На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
790 747.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-22-012105-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 вересня, 18:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 16:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 790 747.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 вересня, 14:35 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 953.74 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 Код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт дороги по пр.Степана Бандери в м.Конотоп Конотопської міської територіальної громади)1 послуга Адреса поставки: 41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп Конотопської міської територіальної громади, пр.Степана Бандери Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 05433057 |
---|---|
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, Суми, Лебединська,3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Донцова Тетяна |
Телефон | 380990007407 |
Ел. пошта | tn2806@ukr.net |
-
Час публікації: 2024-10-02 18:13:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-03 18:13:45
Опис
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщую у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника були встановлені невідповідності. 1. Згідно вимог пункту 1 Додатку №2 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен надати: У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) (стаціонарний/мобільний) Учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати: - договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі; - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг/виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). У складі пропозиції завантажений гарантійний лист від виробника асфальтобетонної суміші в якому обсяг поставки асфальтобетонної суміші зазначений менший ніж необхідно для виконання робіт по даній закупівлі. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідності в поданій інформації та документах, завантаживши необхідні документи. 2. Згідно вимог пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) обов’язково додається (завантажується): - копія договору (договорів), відповідно до наданої учасником довідки, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору (договорів). Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» завантажено 3 договори, як аналогічні. Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт до завантажених договорів, вони не містить надання послуг з: «Розбирання бортових каменів», «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25м3», «Розробка грунту екскаватором з доробкою вручну, група грунту 2», «Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]». Тому, Учаснику необхідно надати підтвердження досвіду надання послуг з: «Розбирання бортових каменів», «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25м3», «Розробка грунту екскаватором з доробкою вручну, група грунту 2», «Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]», що зазначено у Додатку №4 (Технічна специфікація) до тендерної документації згідно вимог пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації. 3.Згідно вимог пункту 12 Додатку №1 до тендерної документації «Інша інформація, яка надається у складі тендерної пропозиції», Учасник у складі тендерної пропозиції також надає: «Форма тендерної пропозиції (згідно Додатку №5 до цієї тендерної документації)». Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив Форму «Тендерна пропозиція» в якій зазначена сума пропозиції не відповідає розрахунку вартості пропозиції. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідності в поданій інформації та документах, завантаживши необхідні документи.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43515145 |
---|---|
Поштова адреса | 04112, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ПАРКОВО-СИРЕЦЬКА, будинок 12А, офіс 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Шаланова Тетяна |
Телефон | 380974908871,380671786659 |
Ел. пошта | ludatoptun1973@gmail.com |
не планується залучати
Час публікації: 2024-10-16 15:19:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 15:19:11
Опис
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщую у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника були встановлені невідповідності. 1. Згідно вимог пункту 12 Додатку №1 до тендерної документації «Інша інформація, яка надається у складі тендерної пропозиції», Учасник у складі тендерної пропозиції також надає: «Форма тендерної пропозиції (згідно Додатку №5 до цієї тендерної документації)». Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено форму «Тендерна пропозиція» пункт 1 якої викладений не у відповідності до останньої редакції Особливостей, а саме: «1. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором в тому числі надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю…..». Зокрема, Постановою КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» від 02.04.2024 №382, в тому числі в пункті 47 Особливостей слова “та в абзаці чотирнадцятому” виключено. Таким чином, Учаснику необхідно виправити невідповідність в поданій інформації, що міститься в формі «Тендерна пропозиція». 2. Згідно вимог пункту 12 Додатку №1 до тендерної документації «Інша інформація, яка надається у складі тендерної пропозиції», Учасник у складі тендерної пропозиції також надає: «Лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника)». У складі тендерної пропозиції Учасник відсутній Лист-погодження з усіма умовами тендерної документації. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідність, завантаживши необхідний Лист.
Замовник зобов’язується здійснити оплату за послуги не пізніше 30 календарних днів з дати підписання актів наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23045927 |
Поштова адреса | 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
Ім'я |
Світлана Миколаївна Луцик |
Телефон | +380679312654,+380544725158 |
Ел. пошта | ugkg_kon@ukr.net |