На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються оскільки передбачені затвердженою проєктную документацією та вживаються у значенні «або еквівалент». Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника та підставі затвердженої проєктної документації Замовник здійснює закупівлю даних робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-08-27-000885-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 16:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 561 680.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 15 616.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 39 000.00 UAH |
Послуги з поточного ремонту причалу № 23 (інв. № 073037) Одеської філії ДП ′′АМПУ′′1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
пропозицію відхилено
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
пропозицію відхилено
Код ЄДРПОУ | 37104243 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Оксана Комарова |
Телефон | +380966046930 |
Ел. пошта | info@diving-ms.com.ua |
Час публікації: 2024-09-18 11:59:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-19 11:59:44
Опис
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.1.1. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником надана Довідка про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 2-140 від 04.09.2024 (далі – Довідка). На підтвердження вказаного у Довідці власного обладнання, учасником у складі тендерної пропозиції надана Бухгалтерська виписка Вих. № 4-140 від 04.09.2024, відповідно до якої, зокрема, за бухгалтерським обліком рахується Насос гідравлічний Профлайн у кількості 2 шт. що суперечить інформації, викладеної у Довідці № 2-140 від 04.09.2024 щодо кількості даного виду обладнання, а саме у кількості 1-ї одиниці. 1.2. На виконання вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником надана Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі Вих. № 7-140 від 04.09.2024 (далі – Довідка). Відповідно до вимог пп.1.1. п.1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен обов’язково зазначити у Довідці з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг про наявність, а саме обов’язково зазначити про наявність: - водолаз 1-го класу І-ІІ групи спеціалізації водолазних робіт, якому присвоєно (підтверджено) додаткову кваліфікацію зварювальник-різник та допущений до водолазних спусків та робіт водолазів (1 особа або більше)*; - водолаз з кваліфікацією не нижче 2-го класу (1 особа або більше)*; - водолази, які отримали допуск до водолазного обстеження й ремонту підводної частини гідротехнічних споруд (2 особи або більше); Але, в порушення вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, в Довідці № 7-140 від 04.09.2024, учасником процедури закупівлі вказана інформація про трьох працівників відповідної кваліфікації, що суперечить вимогам Замовника щодо наявності чотирьох працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно до викладеної інформації у Довідці Вих. № 7-140 від 04.09.2024, учасник зазначає про наявність власного працівника за внутрішнім сумісництвом – Шликов Дмитро Володимирович, який обіймає посаду водолаза 2-го класу. Але, на підтвердження кваліфікації та можливості виконання робіт/послуг вище наведеного працівника, учасником надане лише Свідоцтво про допуск водолаза № СД 8-105-4-03-24 від 28.02.2024. Тобто, учасником у складі тендерної пропозиції не неданий документ, який би підтверджував кваліфікацію працівника Шликов Дмитро Володимирович за професією водолаз 2-го класу. Окрім наведеного, в порушення вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції не наданий протокол або витяг з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про присвоєння (підтвердження кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів) на працівника Шликов Дмитро Володимирович за професією водолаз 2-го класу. Таким чином, учасником процедури закупівлі не підтверджена наявність та кваліфікація працівника Шликов Дмитро Володимирович за професією водолаз 2-го класу. Також, відповідно до вимог Замовника, викладених пп.1.1. п.1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, встановлено щодо наявності в учасника процедури закупівлі, зокрема але не виключно, водолаза 1-го класу І-ІІ групи спеціалізації водолазних робіт, якому присвоєно (підтверджено) додаткову кваліфікацію зварювальник-різник та допущений до водолазних спусків та робіт водолазів (1 особа або більше). Так, в Довідці Вих. № 7-140 від 04.09.2024 учасником зазначена інформація щодо наявності власного працівника водолаза 1-го класу Куща Олександра Сергійовича, але без відомостей про ступінь групи спеціалізації водолазних робіт, відповідно до пп.1.1. п.1.2. тендерної документації. Однак, на підтвердження робітничої кваліфікації та можливості виконання робіт/послуг вище наведеного працівника, учасником у складі тендерної пропозиції наданий Витяг з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про присвоєння (підтвердження кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів № 01/24 ід 20.01.2024, у якому міститься інформація щодо допущення працівника Куща Олександра Сергійовича водолаза 1-го класу І-ІІ групи спеціалізації водолазних робіт до водолазних спусків на глибину встановлену ВМК і виконанню водолазних робіт. Тобто, учасником у Довідці № 7-140 від 04.09.2024 не вказана ступінь групи спеціалізації водолазних робіт, а саме І-ІІ групи спеціалізації водолазних робіт відповідно до Витягу з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про присвоєння (підтвердження кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів № 01/24 ід 20.01.2024. Також, відповідно до Витягу з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про присвоєння (підтвердження кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів № 01/24 ід 20.01.2024, у колонці «Підводна зварка та різка металу» міститься лише ознака «Зварка». Таким чином, слід розуміти, що працівник не має кваліфікацію різник, а має лише зварник, що не відповідає вимогам пп.1.1. п.1.2. Окрім наведеного, в порушення вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції не надано свідоцтво про допуск водолаза, видане Регістром судноплавства України, яке поширюється на водолазне обстеження й ремонт підводної частини гідротехнічних споруд на працівника Кущ Олександр Сергійович. На підтвердження вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником в Довідці № 7-140 від 04.09.2024 зазначена інформація щодо наявності працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід, а саме майстра водолазних робіт Чорненький Євген Євгенович. Але, в порушення в порушення вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції не наданий протокол або витяг з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про присвоєння (підтвердження кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів) на працівника Чорненький Євген Євгенович. 1.3. На виконання вимог пп.1.3. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (лист від 04.09.2024 № 10-140), в якій відсутня інформація щодо контактного телефону контрагенту Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕТПРОЕКТ». 1.4. На виконання вимог пп.2.3.1. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасником наданий документ «Відомості про учасника» № 18-140 від 22.08.2024, який не містить наступні відомості про учасника: в) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі; 1.5. На виконання вимог пп.2.4. п.2 Додатку 1 та Додатку 3 до Тендерної документації, учасником наданий документ «Опис предмета закупівлі» Вих. № 12-140 від 04.09.2024, який не містить стовбця № 5 «Примітка», відповідно до Додатка № 3 тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 п.43 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язково зазначити про наявність: - не менше 4-х одиниць водолазних балонів. Додатково, на зазначене у довідці учасником обладнання, яке підлягає обстеженню та випробуванню учасником надається висновок про його обстеження та випробування*, виданий уповноваженою організацією, що має відповідне визнання. *Відповідно до Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, затв. Наказом Міністерства соціальної політики України 05.03.2018 № 333 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2018 р. за № 433/31885. У якості підтвердження зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази, до довідки надається: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та обладнання. Якщо транспортні засоби, обладнання, устаткування тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на таку техніку (транспортні засоби, обладнання та устаткування), додатково подаються: - договір (и) дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, обладнання та устаткування до договорів або гарантійний лист учасника про передачу та отримання техніки; 2.2. Довідка за формою згідно Додатку 1.2.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, а саме обов’язково зазначити про наявність: - водолаз 1-го класу І-ІІ групи спеціалізації водолазних робіт, якому присвоєно (підтверджено) додаткову кваліфікацію зварювальник-різник та допущений до водолазних спусків та робіт водолазів (1 особа або більше)*; - водолаз з кваліфікацією не нижче 2-го класу (1 особа або більше)*; - водолази, які отримали допуск до водолазного обстеження й ремонту підводної частини гідротехнічних споруд (2 особи або більше); Для підтвердження кваліфікації та можливості виконання робіт/послуг водолазів, вказаних в листі з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації до листа мають бути надані діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору копії документів, : - протокол або витяг з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про присвоєння (підтвердження кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів; - свідоцтво про допуск водолаза, видане Регістром судноплавства України, яке поширюється на водолазне обстеження й ремонт підводної частини гідротехнічних споруд, Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів. *Відповідно до НПАОП 45.24-1.01-91 Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах. Частина 1. Правила водолазної служби (РД 31.84.01-90) 2.3. Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Учасником надаються: Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг/ виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Звертаємо Вашу увагу, що під аналогічним(и) договором(и) вважаються договір(и), щодо надання послуг/ виконання робіт з ремонту гідротехнічних споруд, в тому числі надання послуг/ виконання робіт з підводного зварювання. Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору. 2.4. Учасником надається довідка, складена у довільній формі, яка має містити наступні відомості про учасника: а) реквізити (найменування, код ЄДРПОУ/ ІПН); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові) (для юридичних осіб); в) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі; г) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. В даній довідці учасник може зазначити своє місцезнаходження та інформацію про контактні телефони. 2.5. Учасником надається опис предмета закупівлі (який містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником товару, що підтверджує відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації). Зразок довідки наведений у Додатку 3.1 до тендерної документації. У разі заміни обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо на «еквівалент» під час подання тендерної пропозиції такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він планує замінити, для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним вимогам Замовника та технічним рішенням проектної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати Довідку за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, у якій буде наведена інформація щодо Насосу гідравлічний Профлайн у кількості 2 шт. відповідно до Бухгалтерської виписки № 4-140 від 04.09.2024. 3.2. Підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості чотирьох осіб, відповідно до вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації. Надати довідку за формою згідно Додатку 1.2.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, а саме обов’язково зазначити про наявність: Шликов Дмитро Володимирович – водолаз з кваліфікацією 2-го класу. До вказаної інформації у Довідці, надати протокол або витяг з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про присвоєння (підтвердження кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів) або підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівника відповідної кваліфікації у спосіб передбачений вимогами пп.1.2. п.1 Додатка № 1 до тендерної документації. Чорненький Євген Євгенович – майстер водолазних робіт. До вказаної інформації у Довідці, надати протокол або витяг з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про присвоєння (підтвердження кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів) або підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівника відповідної кваліфікації у спосіб передбачений вимогами пп.1.2. п.1 Додатка № 1 до тендерної документації. Кущ Олександр Сергійович - водолаз з кваліфікацією 1-го класу. До вказаної інформації у Довідці, надати свідоцтво про допуск водолаза, видане Регістром судноплавства України, яке поширюється на водолазне обстеження й ремонт підводної частини гідротехнічних споруд Також, надати протокол або витяг з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про присвоєння (підтвердження кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів), який буде підтверджувати кваліфікацію зварювальник-різник Вказати у Довідці ступінь групи спеціалізації водолазних робіт, а саме І-ІІ групи спеціалізації водолазних робіт відповідного працівника учсника відповідно до Витягу з протоколу засідання водолазної кваліфікаційної комісії про присвоєння (підтвердження кваліфікації та отримання допуску до виконання водолазних спусків та робіт водолазів № 01/24 ід 20.01.2024 або підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівника відповідної кваліфікації у спосіб передбачений вимогами пп.1.2. п.1 Додатка № 1 до тендерної документації. 3.3. Надати Довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), у якій зокрема буде наведена інформація щодо контактного телефону контрагенту Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕТПРОЕКТ». 3.4. Надати довідку, складену у довільній формі, відповідно до вимог пп.2.3.1. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації, яка, зокрема, має містити наступні відомості про учасника: г) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. 3.5. Надати Опис предмета закупівлі, який додатково буде містити стовбець № 5 «Примітка», відповідно до Додатка № 3 тендерної документації.
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в), «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Монаку Валерія Валеріївна |
Телефон | 380487102023 |
Ел. пошта | movv@ods.uspa.gov.ua |