На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк надання послуг: до 30 вересня 2024 року. Більш детально викладено у файлах "45230000- 6 _ Тендерна документація _ під'їзд до кладовища с. Лаврів _ зі змінами від 23.08.2024 р..pdf.p7s.zip" та "45230000- 6 _ Проект договору про закупівлю _ під'їзд до кладовища с. Лаврів _ зі змінами від 23.08.2024 р..pdf.p7s.zip". Обсяг послуг, що становить предмет закупівлі, визначено у Додатку №2 до Тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-16-004127-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 10:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 365 082.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 28 серпня, 13:20 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 650.83 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту покриття під’їзду до кладовища в с. Лаврів Луцького району Волинської області (45233142-6)1 послуга Адреса поставки: 45663, Україна, Волинська область, Луцький район, с. Лаврів, під'їзд до кладовища Строк: до 30.09.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 31964715 |
---|---|
Поштова адреса | 45606, Україна, Волинська область, с. Рованці, вул. ПРОМИСЛОВА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шух Наталія |
Телефон | +380332770315 |
Ел. пошта | roadis@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-04 14:13:40
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-05 14:13:40
Опис
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-16-004127-a), ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РОУДІЗ» (код ЄДРПОУ 31964715), визначеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Документи, подані учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «РОУДІЗ» (код ЄДРПОУ 31964715) у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а також якісним, технічним та кількісним характеристикам, не містять деяких відомостей та інформації, подання яких передбачено Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Надана учасником у складі тендерної пропозиції Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (архівний файл «3.Дозвільні документи.zip» файл «3.5.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.pdf») не відповідає законодавчо визначеним вимогам, а саме, не містить на останній сторінці документу дати реєстрації в органі Держпраці, підпису уповноваженої особи та відтиску «мокрої» печатки відповідного компетентного органу Держпраці. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей шляхом надання належним чином оформлених документів, підтверджуючих факт реєстрації зазначеної декларації відповідності в компетентному органі Держпраці.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 03579590 |
---|---|
Поштова адреса | 45624, Україна, Волинська область, Великий Омеляник, 45624, Волинська обл., Луцький район, село Великий Омеляник, ВУЛ. ВОЛОДИМИРСЬКА , будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | СЕРГІЙ КІЗЕЙ |
Телефон | 380505465898 |
Ел. пошта | lutskadpmk@gmail.com |
не залучається
Замовник здійснює оплату фактично наданих послуг (виконаних робіт) на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місяцем, в якому були надані послуги (виконані роботи), по мірі надходження коштів з джерел фінансування. Більш детально – у проекті договору про закупівлю.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04332207 |
Поштова адреса | 45605, Україна, Волинська область, Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
Ім'я |
Олена Василівна Савчук |
Телефон | +380968171767 |
Ел. пошта | boratyn.rada04@gmail.com |