вимога: Товар, запропонований учасником, повинен відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та санітарним нормам та умовам даної тендерної документації. На підтвердження відповідності товару Учасник подає в складі пропозиції наступні документи: Сертифікат або Декларацію відповідності на захисні ролети з електричним приводом. Якщо Учасник не являється власником вказаного сертифікату або Декларації, він повинен надати в складі пропозиції гарантійний лист від його власника на використання сертифікату або Декларації відповідності у тендері із зазначенням найменування Учасника та Замовника торгів. Сертифікат або Декларація повинен бути чинним на дату подання пропозиції Учасника та діяти на весь строк дії виконання угоди. Однак Учасником не надано жодних документів на підтвердження вищезазначеної вимоги Так, відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено наступні невідповідності: 1. Вимога про усунення невідповідностей: У таблиці №1 додатку № 1 до тендерної документації міститься вимога підтвердити аналогічний досвід, надати довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ві) * (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (ів), учасник має надати не менше 1 копій договору, який має бути підтверджений: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. - копі(ї) аналогічн(их) договорів разом із копіями документів, що підтверджують факт повного виконання договору (ів). ). **У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Проте, учасником в складі тендерної пропозиції не надано документів що підтверджують досвід виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). 2. Відповідно до Додатку 2 пункту 4 до тендерної документації міститься вимога: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору Учасник надає Лист у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’єкту Замовника для уточнення замірів захисних ролетів, які вказані у тендерній пропозиції Учасника для подальшого встановлення згідно технічних характеристик товару та об’єму робіт. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати лист з відміткою відповідальної особи Замовника. Однак на підтвердження вище зазначеної вимоги учасником не надано лист у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’єкту Замовника для уточнення замірів захисних ролетів, які вказані у тендерній пропозиції Учасника для подальшого встановлення згідно технічних характеристик товару та об’єму робіт. Також на підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник не надав лист з відміткою відповідальної особи Замовника. 3. Відповідно до Додатку 2 пункту 9 до тендерної документації міститься вимога: Товар, запропонований учасником, повинен відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та санітарним нормам та умовам даної тендерної документації. На підтвердження відповідності товару Учасник подає в складі пропозиції наступні документи: Сертифікат або Декларацію відповідності на захисні ролети з електричним приводом. Якщо Учасник не являється власником вказаного сертифікату або Декларації, він повинен надати в складі пропозиції гарантійний лист від його власника на використання сертифікату або Декларації відповідності у тендері із зазначенням найменування Учасника та Замовника торгів. Сертифікат або Декларація повинен бути чинним на дату подання пропозиції Учасника та діяти на весь строк дії виконання угоди. Однак Учасником не надано жодних документів на підтвердження вищезазначеної вимоги Так, відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 3417207075 |
---|---|
Поштова адреса | 30000, Україна, Хмельницька область, Славута, вулиця Лісна, будинок 3, квартира 407 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Климчук Олександр |
Телефон | 380963976700 |
Ел. пошта | ukrkopbud@gmail.com |
Розрахунок за поставлений товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної та пред’явленого рахунку протягом 30 (календарних днів)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108824 |
Поштова адреса | 29017, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7 |
Ім'я |
Кучерук Іванна Андріївна ( ) |
Телефон | +380382692436 |
Ел. пошта | kucheruk-ivanna@ukr.net |