На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 111 182.69 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року). У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: Україна, Київська обл., м. Київ, Львівська обл. м. Львів, Одеська обл., м. Одеса, Харківська обл., м. Харків, Дніпропетровська обл., м. Дніпро (згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому- передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41988858 |
---|---|
Поштова адреса | 61068, Україна, Харківська область, Харків, Героїв Харкова , будинок 118 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гнидаш Светлана |
Телефон | 380509088720 |
Ел. пошта | gnidash@atlant.kharkov.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-21-008429-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 2 111 182.69 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 26 серпня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 3 вересня, 16:29 |
Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х18 мм, з прямими краями126 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ, Адреса (місце) поставки товару відповідно умов договору Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44190000-8, Конструкційні матеріали різні Профіль: Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х12 мм, з прямими краями |
|
Товщина | 18, мм |
---|---|
Вид | з прямими краями |
Розміри ДхШ, мм | 2500х1250 |
Відповідність стандарту | ДСТУ EN 300: 2008, ДСТУ EN 12369-1:2008 |
Тип | OSB/3 |
Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х10 мм, з прямими краями3552 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ, Адреса (місце) поставки товару відповідно умов договору Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44190000-8, Конструкційні матеріали різні Профіль: Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х12 мм, з прямими краями |
|
Товщина | 10, мм |
---|---|
Вид | з прямими краями |
Розміри ДхШ, мм | 2500х1250 |
Відповідність стандарту | ДСТУ EN 12369-1:2008, ДСТУ EN 300: 2008 |
Тип | OSB/3 |
Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х12 мм, з прямими краями2418 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ, Адреса (місце) поставки товару відповідно умов договору Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44190000-8, Конструкційні матеріали різні Профіль: Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х12 мм, з прямими краями |
|
Товщина | 12, мм |
---|---|
Вид | з прямими краями |
Розміри ДхШ, мм | 2500х1250 |
Відповідність стандарту | ДСТУ EN 300: 2008, ДСТУ EN 12369-1:2008 |
Тип | OSB/3 |
Назва організації | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
Ім'я |
Зіць Олексій Євгенович |
Телефон | 380444652095 |
Ел. пошта | ZITS.O@UZ.GOV.UA |