На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
7 617 320.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: Необхідність в проведення поточного ремонту ділянки дороги по вулиці Нова в м. Борщів Чортківського району Тернопільської області виникла у зв’язку з незадовільним станом дороги. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту «Поточний ремонт ділянки дороги по вулиці Нова в м.Борщеві Чортківського району Тернопільської області». Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України. Підрядник повинен гарантувати Замовнику строк експлуатації Об'єкта не менше 1 року з моменту закінчення поточних ремонтних робіт. закупівля проводиться на очікувану вартість, кошти на фінансування поточних ремонтів доріг громади будуть направлені при перевиконанні дохідної частини міського бюджету у 2024році.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-26-009460-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 18:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 617 320.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 вересня, 11:55 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 76 173.20 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт ділянки дороги по вул. Нова в м. Борщів Чортківського району Тернопільської області1 послуга Адреса поставки: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасник виправив не всі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "АВАКС ПРОФ" підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник виправив не всі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "АВАКС ПРОФ" підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 37306789 |
---|---|
Поштова адреса | 47707, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Д. Лук'яновича, буд. 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Хоміцький Володимир Зіновійович |
Телефон | 380676720227 |
Ел. пошта | avaxprof@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-13 16:03:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-14 16:03:08
Опис
Шановний учаснику Товариства з обмеженою віповідальністю "АВАКС ПРОФ" Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності щодо вимог відповідно до Тендерної документації: Додаток №1 до тендерної пропозиції : 1.1. Відповідно до умов тендерної документації замовника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі. Додаток1 до тендерної документації: ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва з характеристикою Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. При перевірці даної інформації виявлено наступні невідповідності: - на підтвердження ІНФОРМАЦІЇ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), учасником надано довідку №8 від 04.09.2024 р., згідно (таблиця 1)в якій у колонці 2у пунктах 1-15 не зазначено повну інформацію а саме: назва з характеристикою; У рядку 4 (Вантажний самоскид MAN TGS 41.400 2019 р) в колонці 6 зазначено не достовірну інформацію про дату реєстрації , У рядок 8 (Коток дорожній самохідний HAMM HP 180, 2020 р.) в колонці 6 зазначено не вірно документ який підтверджує приналежність. У рядку 10 (Екскаватор колісний JCB 110WHIDRADIG.2019 р.) в колонці 6 не вказано інформацію про дату реєстрації, У рядку 11 (Асфальтоукладальник на гусеничному ходу CATERPILLAR AP-655 D, 2009 р,) в колонці 6 не вказано інформацію про дату реєстрації, У рядку 12 (Асфальтоукладач BOMAG BF 800 C ) в колонці 6 не вказано інформацію про дату реєстрації та в колонці 3 не зазначено рік випуску, У рядку 14 (Самохідна фреза на гусеничному ходуCATERPILLARPM-102, 2006 р.) в колонці 6 не вказано інформацію про дату реєстрації, У рядку 15 (Спеціальний вантажний цистерна поливомиєчна МАЗ 642208 МДК-16-03.11)в колонці 6 зазначено не повну інформацію про документ який підтверджує приналежність та в колонці 3 не зазначено рік випуску, 1.1.2. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). При перевірці даної інформації виявлено наступні невідповідності, учасником на підтвердження надано копії свідоцтва про державну реєстрацію а саме на: Коток дорожній самохідний HAMM HP 180 та машина поливально-мийна МАЗ 642208 МДК-16-03.11, подані документи дуже поганої якості, згідно яких не можливо звірити інформацію зазначену у договорах. 1.2. Відповідно до умов тендерної документації замовника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід * 1.1.2.Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи працівників, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), а саме: • інженерно-технічні працівники (виконроб, майстер, інженер-будівельник чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») – не менше 2 осіб з вищою освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія»; • дорожні робітники – не менше 10 осіб; • водії автомобільного транспорту – не менше 6 осіб; • машиніст котка – не менше 4 осіб; • машиніст навантажувача – не менше 1 особи; • машиніст екскаватора – не менше 1 особи; • машиніст автогрейдера – не менше 1 особи; • машиніст асфальтоукладальника – не менше 1 особи; • інженер з організації дорожнього руху – не менше 1 особи; • інженер з пожежної безпеки – не менше 1 особи; • інженер з охорони праці – не менше 1 особи. 1.1.3.Наявність працівників в достатній кількості підтверджується: - скан-копією наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників (виконроб, майстер) учасником додатково надаються скан-копії дипломів про вищу (базову вищу) освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія»; для підтвердження кваліфікації інженера з організації (безпеки) дорожнього руху надається сканкопія/оригінал трудової книжки, а також сканкопія/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «організації дорожнього руху»; для підтвердження кваліфікації інженера з пожежної безпеки надається сканкопія/оригінал трудової книжки, а також сканкопія/оригінал диплому про вищу освіту (базову вищу) за напрямом «пожежна безпека»; для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надається сканкопія посвідчення та протоколу/витягу з протоколу про перевірку знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці; для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надається оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/ витяг з протоколу про перевірку знань), щомістить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. Додатково зазначений працівник має підтвердити кваліфікацію координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, у зв’язку з цим надати чинний сертифікат фахівця будівельної галузі не нижче ІІ категорії та скан копію з оригіналу кваліфікаційного посвідчення. При перевірці даної інформації виявлено наступні невідповідності: В довідці №10 від 09.09.2024р про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в пункті 11 зазначено Валігородський Василь Миколайович-дорожній робітник, проте наявність даного працівника не підтверджено наказом про прийняття на посаду; В пункті 8 Хоміцький Володимир Зіновійович- Начальник виробництва, не підтверджено документом про освіту; В пункті 7 Савчук Олександр Петрович-Інженер з охорони праці, не підтверджено скан копією з оригіналу кваліфікаційного посвідчення, щодо фахівця будівельної галузі не нижче ІІ категорії; 1.1.3.Інформаційна довідка за формою таблиці 2 (наведено нижче) щодо наявності діючого власного/орендованого стаціонарного/пересувного асфальтобетонного заводу, або договорів із заводом на поставку асфальтобетонної суміші, з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011. Таблиця 2 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/ модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках) Зазначення приналежності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. *якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначаються правові підстави залучення (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). Вимоги стосовно наявності асфальтобетонного заводу: • діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод/договір поставки асфальтобетону, з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011. Якщо Учасник є власником, надається скан-копія документу, що підтверджує право власності, в іншому випадку надається скан-копія договору (оренди, лізингу, поставки, тощо), чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю або який містить умови про можливість його пролонгації. Додатково у складі тендерної пропозиції надається схема перевезення асфальтобетонної суміші, що підтверджує місце розташування асфальтобетонного заводу від місця виконання робіт на відстані, що дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011, та скан-копія атестату виробництва, який повинен підтверджувати, що асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей та асфальтобетонних сумішей на основі бітумів модифікованих полімерами, відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та ДСТУ 8959:2019. У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». При перевірці даної інформації виявлено наступні невідповідності: На підтвердження інформації, Учасник надає транспортну схему №04 від 06.09.2024 р. в якій в колонці 6 (Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршрут транспортування) не вірно порахована та зазначена відстань та час перевезення; Також у транспортній схемі не вірно зазначені відстані перевезення в населених пунктах та поза межами населених пунктів. 1.3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Інформація про виконання аналогічного (их) договору (ів) подається у формі довідки згідно з таблицею 3. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, Таблиці 3. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник має надати: копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в,) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3,) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме: Основні види робіт: - Зніманняасфальтобетоннихпокриттівдоріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетоннихпокриттів–5364 м2 - Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші- 795,88 т - Посівгазонівпартерних, мавританських та звичайних вручну- 1216 м2 Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, укладений протягом останніх 4-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Інформація про виконання аналогічного договору № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2.дата укладання договору 3.предмет договору 4. найменування та місцезнаходження об’єкта 5. категорія а/д 1. Ціна договору 2. Сума виконання договору 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 При перевірці даної інформації виявлено наступні невідповідності: На підтвердження інформації, Учасник надає довідку №11 від 04.09.2024р. в якій у колонці 3 повинен зазначити Категорію автомобільної дороги, проте учасником в п.1-9 невірно зазначено категорію автомобільної дороги та предмет договору; Також учасником для підтвердження фактичної спроможності виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, надано такі договора: -Договір№386 (Послуги з благоустрою населених пунктів-відновлення покриття міжбудинкового проїзду на вул. Торговця, 14,18 з влаштуванням тимчасової стоянки для легкових автомобілів в м.Тернополі (ДК 021:2015 код 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі-«Об’єкт»). - Що даний договір не можна вважати, як належне підтвердження досвіду згідно вимог тендерної документації (Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, або вулиць) Отже для підтвердження досвіду виконання основних видів робіт даний договір враховуватись не буде відповідно учасник не підтвердив досвід виконання робіт в повному об’ємі видів робіт з: Посів газонів партерних, мавританських та звичайних вручну- 1216 м2 Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії наступних діючих документів: 4.1.1. Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло менше року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та сертифікат внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001:2015. При перевірці даної інформації виявлено наступні невідповідності: Учасником для підтвердження даної вимоги надано Скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 від 30.03.2023 року та звіт про проведення аудиту виданий 2024році,Учасник не підтвердив проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Оновити і надати в повному обсязі інформацію згідно з вимогами тендерної документації в довідці про наявність обладнання матеріально-технічної базита технологій*відповідно до вимог пункту 1.1. додатку №1Таблиця 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», 2.Надати якісно заскановані копії свідоцтва про реєстрацію на Коток дорожній самохідний HAMM HP 180 та машина поливомийна МАЗ 642208 МДК-16-03.11, відповідно до Додатку 1 пункту 1.1 та підпункту 1.1.2, 3.Надати документ про освіту на Начальника виробництва- Хоміцький Володимир Зіновійович,так як даний працівник обіймає керуючу посаду та відноситься до інженерно технічних працівників а не працівників робітничої професії, відповідно до Додатку 1 пункту 1.2 та підпункту 1.1.3; 4.Надати скан-копію наказу (розпорядчих документів) про призначення на посаду Дорожній робітник- Валігородський Василь Миколайович,що зазначено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ,відповідно до Додатку 1 пункту 1.2 та підпункту 1.1.3; 5. Надати скан копію з оригіналу кваліфікаційного посвідчення, щодо фахівця будівельної галузі не нижче ІІ категорії для інженера з охорони праці Савчука Олександра Петровича, відповідно до Додатку 1 пункту 1.2 та підпункту 1.1.3; 6. Надати документальне підтвердження в повному обсязі, про фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме: - Посів газонів партерних, мавританських та звичайних вручну- 1216 м2 відповідно до Додатку 1 пункту .1.3; 7.Надати приведену у відповідність з правильно зазначеною відстанню схему перевезення асфальтобетонної суміші, що підтверджує місце розташування асфальтобетонного заводу від місця виконання робіт на відстані, що дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011, а також врахувати те, що по зазначеному вами маршруту ведуться ремонтні роботи на мості( на автошляху М-19), що не дає змоги проїхати дану ділянку дороги, відповідно до Додатку 1 пункту 1.1 підпункту.1.1.3; 8.Надати копію рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом, до сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, відповідно до Додатку 1 пункту 4 підпункту 4.1.1
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33768346 |
---|---|
Поштова адреса | 46008, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ ШЕПТИЦЬКОГО, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Петро Тесельський |
Телефон | +380352432306 |
Ел. пошта | t-bc@ukr.net |
Розрахунки за фактично надані послуги проводяться тільки після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів наданих послуг (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів протягом 10-ти календарних днів з моменту підписання актів наданих послуг (в межах бюджетних призначень при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному Об’єкту).Повний розрахунок за виконані роботи згідно цього Договору здійснюється до 31 грудня 2024р
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Борщівський комунальник" Борщівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44044801 |
Поштова адреса | 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2 |
Ім'я |
Мизюк Ольга Іванівна |
Телефон | 380683283743 |
Ел. пошта | oljamizuk4@gmail.com |